Classic 10: Indstillinger

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
CLASSIC 10!


Vi er klar med endnu en runde på classic. I denne runde kommer I hurtigt fra start, da I begynder med 2 landsbyer og har minerne i trin 5.
Men hvor råstofferne bruges skal overvejes lidt ekstra nøje, da I kun kan farme en begrænset mængde pr. dag. Rundens 3-trins forskningssystem kræver også af jer, at I tænker over hvad I vil udforske og hvor højt, for I har kun 15 trin i alt at bruge pr. by.
Så denne runde vil kræve mere end bare aktivitet, I vil også skulle have ekstra gang i de små grå (og her mener vi IKKE barbarlandsbyerne ;))


Her følger indstillinger, samt en forklaring af nogen af disse, til Classic Runde 10!

Hastighed:4
Enhedshastighed:0,5
Paladin:Inaktiv
Bueskytter:Aktiv
Kirke:Inaktiv
Natbonus:00:00 - 08:00
Akademi:Guldmønter
Moral:Aktiv, point og tidsbaseret
Bonus landsbyer:Aktiv
Barbarlandsbyer:Vokser til 5000 point
Forskningssystem:3-trins (15 i alt)
Begynderbeskyttelse:2 dage
Stammemedlemmer:10
Milits:Aktiv
Reducering af byggetid:Aktiv
Kontomanager/Farmassistent:Aktiv
Reducering af byggeomkostninger:Inaktiv
20% højere råstofproduktion:Inaktiv
Flag:Inaktiv
Angreb/support gap:50ms
Begrænset plyndring:*Aktiv
Forbedret opstart:*Aktiv
Ingen støtte udenfor stammen:Inaktiv
Valg af start/pre-registrering:Inaktiv
Vinderkrav:Stammen med flest point efter 3 måneder

<tbody>
</tbody>



* Begrænset plyndring:

Det er kun muligt at plyndre et hvis antal råstoffer dagligt.
Dette tal stiger for hver dag, man er på serveren, indtil maksimale mængde er nået.


* Forbedret opstart:

Alle starter med forbedrede råstoftrin og lager. Ydermere starter alle med 2 byer.
Vær opmærksom på, at dette betyder det ikke er muligt at genstarte på verdenen, med mindre du mister en landsby ("Starte forfra" kan kun benyttes når du har én landsby). Hvis du vælger at benytte muligheden for at starte forfra, så vil du kun starte med én landsby igen, da det kun er ved start på verdenen (registrering og efter udadling) at der startes med 2 landsbyer. Bemærk også, at dine landsbyer ikke nødvendigvis vil blive placeret lige ved siden af hinanden.



START: Mandag d. 9. MAJ 2016
SLUT: Mandag d. 8. AUGUST 2016


Vi håber, at I synes indstillingerne lyder interessante og rigtigt mange af jer vælger at deltage.
God fornøjelse og held & lykke :wave:
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg havde helt glemt, hvor Pissed man bliver af det fordømte 3-trins system...
Hvorfor SKAL Off-spillere straffes med kun 13 trin, da man IKKE kan fjerne Spyd og Sværd????????
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er sådan systemet fungere og altid har fungeret. Det er også en del af det der gør det udfordrende :)
Det er ikke nogen straf, det er en mulighed for dig at vise du kan vælge rigtigt og lave en god off-by med de 13 trin....bedre end din nabo forhåbentlig ;)
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er da kun fordi folk er dumme nok til at starte på en verden hvor de evige tilbagevendene elite og dual spillere er
i presser alle nye spillere væk og i kan jo ikke vinde uden at i gamle spiller sammen
i burde tage hver en stamme med absolut nye spillere og så udfra hvem der er bedst til at lære fra jer vise at i magter at vinde
i er jo selv skyld i at der blir færre og færre spillere i TW
jeg skal ikke sidde gang på gang og undres over at ingen gider at hjæpe undervise nye spillere så tw igen kunde blive en fornøjelse
jeres sejre er jo efterhånden bare en opvisning i at jeres egoer blir poleret i samtlige verdener
og feks i v 27 har i ikke engang så meget selvrespekt at i prøver at vinde uden at i straks flokkes i samme stamme :sleep:
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det er da kun fordi folk er dumme nok til at starte på en verden hvor de evige tilbagevendene elite og dual spillere er
i presser alle nye spillere væk og i kan jo ikke vinde uden at i gamle spiller sammen
i burde tage hver en stamme med absolut nye spillere og så udfra hvem der er bedst til at lære fra jer vise at i magter at vinde
i er jo selv skyld i at der blir færre og færre spillere i TW
jeg skal ikke sidde gang på gang og undres over at ingen gider at hjæpe undervise nye spillere så tw igen kunde blive en fornøjelse
jeres sejre er jo efterhånden bare en opvisning i at jeres egoer blir poleret i samtlige verdener
og feks i v 27 har i ikke engang så meget selvrespekt at i prøver at vinde uden at i straks flokkes i samme stamme :sleep:

Drop dansk TW og kom med på UK. Dansk TW er længe dødt.

Du har desværre ret i alle dine punkter på nær ét; at de "gamle" ikke vil lære nye op. Det sker - men selv nye springer fra, når de møder modstand fra de gamle. Ingen kan dedikere sig, som nogle af de "gamle", som har tid til at være online 24/7 og bruge tusinder af PP verden efter verden.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Rolig drenge.. der er flere påstande til hvorfor Dansk TW er døende.. kan vi ikke bare lade den ligge der?

UK er et virkelig fedt initiativ - hvor nye som gamle sidder sammen.. personligt har jeg jo gang i at hjælpe så godt til med guides jeg kan (har lige travlt med en DK verden - 26...)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det hjælper så heller ikke, når "de andre" ser hvem der er på verdenen, og så bare giver op på forhånd...
Jeg tror da ikke at jeg kan vinde C10 på egen hånd, men hvis man gad at lave et samarbejde, der rækker liiiiidt længere end 48 timer, kunne man måske få flyttet balancen hen mod neutral...

Bare at opgive på forhånd, og give TRASH byerne, hjælper i hvert fald ikke.... VEL TKQ!!!!
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det hjælper så heller ikke, når "de andre" ser hvem der er på verdenen, og så bare giver op på forhånd...
Jeg tror da ikke at jeg kan vinde C10 på egen hånd, men hvis man gad at lave et samarbejde, der rækker liiiiidt længere end 48 timer, kunne man måske få flyttet balancen hen mod neutral...

Bare at opgive på forhånd, og give TRASH byerne, hjælper i hvert fald ikke.... VEL TKQ!!!!

Og jeg er rystet. Den dag vi fik krigserklæringerne sendt ud og alle bekendte kulør og det lignede, at verdenen skulle blomstre, så det hele meget spændende ud. Så mødte TKQ modstand og forsvandt fra jordens overflade. amateur fejlede et re-cap på en by, jeg tog fra ham og derefter var der heller ingen kamp i ham længere.
Det er synd og skam at folk ikke tør. Respekt til BLOOD for stadig at hænge i og stadig sørge for, folk fra TRASH skriver på skype, de modtager angreb..
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
det er da kun fordi folk er dumme nok til at starte på en verden hvor de evige tilbagevendene elite og dual spillere er
i presser alle nye spillere væk og i kan jo ikke vinde uden at i gamle spiller sammen
i burde tage hver en stamme med absolut nye spillere og så udfra hvem der er bedst til at lære fra jer vise at i magter at vinde
i er jo selv skyld i at der blir færre og færre spillere i TW
jeg skal ikke sidde gang på gang og undres over at ingen gider at hjæpe undervise nye spillere så tw igen kunde blive en fornøjelse
jeres sejre er jo efterhånden bare en opvisning i at jeres egoer blir poleret i samtlige verdener
og feks i v 27 har i ikke engang så meget selvrespekt at i prøver at vinde uden at i straks flokkes i samme stamme :sleep:

Jeg kan da ikke gøre for at jeg har vundet 5 classic servers? ;-)
Det er jo bare mit ego der skal poleres du ved.
Spøg til side, jeg spiller alene konto, og har ikke en Dual, dog er dette den svageste classic jeg nogensinde har været på.

Krigserklæringen var uundgåelig, og dette var der visse personer i TKQ som var skyld i, ligesom de var skyld i at jeg selv og en anden smuttede, og der skete det jeg frygtede, det blev en walkover for TRASH.
Jeg havde inderligt håbet på at de samlede samtlige stammer, (hvilket de gjorde) også koordinerede et eller andet.
Jeg ved ikke hvad der gik galt, men vi fik først incs når vi selv angreb, og med lidt sund fornuft havde TKQ brugt den uges fred vi havde med hinanden til og planlægge en storoffensiv en Lørdag aften, men der har ikke været et eneste kordineret angreb fra dem.

Dog vil jeg også lige give lidt kredit til Blood, jeg kom meget tidligt på serveren på kant med dem, de lovede mig at de ville fjerne mig fra serveren, dette er dog ikke helt sket, men de er de eneste jeg har mødt modstand fra, jeg har taget byer fra dem i stor stil, men de genadler blot, det er lækkert at de stadig kæmper, så sent som igår tog de en by tilbage, applaus til dem
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Og mens at man sidder og læser dette smed TKQ håndklædet i ringen og opløste sig selv...... :eek: Sørgeligt
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Overhovedet ikke :eek:
Sidste dag var i går, i dag vil vinderne blive annonceret og der kommer en besked IG om dette + lukningen af runden :) men det tager lige et øjeblik (eller to) at gøre det, så jeg håber I vil have lidt tålmodighed med mig ;)
 
Top