Classic #10

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Hvornår kan man regne med at den dukker op?

3mdr.? 6mdr.? om et år?

:confused::confused::confused:

Et ønske ville i øvrigt være dette:
(Sakset fra en anden tråd.)

Oprindeligt skrevet af Okkenok:
Jeg synes denne verden var sjov, da man kom i tilfældige stammer, og lige pludselig skulle kæmpe sammen med folk, som man har været i krig med i mange verdener. Jeg synes ikke folk skal spærres, hvis de laver en Snoevl/bakke løsning, men jeg synes det bør have konsekvenser, nemlig at i dette tilfælde skulle alle 420bakke's byer have blevet til BB-byer med de bygninger, der var og uden tropper, så ville alle have mulighed for at erobre dem (også Snoevl/bakke), derved vil folk måske tænke lidt mere over, om de vil springe til ny stamme.


Lige nøjagtig dette her er det mest perfekte forslag jeg har set indtil videre... Næste Classic må meget gerne blive samme indstillinger som denne + okkenok's ovenstående forslag...
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
En ny runde vil starte så snart serveren er blevet nulstillet, indstillinger sat op og godkendt. Jeg forventer det bliver indenfor en måned vi kan annoncere/starte runde 10 :)

Det vil ikke blive med samme indstillinger, eller nær de samme, som der var på runde 9, da to ens runder ikke vil blive kørt lige efter hinanden.
Teamet sætter indstillinger op, skaber evt. et tema for en runde, men vi blander os ikke i "gameplay", så længe reglerne overholdes og det kommer vi heller ikke til.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
De tilfældige stammer vil ikke være med i næste runde. At sætte runder med tilfældige stammer op er meget tids-og arbejdskrævende og vil derfor ikke blive kørt mere end 1-2 gange om året :)

Hvis der er andre indstillinger eller idéer til hvad I kunne tænke jer til næste runde, så kan I stadig nå at komme med dem, da serveren endnu ikke er nulstillet og en ny runde derfor tidligst kan blive sat op næste uge :)
 
Top