Classic #5 Slutspil

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
throbber.gif
Classic #5 - Slutspil
throbber.gif



I dag, Tirsdag d. 29/10 2013, starter Slutspillet, og dette betyder, at der vil ske nogle ændringer på Classic verdenen.


  • Serveren er blevet lukket for nye registreringer
  • Mulighed for at starte forfra er deaktiveret
  • Prisen på mønter er blevet halveret

Spillerne i Classic runden får 1 måned (til d. 29/11 2013), til at kæmpe om førstepladsen som førende stamme. Sker der betydelige ændringer på situationen som den er lige nu, vil der blive pålagt endnu en måned til Slutspillet, og dette vil fortsætte indtil der ikke længere er nogen tvivl om vinderne.

Når den førende stamme at være i besiddelse af mere end 98% af de spiller-ejede landsbyer på Classic serveren, vil serveren blive sat til en tidligere afslutning end planlagt.

Held og lykke til alle!


- Tribal Wars Teamet
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja kan man ikke vinde på den ene måde må man jo lave vinder kravet om og skide på vi ander har brugt 3000 på at køre dem mate

de er på 70% og alle aner er ved at komme med op nu ****er i det op også ved at give dem biligermønter og ingen morale på os det hvor det vi levet på pt

men selfølig de har fået lov at svine alle og aldt til på det grovste som inte har med spillet og gøre så skal de da også lge havde en hjelpne hånd nu de ikke mener det er sjovt meger fordi nu skl man jo bruge tid på at folk ikke pluslig kan angribe igen
så er det da med at få lavet relerne om

hvorfor over hovedet lave reler når i ænder dem hvargan ingen kan lige en taktik uden i ****er den op ved at ænder
der bliv sagt 80% så kom det i kommer med nu nu gør i det ved 70%

hvorfor siger i ikke bare hvem der vinder efter 3 uger så hvor vi fri for at bruge så mange pinge på det og tid
i dikter jo alivel hvem der vinder hvargan


kan kun anbefale folk at holde sig fra de server hvor de ikke ser instilingerne farm begransning lukket for stamme skift og man ikke kanirober folk fra ejen stamme også skal vinder kravet ikke hvare hvem der er størst men noget andet

er de instilinger der ikke så lad vær med at gå på serven for i har ingen mulihed for at vinde med minder i er på 24/7
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ikke for noget Cleaner?
Men skal du sidde og pive hver gang du taber?
Tab og vind med samme sind!

Self laver de det om!
Denne server kan ikke betegnes som en "aktiv" server mere
Vinderne er fundet og alt andet er jo bare at trække den i lang drag hvilket der jo på ingen måde er nogen grund til. Og at de ikke kan angriber jer fordi i har så lav moral er jo ikke fedt for nogen!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi lavede kravene om, da det så ud til at være umuligt, at få serveren afsluttet indenfor de normale rammer for en runde på classic serveren.
En classic server kører normalt i 3-6 måneder, hvor der er aktivt spil og kamp om sejren.

Vi så ingen af disse dele, hvilket gør, at vi har valgt at sætte gang i afslutningen af serveren, så vi kan få startet en ny og mere aktiv runde.

Indstillingerne var også med til, at serveren ville være svær at få afsluttet, hvilket vi laver om til de efterfølgende runder.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg piver ikke hver gang jeg taber men brokker mig, når jeg har brugt 2000 kr for at være, der når fjenden bliver matte.
Vi kæmper hver dag og er slet ikke gået istå, men vi har måtte lade moralen blive dårlig på os selv
så vi havde en mulighed for at deffe op. Vi er lige begyndt og lave off byer for 1-1½ uge siden
for at kunne gå igang og nu smutter moralen så kan vi igen intet gøre.

Også lige en ting mere, hvem var det i kaldte et fjols der intet vidste om tw og om spil,
da han sagde i starten, da han så indstilingerne, at de gik ikke og I lavede dem om inden serven var stoppet.
Jeg siger gang på gang hvad fremtiden vil byde og har gjort hele tiden.
Og hver gang har jeg ret. Jeg er ikke synsk, men jeg har en erfaring med spil der strækker sig over 16 år på nettet.
Jeg var den første her i dk der fik admins papirer fra EA. Det er så indlysende, hvad der sker i så simpelt et spil som tw.
Det er jo ikke raketvidenskab og det tager ikke længe og høre folk hvad der skal til.
Men man kan ikke gøre det på et forum hvor kun 10% af spillerne er på og i får ikke flere ind.
Det gør man ikke i nogen spil.


Og det med at vinde og tabe med samme sind. Hmmm jeg er nok en af dem der er bedst til at tabe her i tw.

Men hader og se vennerne smutte fra tw og ikke komme igen fordi der er folk som ikke er gode vindere.
På classic er folk blevet svinet til af folk i vinder stammen mange i red er ok
Fedt nok man kan drille, når det holder sig inden for spillet. Alt ud over det er uhørt.
Og at det så ikke straffes hmmm tjaa det ligner mest det kommer an på hvem der siger hvad
for folk er blevet spærret for mindre end det der er kommet fra red (eller nogen i red)


Jeg kom fra battlefield, hvor jeg også samlede folk op, fordi det er sjovere og kende en masse end at vinde.
Vinde er en bonus ikke et krav. I battlefield spillede jeg på landsholdet og blev kåret, som en delt første plads, som pilot dc i verden.
Jeg kunne vinde en runde alene i mit fly, hvorved det eneste der skete, hvis fjenden opdagede jeg hoppede i et fly fra start af, så skrev de at vi vandt, og de ikke gad bruge de 2 gange 20 min på at spille kampen. Så jeg gik på land og var inf som jeg så ikke var så god til. Ikke i starten i hvert fald, men det var langt sjovere og tabe end at bare smadre folk.

Og hvor alle brugte år på at lave en klan brugte jeg 2-3 måneder, fordi jeg spillede for sjov og var ligeglad med at tabe bare det var sjovt.

Men igen har jeg altid talt den lille mands sag da de store nemt kan tale deres og her i tw tør folk ikke sige noget. Fordi så bliver de smadret og spilder deres tid. Så når de får nok så smutter de ud af tw og bliver væk som de 4500 folk har gjort siden jeg startede i tw, og det er jeg træt af. Kald det at pive eller hvad i vil men i lukker tw på den her måde.



Frem over hvis i stadig vil have tw til at overleve så skal der indstillinger til som farm begrænsning og gerne mindre ind på v 16. Eller i hvert fald i starten også skal der vinder krav til, som ikke betyder nogen skal rydde hele serveren. Også skal der gøres noget ved folk der gør sig store ved at starte 2-3 kontoer og ligger dem sammen senere til en dual.
Sådan bliver en konto stor i en fart uden den skal kæmpe sig til det og der med ville alle op af den konto komme i fare. Det har intet med skills at gøre kun udnyttelse af nogen må alt uden der sker noget.

Der er ikke plads til dual kontoer på servere med så lidt folk. De stikker af og vinder på magt og onlinetid.
Hvis indstillingerne ikke passer til dem her så hop på .net, så vi kan få folk tilbage her og få dk serverne op og køre igen med mange folk.
Da der ikke er mange som mig der gang på gang gør, så jeg tager tævene for at få andre op så de kan se hvor sjovt tw egentlig er.
Og det er nemt at rette alt imod mig jeg behøves bare sige bøh, så kommer det, og så får andre fred :O)
Og det virker hver gang.
 
Senest redigeret af en moderator:

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har brug for lidt hjælp til én del af din lange klagesang :)
også lige enting meger hvem hvor det i kaldt et fjos det inte viste om tw og om spil
dahan sage i starten da hanså instilingerne at de gik ikke og i lavet dem om inden serven stoppet
jeg siger gan på gan hvad farmtiden vil byde og har gjort heletiden
og hvargan har jegratjeg er ikke synsk men jeg har en arfaring med spil der (red. bla bla bla etc.)
Nu har jeg ledt og ledt efter der hvor du skulle havde afgivet denne enorme perle af visdom og erfaring, men finder ikke det mindste af den slags om classic runde 5 :eek:


Der imod fandt jeg sådan en fantastisk tråd om verden 14, hvor du mere eller mindre påstod at det ville tage en evighed at nå det MBA-mål der var sat. Er den ikke lige blevet vundet? :p
Men måske ikke sært du havde svært ved at tro den ville kunne vindes så hurtigt. Du vidste (ved?) jo ikke hvordan MBA tælles. Og det på trods af din helt enorme utrolige erfaring og viden og næste overmenneskelige evner for spil :D


Jeg vil bare slutte af med mit nye ynglings the-cleaner citat ;)

jeg er nok en af dem der er best til at tabe her i tw

Tak for et godt grin!! :D
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
The cleaner hvad har Batttlefield at gøre med TW?
Self mister DK server folk, tror så også at .net får flere folk! Så tror ikke at de klager
Og at du gang på gang sidder og skriver hvad du har opnået i dit liv, hvad kan man bruge det til? Fordi du siger ting, passer de ikke! for hold da op hvor tager du tit fejl!

Og du skriver at i har kæmpet og kæmpet på Class 5.
At bygge deff og trække serveren ud og bevidst vil jeg ikke lige frem kalde kæmpe!
Hvad er der fedt i at i trækker tiden ud, når i aldrig vil komme op og lege med om at vinde? for med det samme i fik 100 moral røg jeres by
 
Top