Classic is back!

FiDus835

I træning
Reaktionsscore
1
Ja, men det vil ske som på alle andre verdener. Så de skal have været inaktive i mere end 14 dage (længere hvis de har premiumkonto aktiveret). Det er derfor så absolut en god idé, at forsøge at undgå, at medlemmerne bliver inaktive :)

14 dage er lang tid på sådan en kort server og når man har 3røde prikker og 3 gule og 2 er der en hængelås på og 3 der er på vej til at blive gule og ud af dem er der kun 2 der har været aktiv de andre ligger stadig på de 58-60point.. så dem har vi ikke kunne holde aktive... desværre


Og så lige et spørgsmål, kommer greven på, inden han når og få en rød prik og der går de der 7dage mere ca.. eller er der en indstilling så han ikke kan ryge ud?

Men ellers en skide fed server må jeg sige. Det er altså super sjovt syns jeg. Og krydser da finger for at vi får lov at opleve sådan en server igen på et tidspunkt(inden alt for længe) :D
 

Mr. Mannes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi sidder sku med flere røde og gule prikke FiDus835 det er trælst ja, Man må vel bare håbe at der kommer flere aktive ind på serveren :)
 

FiDus835

I træning
Reaktionsscore
1
Ja, det er træls, og endnu mere træls at man ikke kan "melde" dem på en eller anden måde, så de kan blive smidt ud af stammen så de ikke trækker ned og så vi kan holde stammerne aktive ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tiden der skal gå inden inaktive bliver fjernet kan der intet gøres ved. Det er en automatisk funktion, som vi ikke kan redigere i.
At ingen kan smides ud af stammerne er en udfordring ja, men udfordringer er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting ;)
Jeg ved, at der er forskel på hvordan hver enkel stamme vælger at håndtere det at de har inaktive medlemmer og det bliver lidt spændende at se om det vil gøre en forskel for hvordan de klare sig i denne runde :)

I behøver ikke bekymre jer for jeres grever. De kan meget naturligt ikke komme på hver dag, når de er på korstog, men de vil ikke blive slettet på classic, da de har sørget for at premiumkontoen er slået til i deres fravær ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu skal du ikke svine din skaber! Uden ham, var der intet jer! Og han vender jo tilbage efter sit eventyr og belønner jer, hvis I har gjort det godt.

bare de ikke bliver slettet automatisk når de ikke har været aktive i 14 dage, som man normalt bliver....griner
 

FiDus835

I træning
Reaktionsscore
1
Det var godt at høre at greverne ikke forsvinder :p

Men vi kan jo ikke gøre noget ved de inaktive, vi kan jo ikke få fat i dem..... de er jo inaktive ;) så de er bare i vejen....
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I kan ikke tvinge de inaktive til at blive aktive nej, men jeg er temmelig sikker på ikke alle stammer bare planlægger at ignorere dem og vente på de bliver til barbare. Eller tager jeg fejl? :p
Er der ingen af jer, som farmer de inaktive? Eller planlægger at udadle dem, på trods af lille størrelse? Eller sætter tropper i deres byer, så andre stammer IKKE kan farme dem? ;)
Hvis jeg tager fejl, så må jeg indrømme, at jeg er en lille bitte smule overrasket :O
 
Senest redigeret:

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg ved ikke med resten, men hos os er det fast, at de inaktive vil blive adlet ud.... ;-)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kunne man ikke fra innogames give lov så i en klassisk som denne, at folk slettes så snart de bliver røde?

jeg mener har en stamme nu 10 inaktive
en anden har 2

ny medlemmer deles rundt random, men det var rart hvis den stamme med de 10 hurtigere end 14 dage, kunne få nye ind og fylde de pladser.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja enig. Og det kan godt være i så mener at vi bare kan adle de inaktive, men de fleste er nogle små byer mellem 56-300 point. plus, de fylder stadigvæk i stammen selvom vi adler dem....

Vi burde virkelig kunne smide folk ud
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kunne man ikke fra innogames give lov så i en klassisk som denne, at folk slettes så snart de bliver røde?

jeg mener har en stamme nu 10 inaktive
en anden har 2

ny medlemmer deles rundt random, men det var rart hvis den stamme med de 10 hurtigere end 14 dage, kunne få nye ind og fylde de pladser.

Det ville ingen forskel gøre, i forhold til at få nye ind. Systemet fordeler tilfældigt, dog så der fordeles lige mange til alle stammer. Det vil sige, at stammer der "mister" medlemmer ikke får flere tildelt end de der ikke gør. Dermed er det ligegyldigt i den forbindelse.
Der ud over, så slettes konti ikke før tid, med mindre man har brudt reglerne. Det er ikke et brud på reglerne, ikke at logge ind, uanset hvilken verden der er tale om :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ville ingen forskel gøre, i forhold til at få nye ind. Systemet fordeler tilfældigt, dog så der fordeles lige mange til alle stammer. Det vil sige, at stammer der "mister" medlemmer ikke får flere tildelt end de der ikke gør. Dermed er det ligegyldigt i den forbindelse.
Der ud over, så slettes konti ikke før tid, med mindre man har brudt reglerne. Det er ikke et brud på reglerne, ikke at logge ind, uanset hvilken verden der er tale om :)

Sun i fylder op så der er samme antal i hver stamme, men det tager jo ikke hensyn til om der er en eller 20 aktive i stammen.
så så længe de er der, får du jo ikke plads til flere aktive.
men ok det er som det er
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej, både til at VI fylder op (det sker automatisk, der sidder ikke en person og vælger hvilke stammer hvem skal i) og til at det fylder op så der er samme antal i hver stamme.
Systemet fordeler nye spillere på verdenen til stammerne tilfældigt, dog med visse "regler" kodet ind i programmet, der forhindre at fx 10 tilfældigt kan havne i stamme A i træk og ingen i de andre stammer. Den tæller ikke om der er 3 i A og 15 i B og smider så ekstra mange i A. Derfor vil det hverken gøre fra eller til, hvis det er tildeling til stammerne visnakker om, om inaktive slettes eller ej.

Så ja det er som det er, og selvom det ikke var, så ville det ikke ændre på hvordan spillerne fordeles :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Her ved ved afslutningen af Classic..

Synes det var en fornøjelse selvom min stamme ikke vinder:)

Tanken med at blive placeret tilfældigt i stammerne var helt fin og så med rimelig begrænset brug af pp.

Havde ikke spillet et stykke tid og tiderne nar ændret sig. Der er nærmest kommet professionelle kontoer med 3-4 eller flere på kontoerne, så der farmes hvert et minut på døgnet. Faktisk i en grad så man begynder at tænke på om der rent faktisk er nogen, der betaler for at få 'folk' til at farme for sig:). Men reelt nok – flid betaler sig

Det mest ærgerlige var da Snoevl & 420Bakke slog deres kontoer sammen på tværs af stammer og dermed skabte en konto med næsten dobbelt så mange byer som nummer to på ranglisten. Hvorefter Bakke spillede med som nr. 4 eller 5 Snoevl. Det tog ligesom luften ud af denne Classic. Æv ærgerligt. Et par stykker stoppede nærmest med det samme og interessen blev aldrig den samme derefter. Det var vel egentlig smart tænkt og jeg er en dårlig taber (og det er jeg bestemt;))

Men det var trods alt en fornøjelse. Jeg er med igen, hvis der kommer en til efteråret

Kaya(tos)
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
@Kaya: Rygtet siger at det er fordi de gik dual på en anden verden og bare "overførte" det til Classic også. :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Har de virkelig brug for flere på én konto:laugh: Men det var nu ikke så meget pointen om Snoevl & Bakke lavede et nummer. Det kunne ligeså godt have været nogen andre. Min pointe er at det fik den gode idé med at blive fordelt på stammer til at falde til jorden:(
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg sender også lige en thumbs up til ideen afsted.

Det var vitterligt en stor fornøjelse at være med i V for Vendetta og hele setup var i den grad noget, der fik lysten tilbage, da det som udgangspunkt fik fjernet alle de efterhånden obligatoriske skyttegravskrige både på ord og i spillet mellem 2 lejre.

langt hen ad vejen var det noget helt specielt og ikke mindst et verdensforum, hvor debatten og historierne var en fryd at deltage i virkede fornuftigt.

Desværre for spillet, fik Snoevl og 420 bakkes stunt hele verdenen til at falde fra hinanden, da flere - inlusive mig selv - simpelthen mistede lysten til at spille videre efter denne opvisning i alt andet en gentleman agtig opførsel. Synd og skam, for der var en tegning til noget stort, der desværre blev lidt af en fuser, hvilket jeg dog ikke vil tillægge spilmoderatorer, men simpelthen manglende vilje til at spille på lige vilkår fra visse spillere.

Så stor tak for en delvis fantastisk oplevelse til alle medspillere og et los i løgene til Snoevl, der desværre beviste, at al hans snak om integritet og fairplay ikke var andet end mund****.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Så stor tak for en delvis fantastisk oplevelse til alle medspillere og et los i løgene til Snoevl, der desværre beviste, at al hans snak om integritet og fairplay ikke var andet end mund****.
Integritet og fairplay.. Kommer det virkelig fra dig.. :)

Tak for spillet på Classic til jer alle. Det var en sand fornøjelse!

Og tak for en anderledes verden, SUN, det bør I gøre mere i.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg vil gerne sige tak til Snoevl og 420Bakke

Det har gjort det langt lettere at få en sjov og god stamme bygget op på en .uk server :) netop fordi folk forlod classic eller gik på halv kraft efter det stunt

særligt tak til 420 bakke, for at leve helt op til de forudanelser der kom frem, da jeg valgte at gå fra K stammen. ;)
 
Top