Classic is back!

Okkenok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg er i bund og grund ligeglad med, at folk går sammen dual, som ofte sker med et eller andet bedrag, det sker i alle verdener, der vil altid være nogen med svækket moral, der vil vinde uanset, hvem man snyder og bedrager.
For mit vedkommende vil jeg meget hellere kæmpe med til sejr (eller nederlag) ved loyalitet, og ved at stå sammen i medgang og modgang.
Selvom vi blev bedraget og hånet på verdensforum, som en uduelig "enmandshær" i hold K, lykkes det os alligevel med de få aktive spillere, vi var at kæmpe os helt reelt op på 3.pladsen. Det er jeg sgu stolt af.

Jeg synes denne verden var sjov, da man kom i tilfældige stammer, og lige pludselig skulle kæmpe sammen med folk, som man har været i krig med i mange verdener. Jeg synes ikke folk skal spærres, hvis de laver en Snoevl/bakke løsning, men jeg synes det bør have konsekvenser, nemlig at i dette tilfælde skulle alle 420bakke's byer have blevet til BB-byer med de bygninger, der var og uden tropper, så ville alle have mulighed for at erobre dem (også Snoevl/bakke), derved vil folk måske tænke lidt mere over, om de vil springe til ny stamme.

Men husk, det er kun et spil, så tak for kampen og underholdingen på godt og ondt, og lad os videreudvikle denne form, den er sjov, da det ikke er de samme, der går i stamme sammen verden efter verden:wave:
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
j
Jeg synes denne verden var sjov, da man kom i tilfældige stammer, og lige pludselig skulle kæmpe sammen med folk, som man har været i krig med i mange verdener. Jeg synes ikke folk skal spærres, hvis de laver en Snoevl/bakke løsning, men jeg synes det bør have konsekvenser, nemlig at i dette tilfælde skulle alle 420bakke's byer have blevet til BB-byer med de bygninger, der var og uden tropper, så ville alle have mulighed for at erobre dem (også Snoevl/bakke), derved vil folk måske tænke lidt mere over, om de vil springe til ny stamme.

Lige nøjagtig dette her er det mest perfekte forslag jeg har set indtil videre... Næste Classic må meget gerne blive samme indstillinger som denne + okkenok's ovenstående forslag...

Udover det vil jeg bare sige tak for turen til hele Hold T og tak for kampen til Hold B... Havde vi haft en uge mere, var I blevet nakket... ;) :p (tror jeg nok)
 
Senest redigeret:

larspp1

I træning
Reaktionsscore
0
super godt forslag okkenok, håber de vil bruge det næste gang. tak for kampen til alle ;-)
 
Top