Classic server #4

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Nu er vi der hvor det er tid til at fastholde folk så vi ser dem igen på næste server
der er mange der stopper pt

kunne man ikkesmide et spøgeskema ud nu hvor man kunne komme med lidt ris og ros til Classic server #3
og hvondan man garne så Classic server #4 bliv

det har hvaret en super server det med man ikke bare kan farme hvad man vil det virker
og burte bruges meget meger det har gjort at man skal både tinge sig om med hvad man byger og hvondan man angriber magten man har med mange råstoffer og meget onling tid er ikke så stor som det pleger

og vi starte med 2 byer gav også en del dog skulle de havde liget i kirke fra start ½ af serven havde dem i kirken fra start og den anden ½ havde ikke og koste dem dyrt da de ikke kunne tage en bb by og ryge kirken så der ikke bliv spildt farm plas på kirke

mine menlinger om de instilinger der hvor

gode instillinger på serven

starter med 2 byer / begranset farm / kirke / speeden på serven / og ander små ting

instillinger der er minder gode

de 2 byer starter ikke i kirke bække 2 / man ikke kunne bestemme hvor man lå fra start
folks kontoer sletter og bliver til bb byer der ikke kunne tages / og savnet min pl med våben


men kan i ikke få sendt noget ud nu hurtig hvor i forhøre jer om hvad ander kan lige og ikke
så folk føler de får den heldt rigtige Classic server næste gan og der kommer mange på


et skema med de instilinger der er på nu hvor man kan sige de skal -med igen-de er ok-de skal ikke med igen

også en under det med de ander instilinger bare de mest brugte -dem ser vi garne med-er ok-den skal ikke med

ved ikke om det er forstålidt det jeg mener men ved i har folk der er super til at smide sådanne et skema sammen også kommer det ud til dem der ikke er nået og logge af endnu
men det haster folk holler på stribe nu

hilsen cleaner
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Syne selv, at man skulle være en del online for at komme langt :) Måske det bare er min konto, som krævede det, fordi der var nogle spillere der lige ville komme forbi og trolle lidt -.-'
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
onling er altid godt og os tosser der er meget på vi har den fordel det er der begranset farmning
udliner det lidt så det er noget af det beste der er prøvet
 
Top