Dårlig hukommelse

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Standard



lille ven på v 14 sage vi kom igan meger ind engan og det ville i ikke så byget vi ander op også pluslig ville i igan da i selv lå prasset
og der efter hoppet i over til dem i så havde storet tudet over tog flygtninge ind

nej du husker meget skidt kan du over hovdet huske første gan vi hjalp dig der hvor du slet ikke i hvors stamme og da vi havde redet dig slette du bare fordi du ikke kunne få det som du ville og det gjore du storset på alle server efter
derfor fik du også advide af fleger af os du hvor kun med hvis du tog dig sammen og ikke engan der tog du dig sammen
du husker rigtig skidt

også er der lige den ene lille ting den server hvor vi mødte dig på hvor en af dem vi vandt så hvis du ikke havde stampet i gulvet som et lille barn der havde du stået på som vinder der og så havde du prøvet og vinde med stil






Citer Oprindeligt skrevet af gert Vis indlæg

hæ hæ cl du melder dig jo ikke under fanerne hvis det ikke passer i dit kram l jeg husker nok bedre end dig du og du skal altid rose dig selv godt nogen vil stammen i v 20 blev jo opløst pga din sendrægtighed og uvilje til at deltage i stammens gøremål men bare rolig vi husker alt det du har glemt om tv ng kunde have vundet v 20hvis du havde villet glemme din bedreviden du vidste jo intet og derfor blev ng splittet ad lol du ødelagde stammen ikke vi

HMM HVAD ER DER NU MED V 14 VAR DET IKKE V 15 NÅ MEN DET ER VEL KIKSET FOR DIG IGEN

hmm første gang var da vidst ohhh imod buds p ,og der genstartede jeg ski da en 3 gange ,og var da stadig med til slutningen, og ganske rigtigt med din hjælp, det var jo inden jeg lærte dig og din underlige tendens til at du skal brokke dig over alt og alle at kende, og den vandt i fisme ikke for øvrigt har din stamme dk gamers da ik vundet noget siden den verden og næste gang jeg var hos jer ja der hjalp du igen men senere da vi stod med 3X dk gamers gik din hukommelse i sort og du fes ind i v8 og pralede af at den ville i vinde men senere kom i luskende tilbage og ville lede os igen derfor forlod de gode spillere jer der og i har da ikke lavet en disse siden det er da altid andre der tager jer med så i kan være med på vinder holdet engang imellem

kort og godt cleaner du er ubehøvlet nok som det er ja du er ordblind det ved alle da vidst men det er ingen sygdom det kan dine evige skriverrier måske være hvad ved jeg du vil diregere alt men kan ikke er stivnakket vil ikke modtage hjælp af knigt til oversættelse hold op med dit piberri ret ind og opfør dig ordentligt imod de øvrige spillere nye som gamle såvidt jeg husker s--- så er du ikke 15 mere men godt oppe så opfør dig sobert men det er vel ikke opnåeligt
med hilsen gert
 
Top