Dårlige tabere og elendige ledere

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det er ved at være mig mere og mere åbenlyst at man på verden 19 finder den stamme på .dk hvor de suverænt dårligste tabere har samlet sig. Ikke nok med at man fra "sweet revenge" stammen og nu FIGHT ikke har haft den ringeste anelse om hvordan man vinder en verden, så har de tydeligvis heller ingen anelse om hvordan man taber en verden med ære.

Når jeg kommer med en så hård udmelding, så er det fordi jeg her den sidste tid har oplevet spillere, der lader én tage sine byer uden kamp, for bare at få folk fra baglandet til at stacke den sidste by, hvorfra man bygger den ene adel efter den anden, med det ene formål at æde alle barbarer i verdenen..

Det er ikke kun formålsløst med også uden vision at foretage sig en så tåbelig handling.
Det er direkte dårlig ledelse!
Det er et direkte udtryk for at være en dårlig taber!

Er det virkelig så svært for jer at forstå at I tabte verden 19 inden den var begyndt pga at I valgte de forkerte ledere?
Og på trods af at I faktisk nåede at indse dette, så har vi faktisk stadig ikke set mere end en til to spillere gøre noget ved sagen. Resten spiller stadig Sim City i den typiske semi inaktive måde.

Jeg er skuffet .. umådelig skuffet. Skuffet over jer som spillere, at I vil akseptere at lege dårlige tabere, at I vil akseptere en strategi som tydeligvis ikke har en kinamands chance for at ende med sejr.
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Ja sådan har det været siden dag 1.

Sidder selv på Haps kontoen og jo, der er mere end 1 spiller på denne
Men antallet af undskyldninger og bortforklaringer er enorm
Er det ikke fordi vi sidder 5-6-7 spillere på en konto (mener den anden front at vide...hmmm) så er det fordi vi var pre-made.... Til det kan jeg kun sige at Haps kontoen ikke havde lavet aftaler med nogen da vi startede op

Faktisk valgt vi den stamme som ikke var repræsenteret i vores kirke og derved ikke ville stå i vejen for vores udvidelses muligheder i starten

At fjendens taktik om at adle bb byer til man havde 85% af spillerbyerne ikke virkede - og at de ikke ville/kunne/turde angribe os, til trods for at stammerne som havde iap og forbund, runde +130 spillere (mod vores 10 spillere da vi var flest) - kan man kun glæde sig over

Tude breve om uretfærdighed og grådighed mv, viser bare at modstanderne på v19 ikke ved hvad dette går ud på ;)
Trusler om at Haps kontoen for evig tid vil blive jagtet på alle andre verdener - bare fordi man sendte en pm ud pga. kedsomhed - er for mig alt for sjovt ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
godt hvare det kun er mig men sydens det lyder meger som folk der der ikke bare opgiver men kæmper sig op igen
nu er jeg ikke på servern så vil slet ikke sige du ikke har rat

men folk har forskelige spille måder og at tage en stak bb byer kan nemt gøre man ikke bare er væk
moralen bliver elendig og en lille by laver lige så mange tropper som en stor hvis man byger op rigtig og hurtig
der er kommet en instiling her i dk om amenlige server skal overståes på under et ½ år
husker de tider hvor serverne kørdte 1-1½ år og serven bølget fram og tilbage
det hvor tider

nu er det mest inten kan man se en sejer for enden ellers sletter man
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det sjove var at vi i starten af verdenen var parate til at give dem nogle fif og tips til flere af de stammer som nu endte med at være vores fjender :laugh:

Men lederen i stammen ville hellere holde fast i hans BB-adleri end at tænke længeresigtet. Så hvis de ikke havde en leder som var så "firkantet" havde verdenen nok set noget anderledes ud end den er lige pt.

Så de ligger som de selv har redt ;) Eller deres ih så fine ledelse har :laugh:
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
godt hvare det kun er mig men sydens det lyder meger som folk der der ikke bare opgiver men kæmper sig op igen
nu er jeg ikke på servern så vil slet ikke sige du ikke har rat

men folk har forskelige spille måder og at tage en stak bb byer kan nemt gøre man ikke bare er væk
moralen bliver elendig og en lille by laver lige så mange tropper som en stor hvis man byger op rigtig og hurtig
der er kommet en instiling her i dk om amenlige server skal overståes på under et ½ år
husker de tider hvor serverne kørdte 1-1½ år og serven bølget fram og tilbage
det hvor tider

nu er det mest inten kan man se en sejer for enden ellers sletter man


kæmpe sig op?
nej, man tager små bb byer og vi får stadig flerer og flerer % på denne verden

så nej det er ikke at kæmpe sig op, hvis man kun tager bb byer
 
Top