Dødt Forum

candyman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan se at vi er 7500 spiller i verden 2...
Men jeg har kun set 4-5 spiller IALT skriver her på forum....Hvis i vil have at dette spil ( som er et godt spil, som jeg ser det) skal virkelig slå igennemen, vil det være en god ide at få folk her ind.
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg kan se at vi er 7500 spiller i verden 2...
Men jeg har kun set 4-5 spiller IALT skriver her på forum....Hvis i vil have at dette spil ( som er et godt spil, som jeg ser det) skal virkelig slå igennemen, vil det være en god ide at få folk her ind.

Det da folks eget ansvar at komme herind! Hvis de ikke vil, så vil de jo nok ikke ;)
 

donluna

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tror, at det netop mangler de 2 grundlæggende ting til de mennesker her for at hente: gode scripts og propaganda

Beklager, men min dansk er dårligt ;)
 

2nice

I træning
Reaktionsscore
0
ja jeg holder helt med det er jo totalt dödt her inne og det er lidt märkligt men måske er der ikke så mange äldre som spiller dette spil ? kan det virklig väre sådan da ? sry for min danske er også dårlig eftersom jeg har boet i sweden i 10 snart hehe
 

rubba

I træning
Reaktionsscore
0
;P

haha vent til Netsrac og atillas braker løs igjen artigeste debatten jeg har sett siden .no dagene;p
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
haha vent til Netsrac og atillas braker løs igjen artigeste debatten jeg har sett siden .no dagene;p

Hey det var sku da grineren nok ;)

Men altså folk må selv bestemme om de vil skrive herinde jo, ingen tvang at skrive, selvom man spiller spillet ;)
 

naitsirk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg tror den danske serveren mangler de profilene som trengs for et aktiv og bra forum, slike profiler som det er flere av på den norske serveren som jeg også spiller på.

beklager at jeg ikke snakker dansk
 

Orjan94

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg tror den danske serveren mangler de profilene som trengs for et aktiv og bra forum, slike profiler som det er flere av på den norske serveren som jeg også spiller på.

beklager at jeg ikke snakker dansk

Må si meg enig her.

På den norske serveren har vi jo Brann, Glitter, g1, Male, Xano,
One hit Ko, Zarazel, min andre multi og sist men ikke minst Grimlock. (Kunne ramset opp uttalige flere...).

Så det må da snart komme dansker også :p(no offense).

Men siden serveren er i startfasen så tar det nok en stund...
 

naitsirk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Må si meg enig her.

På den norske serveren har vi jo Brann, Glitter, g1, Male, Xano,
One hit Ko, Zarazel, min andre multi og sist men ikke minst Grimlock. (Kunne ramset opp uttalige flere...).

Så det må da snart komme dansker også :p(no offense).

Men siden serveren er i startfasen så tar det nok en stund...


og bare tenk at vi i tileg hadde dagerheart også
 

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det skal nok vænne tror bare de fleste gerne vil spille på nogen lidt større servere, så nu må vi se hvad der sker jeg er i hvert fald kommet for at blive, og håber det bliver en god server
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Tror også bare den danske version skal vokse så der er flere aktive spillere.
Og når nybegynderne får sat sig ind i tingene kan det være deres interesse for at følge med her også vokser ^^

Men indtil da kan vi jo blot vente og se hvad der sker ^^
 

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
helt sikkert, men det må jo så være vores opgave at bringe det ud til resten af vores tribe, og deres venner, osv, så vi kan få ordentlig kog i det her
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
gider kun at læse forum.. hvis man sviner hinanden lidt til på den sjove måde.. nå folk skal i krig mod hinanden.
og håber sku ikke i laver flere verdner.. se trivian..
der er 200aktive spiller til sidst på deres servere. total nederen...
 

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
helt sikkert tag en ting af gangen hvis 2verdner ikke engang kan komme op og køre ordentlig hvad skal man så bruge 3 til:D

og vi må da lave en svine tråd, hvis det er det der kan trække folk til
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Problemet er bare, efter min mening, at der spilles med den forkerte setup på de danske verdener ! Som jeg har nævnt andet steds, så er TW-versionen med bueskytter og coins den dårligste version som der kan spilles.
Derfor ønsker jeg mig en verden 3 hvor disse ikke findes, samt hvor man har begrænset antal gange man kan forske i alt og hvor hver ting kan forskes max 3 gange !
 

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
helt sikkert de andre versioner er bedre, men lad os nu tage en ting af gangen og se om de danske verdner overhovedet kan overleve så kan man forhåbtlig så det sjove bagefter :p
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Problemet er bare, efter min mening, at der spilles med den forkerte setup på de danske verdener ! Som jeg har nævnt andet steds, så er TW-versionen med bueskytter og coins den dårligste version som der kan spilles.
Derfor ønsker jeg mig en verden 3 hvor disse ikke findes, samt hvor man har begrænset antal gange man kan forske i alt og hvor hver ting kan forskes max 3 gange !

Så du foretrækker mindre strategiske muligheder mht. tropper.. Lyder som et trist valg.. (Har aldrig prøvet de så gamle versioner hvor man kunne opgradere sine forskellige tropper til forskellige levels, men det lyder da ok, men bare lidt stift, så man ikke kan bytte om på sine offensive og defensive byer )

helt sikkert tag en ting af gangen hvis 2verdner ikke engang kan komme op og køre ordentlig hvad skal man så bruge 3 til:D

og vi må da lave en svine tråd, hvis det er det der kan trække folk til

Hehe Nød ;).. Grunden til de laver nye verderne er ganske simple og lidt ulækker.. Det er for at få folk til at købe plus point, på trods af de taber i hver eneste verden de har spillet.. Så starter de i en ny verden, og prøver endnu engang at se om en plus konto kan hjælpe dem.. Tag ikke fejl af at deres motiver er at tjene penge ;)

Så en dansk verden 3 er slet ikke usandsynlig.. Selvom der reelt ikke er nogen grund til at lave en.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så du foretrækker mindre strategiske muligheder mht. tropper.. Lyder som et trist valg.. (Har aldrig prøvet de så gamle versioner hvor man kunne opgradere sine forskellige tropper til forskellige levels, men det lyder da ok, men bare lidt stift, så man ikke kan bytte om på sine offensive og defensive byer )

Det er så forkert tolket ^^

Netop dét at omlægning fra offensiv til defensiv (eller omvendt) ikke er så lige til kræver man er mere strategisk .. Samtidig med, at det kræver planlægning af hvorledes man fordeler sine "Antal Forskninger" så ens hær bliver optimeret så meget som muligt !

Så det kræver en helt anden måde at spille på hvis man ønsker at overleve i en verden efter sådan en setup !

Det eneste problematiske ved den nuværende setup er Mønterne som hver Noble kræver !

Men du foretrækker ikke at have udfordringer OG strategiske muligheder mht.. Alt ...
Lyder som et trist valg d;
 
Top