Dødt Forum

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja så har jeg tolket forkert.. Men som sagt har jeg aldrig spillet med det.. Ved bare at det blev taget bort fra de tidlige .net servere.. Det må der jo være en grund til.

Men hvordan fungere det hvis man overtager en by? Får man så kun den forskning som personen har brugt, eller skal man selv udvikle det i de erobrede byer??

Ved heller ikke hvordan det var uden mønter, men jeg kunne forestille mig de blev indført for at give den lille mand en chance.. Desværre!

Men jeg kan stadig ikke se nogen ide i at fjerne tropper fra spillet, det må da alt andet lige, formindske dine strategiske muligheder mht. hvordan du sætter dine hære op.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hehe d;
Ved heller ikke hvorfor den version ikke blev brugt oftere , da den klart har været sjovest at spille ^^

Så vidt jeg husker (lang tid siden jeg spillede, tog en pause inden jeg begyndte her) så overtager du vedkommendes forskning

Hm . Som jeg ser det .. så har du pt. 4 slags infantri, 4 kavaleri og 2 slags "Siege"..
I den anden version er der 3 I, 3 K og 2 S, men de kan derefter forskes på 3 niveauer. Dette giver 9, 9, 6 "forskellige" slags tropper !
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hehe d;
Ved heller ikke hvorfor den version ikke blev brugt oftere , da den klart har været sjovest at spille ^^

Så vidt jeg husker (lang tid siden jeg spillede, tog en pause inden jeg begyndte her) så overtager du vedkommendes forskning

Hm . Som jeg ser det .. så har du pt. 4 slags infantri, 4 kavaleri og 2 slags "Siege"..
I den anden version er der 3 I, 3 K og 2 S, men de kan derefter forskes på 3 niveauer. Dette giver 9, 9, 6 "forskellige" slags tropper !

Se der ser jeg et kæmpe problem.. Mange af de byer du overtager vil jo være beboet af inaktive turtles.. Så det bliver jo svært at samle en ordentlig offensiv. Og reelt.. Hvem havde tropper der ikke var researchet til level 3?? Nybegyndere måske?? Så jeg vil stadig mene der mangler noget i det defensive og offensive aspekt.. Men svært at sige når jeg ikke har prøvet.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
umiddelbart vil alle byer du overtager til at starte med være byer spillet af inaktive ! d;
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ved godt man tager ens værste modstandere først, da de udgør trussel !
Men som spillet ser ud er de fleste landsbyer ejet af inaktive eller forladte d;
 

Kjenes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tror fler må ta ansvar for å få liv på forum. Prøv å verv stammemedlemmer, og ledelsen i både egen stamme og allierte inn, sett i gang noen ordentlig gode propagandatråder, og prøv å få noe liv her.

Et godt trekk er propaganda mot andre stammer, ved krig etc. Noe som går ann i startfasen er å faktisk sende en liten melding til leder av stamme du kriger med og opplyse om at det er en propagandatråd mot hans stamme, der stammen med mindre han tar opp ordet er i ferd med å bli latterliggjort, for så å oppfordre ham til å ta del i debatten, både for han, for stammen og for forumets skyld elns.

Jeg tenker jeg skal prøve å bidra med mitt hvertfall, med litt propaganda i .no stil på v3 forumet. Kan ikke garantere all verden, men skal nå prøve da hvertfal. Sørgelig og være inne på dette forumet i forhold il .no forumet.
 
Top