Dark Age Wars Beta

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Velkommen til det Feudale Europa. Du er Herre over en lille landsby. Kan du bygge dig selv nok op til at kunne udfordre Kongerne og selv blive til en? Slut dig til os i Dark Ages hvor magt gør til ret!

I dette browser baserede online spil er det din opgave, at opbygge dit domæne samt etablere en kraftfuld og alsidig hær for at blive Konge. Under din rejse til herlighed og ære, skal du også tage dig i agt for dine naboers domæner. Kan du dominere dem til at blive dine undersåtter eller vil de overmande dig? Hvad vil du gøre, når du er Konge, imens du er den mest magtfulde Herre i det land, hvor du også skal beskæftige dig med forræderi blandt egne rækker, og tilstødende konger har interesse i at erobre dit domæne.

Dark Age Wars er nu tilgængelig for dig som en lukket Beta.
Det vil kun være muligt for de første 8000 spillere at tilmelde sig, så i skal være hurtige.
Hvis du er interesseret i at spille og teste dette nye spil, kan du gøre det via følgende link: http://beta.darkagewars.eu
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
spillet har en mere unfair betalings stytem end grepolis. Du kan endda køber råstoffer direke for penge i det spil, og der er en genstand der gør at bygningerne koster 30% mindre. Spillet kan ikke ambefales af den grund. Der er mange flere spil ødlæggende betalings genstand i spillet
 
Senest redigeret af en moderator:

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Det lyder intresant, tror jeg opretter mig for at prøve det.
Men når det rigtige kommer bliver lavet så må betalings-systemet gerne være mere fair (som dræberdaniel så flot siger:D)
 

THA ROFL CAT

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dark Age Wars.. Fint navn:cool:

Men er spillet nu så godt alligevel? :D
___________

SPAM vinder ikke krige det gør points og tropper
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Oprettede mig for nogle dage siden. Kan dog ikke lide den måde spillet er bygget op på. Kan bedre lide den måde man spiller Grepolis og TribalWars på. Det kan dog godt være at jeg begynder at spille det når det udkommer på dansk, da det også vil være sjovere at spille med danskere.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Bryder mig ikke saerligt om spil der naermest er designet til at suge penge ud af folk.. "jo flere penge du bruger jo bedre blir du", det sku ikke lige mig :)
 
Top