DDH sin holdning til iap avtaler

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vil med denne tråden fraråde stammer å inngå iap'er med DDH og DDh-A. Jeg kommer til å legge ut flere sitater fra DDH's forhold til sine iap avtaler.

DDH - ork300 den 23.05. Klokken 14:35 Citer er det bare mig eller er AA blevet ret store?


DDH - magnusfar den 24.05. Klokken 15:56 Citer Jeg har ikke andet end problemer med AA i mit område. De tester virkelig vores IAP synes jeg. 3 gange har de overtaget byer jeg var igang med at adle og så bare sagt at de hjælper med den næste.... Det må være muligt enten at få dem i forbund eller skille sig helt af med dem...


DDH - jaap19 den 24.05. Klokken 20:14 Citer Hej

KP, AA, .Fin og N-One har forbund. ved ikke om der er flere.

syntes vi skal høre stammen om deres holdning til AA.

det kan være vi snart skal åbne op for at lukke IAP'en eftersom de bakker KP meget op


DDH-A - Sunildo den 24.05. Klokken 22:40 Citer Jeg syndes at vi skal droppe AA.


DDH - rayfi den 24.05. Klokken 22:44 Citer enig - men synes vi skal backstabbe dem i stedet for bare at sige til dem vi dropper jer

og hver gang en fra stammen angriber beklager vi fejlen og trækker sagerne indtil vi har vundet lidt territorium eller at de indser det.


DDH - LadyCrystal den 24.05. Klokken 22:45 Citer Det var da en god ide..:eek:)


DDH - Beno den 24.05. Klokken 22:45 Citer haha ja god ide rayfi.


DDH - jaap19 den 25.05. Klokken 17:20 Citer Hej.

Skal vi skrive til AA og bryde med dem?

Det vil nemlig sikkert betyde, at de vil trække nogle af deres tropper hjem fra KP og gøre det nemmere for os på den konto.

Jeg syntes vi skal skrive til dem, for ikke at få ry for at bryde de alliancer vi har. ellers kan vores forbund jo heller ikke stole på os (et eller andet sted) og andre vil betvivle vores seriøsitet ved IAP i fremtiden.


DDH - rayfi den 25.05. Klokken 17:22 Citer tjo - Synes nu det er sjovere at backstabbe dem :p


DDH - Lange den 26.05. Klokken 18:15 Citer
Jeg går 100% ind for en fjernelse af IAP med AA..Som Killerkaj påpejer vokser de sig hurtigt store, og vi kan ikke risikerer endnu en KP-lignene stamme!

Vi skulle gerne være stærke nok til at klemme livet ud af AA (hvertfald det indtryk jeg har fået af de spillere jeg har snakket med) så jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er her.

Som det er nu er vi ikke stærke nok til at tage KP, det har tiden efterhånden vist. Hvis IAP med AA bliver fjernet kan vi tage byer fra dem og derved vokse i størelse og på den måde skaffe os styrke til en mere ligeværdig krig mod KP.

DDH er den stærkeste stamme på K55, det skal vi gerne blive ved med at være! Men vi bliver ikke ved med at være det, hvis vi lader en tynd stamme som AA komme til magt her!


DDH - magnusfar den 27.05. Klokken 21:42 Citer Skal vi hver i sær angribe på må og få, eller bliver der koordineret noget angreb fra hærfører/ledere?


DDH - magnusfar den 27.05. Klokken 21:51 Citer Det må vel være en spiller som Ramses vi skal forsøge at sætte lidt ud af spillet??


DDH - Lange den 27.05. Klokken 22:00 Citer Ja, folk som Ramses, psycopaaske mf. er helt sikkert nogen af dem der skal fjernes


DDH - disright den 27.05. Klokken 20:52 Citer Ja. IAP skal væk
5 stemmer (62,00%)
Nej. IAP skal blive
1 stemme (12,00%)
Skal blive men vi melder i forum at angreb er ok
2 stemmer (25,00%)



For de som ikke gidder å lese disse sitatene er de om at iap'en mellom DDH og AA nå er avbrutt. Medlemmene i DDH snakker om å backstabbe og koordinere angrep på AA stammen uten å bryte iap'en først. Det er deres holdning til forhold mellom stammer.

Alle kan kommentere hvis de vil og jeg håper også på kommentarer.
 

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Nå ødela du hele overraskelsesmomentet. :(

De folka hadde jo en genial plan på gang, digger dem jeg. ;)
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Svar fra DDH.

IAP med AA blev officielt afbrudt den 27.05. Klokken 20:55.

backstabbe og koordinere angrep på AA stammen uten å bryte iap'en først.

Det vigtige her er hvad der står i afstemning:

DDH - disright den 27.05. Klokken 20:52 Citer
Ja. IAP skal væk
5 stemmer (62,00%)
Nej. IAP skal blive
1 stemme (12,00%)
Skal blive men vi melder i forum at angreb er ok
2 stemmer (25,00%)

Kun 25% for backstabe, men 62% for at ophæve IAP.

Sådan et flot og nobelt resultat er jeg som DDH spiller stolt af.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Svar fra DDH.

IAP med AA blev officielt afbrudt den 27.05. Klokken 20:55.



Det vigtige her er hvad der står i afstemning:

DDH - disright den 27.05. Klokken 20:52 Citer
Ja. IAP skal væk
5 stemmer (62,00%)
Nej. IAP skal blive
1 stemme (12,00%)
Skal blive men vi melder i forum at angreb er ok
2 stemmer (25,00%)

Kun 25% for backstabe, men 62% for at ophæve IAP.

Sådan et flot og nobelt resultat er jeg som DDH spiller stolt af.

Jeg synes nærmere man skal hæfte sig ved den store tilslutning til valget....
Kørte det i 2 minutter siden der ikke er flere afgivne stemmer?
Men held og lykke da :D

Til dem der skulle være i tvivl så er følgende stammer i forbund - officielt/uofficielt

~DVDV~
VVK
TBV
DDH
VVK~A
6 1/2
4 1/2
3 1/2
DDH-A
5 1/2
TBV2
DVDV-A
VVK SV

Der mangler naturligvis en hel masse wings, men har ikke tid til at notere dem alle på her...
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Til dem der skulle være i tvivl så er følgende stammer i forbund - officielt/uofficielt

~DVDV~
VVK
TBV
DDH
VVK~A
6 1/2
4 1/2
3 1/2
DDH-A
5 1/2
TBV2
DVDV-A
VVK SV

I modsætning til mange andre stammer, er denne information fuld offentlig.



Jeg synes nærmere man skal hæfte sig ved den store tilslutning til valget....
Kørte det i 2 minutter siden der ikke er flere afgivne stemmer?

Hvis du ulejliger dig i at lave bare lidt fair efterretninger, i stedet for bruge redigeret efterretninger der via a***n er til lusket sig fra DDH forum.
Så vil du på dine fingre kunne tælle at der er 100% valg deltagelse.

Hvis der er anden information til rådighed eller andre kommentarer. Ser jeg gerne dens standart er af sådan en kvalitet, at ædle forum bruger ikke spilder deres tid, og vil kunne få et mere sandt og fyldestgørende svar ved at henvende sig til DDH diplomati.
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes da mere man skal hæfte sig ved at en person udelægger noget åbenbart hemmeligt materiale fra et forum, som vedkommende øejnsynligt ikke har lovlig adgang til?
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis du ulejliger dig i at lave bare lidt fair efterretninger, i stedet for bruge redigeret efterretninger der via a***n er til lusket sig fra DDH forum.
Så vil du på dine fingre kunne tælle at der er 100% valg deltagelse.

100 % valg var det hvertfall ikke, dette var en avgjørelse bare tatt av ledelsen i ddh. Hva jeg har redigert bort herfra. Hvis dere vil vite det så er det noe som ikke har noen sammenheng med resten av tråden:

DDH - Lange den 26.05. Klokken 18:15 Citer Jeg er ny her i DDH så vil lige sige HEJ til alle først :)

At dere bryter en iap bare for å angripe når dere allerede sliter med pingvinenen er så dumt som det går ann.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
100 % valg var det hvertfall ikke, dette var en avgjørelse bare tatt av ledelsen i ddh. Hva jeg har redigert bort herfra. Hvis dere vil vite det så er det noe som ikke har noen sammenheng med resten av tråden:

Godmorgen kvikke. Da det er en ledelse beslutning, hvilket tydeligt fremgår at uredigeret tråd er der 100% valg deltagelse.

Når du kommer med det indlæg fra DDH forum som du har redigeret i "fair nok at fjerne alt urelevant post", så forhold dig venligst til sandheden hvis du vil bibeholde din egen troværdighed.

DDH - disright den 26.05. Klokken 19:48 Citer Ret Slet
Afgørelse fra vores demokratiske ledelse kommer i morgen kl 18:00


DDH - disright den 27.05. Klokken 20:52 Citer Ret Slet
Ja. IAP skal væk
5 stemmer (62,00%)
Nej. IAP skal blive
1 stemme (12,00%)
Skal blive men vi melder i forum at angreb er ok
2 stemmer (25,00%)

Nu hvor jeg åbenbaret er også er blevet vicevært i DDH, så lige så snart i ser at AA er røde er IAP fjernet er IAP væk.

Så må diplomater få fingeren ud bag efter. ;-)

Da opretter af denne tråd arcon the beast grænser til utroværdig, ønsker DDH ikke at deltage i videre debat eller komme med flere kommentarer.
Spørgsmål henvises til DDH diplomati.
 
Senest redigeret:

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Jeg ser ikke problemet her. IAP'er er til for å brytes, og når man først skal gjøre det, hvorfor ikke gjøre det med stil? :cool:
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
I modsætning til mange andre stammer, er denne information fuld offentlig.





Hvis du ulejliger dig i at lave bare lidt fair efterretninger, i stedet for bruge redigeret efterretninger der via a***n er til lusket sig fra DDH forum.
Så vil du på dine fingre kunne tælle at der er 100% valg deltagelse.

Hvis der er anden information til rådighed eller andre kommentarer. Ser jeg gerne dens standart er af sådan en kvalitet, at ædle forum bruger ikke spilder deres tid, og vil kunne få et mere sandt og fyldestgørende svar ved at henvende sig til DDH diplomati.

Nu fremgik det ikke, at selve afstemningen kun var med de 8 ledelsesmedlemmer der så er i DDH..... HVem har dog tillusket sig den information... Jeg kommenterer blot hvad alle kan læse her på forum :D

Men igen det er et muntert indlæg :D
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Disright
Hvis du ulejliger dig i at lave bare lidt fair efterretninger, i stedet for bruge redigeret efterretninger der via a***n er til lusket sig fra DDH forum.
Så vil du på dine fingre kunne tælle at der er 100% valg deltagelse.

Ahahahahahaha....

8 medlemmar är 100%?,,, säger ju allt om allt egentligen. No further comments

Shakespear "Hamlet, opening fraze"
There s a rotten smell coming from the kingdome of denmark
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Godmorgen kvikke. Da det er en ledelse beslutning, hvilket tydeligt fremgår at uredigeret tråd er der 100% valg deltagelse.

Når du kommer med det indlæg fra DDH forum som du har redigeret i "fair nok at fjerne alt urelevant post", så forhold dig venligst til sandheden hvis du vil bibeholde din egen troværdighed.



Da opretter af denne tråd arcon the beast grænser til utroværdig, ønsker DDH ikke at deltage i videre debat eller komme med flere kommentarer.
Spørgsmål henvises til DDH diplomati.


Hvorfor skulle ikke folk tro på det jeg skriver her? Jeg har ingen grunn til å ikke si sannheten. Dette var også en tråd for å gjøre AA oppmerksom på deres planer angående dem da jeg er bannet i spillet, men er fullt tilbake på søndag.
 

Tilde

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Godmorgen kvikke. Da det er en ledelse beslutning, hvilket tydeligt fremgår at uredigeret tråd er der 100% valg deltagelse.

Når du kommer med det indlæg fra DDH forum som du har redigeret i "fair nok at fjerne alt urelevant post", så forhold dig venligst til sandheden hvis du vil bibeholde din egen troværdighed.

Disright


Ahahahahahaha....

8 medlemmar är 100%?,,, säger ju allt om allt egentligen. No further comments

Shakespear "Hamlet, opening fraze"

Når nu der står at der er tale om en ledelsesbeslutning, og ledelsen består af 8 medlemmer - hvilket fremgår af stammens profil. Så må det da være meget nemt at se at der er tale om 100% valgdeltagelse....det skulle da være helt åbentlyst. Så skal den diskussion på nogen måde føre til noget fornuftigt - så er det da en fordel at holde sig til sandheden....
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Laughing my a** off.

Upss!!

Havde vist skrevet at jeg ikke ville kommer med flerer kommentarer her.
Men at blueberry sover så meget i timen, at den skønne Dronning Thilde uden h skal gøre ham opmærksom på dette faktum, det kunne jeg ikke lade gå ukommenteret i graven.

Smukt set.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Når nu der står at der er tale om en ledelsesbeslutning, og ledelsen består af 8 medlemmer - hvilket fremgår af stammens profil. Så må det da være meget nemt at se at der er tale om 100% valgdeltagelse....det skulle da være helt åbentlyst. Så skal den diskussion på nogen måde føre til noget fornuftigt - så er det da en fordel at holde sig til sandheden....

Ja, efterkonstruktioner funkar väldigt bra. Dom flesta fattar nog........

HAHAHAHAHAHAHAHA
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Laughing my a** off.

Upss!!

Havde vist skrevet at jeg ikke ville kommer med flerer kommentarer her.
Men at blueberry sover så meget i timen, at den skønne Dronning Thilde uden h skal gøre ham opmærksom på dette faktum, det kunne jeg ikke lade gå ukommenteret i graven.

Smukt set.

Da opretter af denne tråd arcon the beast grænser til utroværdig, ønsker DDH ikke at deltage i videre debat eller komme med flere kommentarer.
Spørgsmål henvises til DDH diplomati.

Disright, har du lämnat DDH nu då eller?.........
bra val, jag visste du skulle fatta till slut
 
Top