De 5 bedste stammer efet min mening.:-)

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nåå, det havde jeg sq heller ikke. For skulle være i skole kl 8. Og skulle også ned med de små søskende :laugh:

Men kan da godt lave en hvis skulle være :D
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
1 DBD 143.310 147.032 45 3.267 55 2.673
Jeg må sige, at de har sat sig fint på denne plads, og de fortjener det. De holder sikkert længe, men de må forbedre deres stats hvis de skal holde til slutspillet.... Lad os se hvad de finder på :)

2 Q. 125.256 125.256 22 5.693 38 3.296
Et "replica" af .inQ. fra v3 efter min mening, og stammen ligner da også inQ når man ser på medlemmer og snit... en farlig blanding... lad os se hvad de finder på :) De har jo, så og sige, allerede vist skarpe kløer :D

3 DOT2 105.761 120.177 64 1.878 68 1.767
De er godtnok en DOT-stamme, men som ny stamme og akademi, vil jeg ikke kommentere så meget, andet end at deres stats er meget passive og massrecruit-ie :)... hænger nok også sammen med at stammen er meget ny

4 -DFS- 100.171 100.968 41 2.463 46 2.195
Ved første øjekast ligner DFS en udemærket god stamme som så, men hvis man kigger på MB, erobringer og snit, er der tale om barbaradlere... også selvom de har et par store spillere og ligger på en 4. plads...

5 -RoTN- 100.124 101.519 45 2.256 48 2.115
Udemærket snit, men for mange medlemmer... erobringerne ser også sorte ud for denne stamme.... tvivler stærkt på deres potientale :confused:

6 NMF 90.772 90.772 18 5.043 28 3.242
Endnu en elitestamme..... rygter siger at de ikke ligefrem er elsket.... de har farlige stats, og hvis de spiller deres kort rigtigt, kan de sagtens nå meget langt :)

7 MBA-H 88.249 96.046 59 1.628 62 1.549
Dårligt snit? Ja, meget desværre.... Massrecruit.... har ikke særligt meget mere at sige :)

8 T.L.V 80.113 80.653 41 1.967 43 1.876
Hopper hurtigt over det her... ledelsen er kendt fra andre verdener som en useriøs en af slagsen (no offence).... det er et "replica" af LORD fra v4 og KOH fra v5..... ikke ligefrem stammer med success

9 DIS 73.695 75.592 46 1.643 48 1.575
Massrecruit... same story

10 DOT 64.527 64.527 25 2.581 27 2.390
Min egen "lille" stamme.... som jeg ser det: en seriøs en af slagsen med gode stats i forhold til størrelsen.... Undervurderet?/er skuffet over at vi ikke fik en ordentlig kommentar fra skole :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
1. Q.
Pga. det er en ren elite stamme. Hvis de kan få bikset noget ordentligt samarbejde op så er de ikke til at stoppe. Det er det SS.

2. NMF.
Det er også en elite stamme, de skal bare passe på med ikke at være for offensive, for man skal også kunne forsvare sig i længden :D..

3. DBD
Det er en stamme med mange gode medlemmer, de er bare mange spillere. Men de er gode de spillere, men de skal passe på ikke at blive en Massrecruit stamme.

4. DFS.
De er et enkelte par gode spillere såvidt jeg ved.. Ved at månekongen er god, og så er der Tulle og Paluch. Også ret gode spillere.

5. -RoTN-. Der er et par kendte spillere og de kan skam lidt.. Der i blandt Don Brisser og Lille fyr. Begge gode spillere, men spørgsmålet er. Kan disse spillere arbejde sammen og få hjulpet hinanden til tops ?.

6. T.L.V
En stamme med et par enkle gode medlemmer, men kan de arbejde sammen i længden ?. Vil de kunne hjælpe de små op hvis de bliver taklet ? Tror jeg ikke..

7. DOT. Typisk Massrecruit stamme med mange medlemmer. De skal droppe akademiet og være de 25 medlemmer. For de er et par gode spillere.

8. MBA-H. De kan da noget, de klarede sig godt i starten mod NMF, men i længden vil de får tæsk, for det er sq Massrecruit stamme også. De skulle ikke have TW medlemmer med over, for de klarede sig godt uden dem.

9. DIS. Der er et par kendte spillere, men ikke nogle som kan noget specialt.


10. TDN. Der er skam også en del kendte. Bla. Alien, Madkasse og Aranoxx. De er et par gode spillere som kan få et super samarbejde..


Dette er sådan min top 10. :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan se det er en personlig Top 10..et spørgsmål, du mener ikke Gods er værdig på den liste eller? :huh:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Gods skal med i stedet for DFS.... så er det ok :)
 
Senest redigeret:

fake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hva miss....... Vil du ikke sige vi er kendte:p


WW


tror det er lidt svært at bedømme da der ikke er så mange af de helt gode spiller, og at man først vil se hvad i kan , selvom det ser rigtig godt ud for jer.
 
Senest redigeret:

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
2. NMF.
Det er også en elite stamme, de skal bare passe på med ikke at være for offensive, for man skal også kunne forsvare sig i længden :D..

Og dette for dig tyder ikke på en stamme der kan forsvare sig? :rolleyes:
MBF:
1 the Nac Mac Feegles 148.171
2 Resurection of The Noobs 82.615
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1. Q.
8. MBA-H. De kan da noget, de klarede sig godt i starten mod NMF, men i længden vil de får tæsk, for det er sq Massrecruit stamme også. De skulle ikke have TW medlemmer med over, for de klarede sig godt uden dem.

. :laugh:

øhh?..

tw har intet med det og gørre?..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og dette for dig tyder ikke på en stamme der kan forsvare sig? :rolleyes:
MBF:
1 the Nac Mac Feegles 148.171
2 Resurection of The Noobs 82.615

I kan da godt forsvare jer :). Siger bare at i er meget offensive..


Kan se det er en personlig Top 10..et spørgsmål, du mener ikke Gods er værdig på den liste eller? :huh:

Hvem havde jeg lige overset, men de kan da godt komme med på et tidspunkt :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Lad mig se en ratio der hedder 206.704 MBA vs 148.627 MBF giver en ratio der hedder 58,17% MBA hvilket på ingen måde kan betegnes som noget at råbe hurra for. Hvad jeg ligger mærke til er at de kan forsvare sig imens andre stiltiende får lov at tage byer og have langt bedre MBA ratio... Men det viser vel bare at jeg ser verden anderledes end dig :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nemlig :).. Synes at Q. er bedste, men det er jo som man siger. Smag og behag.. Og ja, man vil aldrig kunne finde 10 som ser en verden ens
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Som jeg kan se er alle stammer på v6 ikke de bedste, da jeg personligt vil mene at en god stamme skal være mindst ligeså gode om E.T. da de var på det højeste.. Og det er der ingen af v6 stammerne der er ;)

Men det kunne jo have set værre ud, hvis nogen havde valgt at tage MISS med i en stamme.
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ser gerne at vores analytiker Skolehaven laver endnu en liste - de er simpelthen så underholdende :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som jeg kan se er alle stammer på v6 ikke de bedste, da jeg personligt vil mene at en god stamme skal være mindst ligeså gode om E.T. da de var på det højeste.. Og det er der ingen af v6 stammerne der er ;)

Men det kunne jo have set værre ud, hvis nogen havde valgt at tage MISS med i en stamme.

Hov Hov mini. Jeg er da ikke dårlig :laugh:..
Du kan jo selv starte Mini hvis du altså tør.
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så vidt jeg kan se er du en farm i V6 såå joo er lidt tilbøjelig til og give ham ret :huh:
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Tænkte at jeg lige kunne forsøge mig med en top 5, mens jeg venter på tropperne får taget sig samme til at komme retur.

1 DBD 231,519 236,882 46 5,150 77 3,076
Death Before Dishonor. Lyder jo umiddelbart som noget man skal tage seriøst. Spørgsmålet er så om det er henvendt til omverdenen, eller om det er stammens egne medlemmer der skal ligge ekstra godt mærke til dette.
Stammen er bygget op omkring en kerne af spillere som spiller sammen på V4, og jeg syns at have læst(uden selv at have været der) at de også var sammen om at vinde V1. Dette betyder altså at det er en kerne som allerede er sammentømret, de kender hinandens styrker og svagheder og kan dermed være hjælpe hinanden på bedst mulig måde. Derudover er de vandt til at arbejde sammen hvilket jeg vurderer kan blive deres største force i slutspillet som de uden tvivl kommer til at være en del af.
Pointmæssigt har de suverænt langt sig i spidsen, hvilket dog i høj grad kan tilskyndes deres efter min mening lidt høje medlems tal. Kigger man derudover på de enkelte spillere er det hovedsageligt top 20 af deres spillere som trækker læsset, og der er altså en del som enten har haft det meget svært i starten, eller også er der en del som nok skal luges uden inden stammen kan opnå sit fulde potentiale.
DBD ligger heller ikke på den lade side i forbindelse med udryddelse af fjendens tropper. En førsteplads på MBA og en 5. plads i forsvar er vel meget godt klaret. Men skal man dele det ud på antallet af spillere i stammen, vil det ses at de ikke er helt så suveræne troppemæssigt.
Dog er deres adlingsstatistik på 33-4 så måske de bare bruger deres tropper klogt?
Jeg vil dog glæde mig til at følge dem i fremover i V6, da jeg som sagt tror de vil nå langt.

2 Q. 194,308 194,308 20 9,715 53 3,666
Qontrol. Kontrol… igen en stamme som ud fra navnet at dømme har store planer om at være blandt de bedst på V6.
Q består lige som DBD af en lang række kendte navne og så en række nye navne hvor der bagved ligeledes gemmer sig kendte spillere. Q er en stamme som størrelsesmæssigt passer mig bedre, når man tænker over hvor lille de danske servere er. Jeg har ikke indtryk af at det er en super sammentømret folk, og det er nok første gang mange af dem spiller sammen. Dette tror jeg muligvis kan gå hen og blive en lille ulempe i det senere spil, men formår de at bygget et tæt bånd op her i startfasen tror jeg ligeledes at deres megen erfaring kan gøre dem til nogle frygtelige modspillere eller fantastiske allierede.
Spillerne i Q har klart det bedste individuelle snit og det er faktisk kun en lille del af dem som endnu har deres første adling til gode, thumbs up for den præstation. Når det så er sagt er Q også en stamme som har haft det nemt indtil nu, en 22. plads i MBF :eek:, er der virkelig ingen der tør angribe dem? Måske skyldes det at de ikke er sene til at uddele tæsk til deres naboer, med en MBA score på næsten den samme som DBD og kun med det halve antal medlemmer tyder det på at en meget offensiv flok, som muligvis bør overveje om de nu også er i stand til at holde alle de byer, hvis de pludselig skulle komme under pres.
Indtil nu klarer de sig dog meget godt med en adling statistik på 36-2, er det da klart godkendt.
Q vil jeg helt sikkert også følge, og det bliver interessant og se om deres meget offensive start og sammenhold er godt nok til at kunne bringe dem hele vejen til slutspillet.

3 -DFS- 150,086 154,162 45 3,426 59 2,613
Slyngler, bad boys (girls?) og så fantastiske ligefrem? Jeg ved sq ikke lige hvad jeg skal sige til navnet, måske er det bare kommet op under en vildt brandert? :)
DFS er endnu en stamme med for mange medlemmer, og jeg må desværre erkende at min manglede aktivitet på mange af de danske servere har gjort at jeg ikke rigtig kender så mange af medlemmerne, og de får jeg alligevel genkender, er spiller som gør en OK figur indtil de kommer under et koordineret pres hvorefter de buggede under.
Pointmæssigt er det lidt sørgeligt et gennemsnit på 3,4k kunne godt være bedre, men det er nok den store medlemsflok som gør at gennemsnittet fra de bedste bliver trukket ned af de lidt langsommere knallerter på havnen…
DFS ligger på en samlet 9. plads i forhold til at slå tropper ihjel og når man tager deres forholdsvis mange spillere i betragtning er det ikke ligefrem imponerende. Adlingsstatistikken for stammen er dog på flotte 17-1, så muligvis har vi her med en stamme som bare er lidt langsom i optrækket at gøre.
Kan DFS klare sig til slutspillet? Svært at sige, som sagt kender jeg ikke medlemmerne så føler ikke jeg kan komme med et kvalificeret bud. Jeg vil do se frem til deres fremtidige færd og den nærmeste fremtid vil nok vise om de kan holde den gode linie som de indtil nu har sat eller om de skal forberede sig på at aflevere byer.

4 NMF 131,746 131,746 17 7,750 35 3,764
Jeg har ingen intentioner om at kommentere min egen stamme, men vil dog godt lige sige:
What the f… are we doing here?

5 DOT2 120,617 127,608 56 2,279 67 1,905
Damage Over Time 2. Håber ikke det skal tages bogstaveligt :)
DOT2 er består pt af en del medlemmer som jeg efterhånden har stiftet en del bekendtskab til på V6, da de gik under alverdens andre navne og mente at NMF skulle ud. Jeg kan sige jeg ikke er imponeret over hvad de opnåede dengang, men måske kan de med en fælles ledelse opnå bedre koordinering end datidens fejltagelser. Det bliver spændende at se.
DOT2 har aaaalt for mange medlemmer til min smag, og mange af dem er heller ikke tosset store, så muligvis er det en samling sårede soldater som forsøger at komme til hægterne igen efter deres miserable start. En 8. plads i MB, hvoraf størstedelen kommer fra offensive aktioner er vel okey, hvis man da ikke lige tænkte over at de var så mange. Adlingsstatistikken på 13-13 er heller ikke imponerende og jeg vurdere derfor at de ikke som stamme vil holde i længden og flertallet vil ende som bytte for naboerne.

Kunne måske godt have fortsat til 10, men magter ikke lige mere, og der er alligevel ikke noget virkelig interessant før vi kommer ned til DK på en 8.plads. Muligvis en anden god gang?

/W
 
Top