De 5 bedste stammer efet min mening.:-)

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
vil lige kreditere dit arbejde Wildere, super fed og saftig top 5 - det er dejligt for en læser, så kan flere levere indlæg som disse... så vil jeg med GLÆDE læse dem igennem!;)

burde nok selv lave et, men har rigeligt med skriftligt for, så en god anden gang vil jeg gerne bidrage med en top 5.
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Dot2

Er dette ikke blot en søster/akademi stamme til DOT - og deraf størrelsen og ligegyldigheden :)
 

slovdan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er dette ikke blot en søster/akademi stamme til DOT - og deraf størrelsen og ligegyldigheden :)


Alle der har deltaget i andre verdner ved godt at der vil blive lavet meget om på sammensætningen af spillerne i alle stammerne, se UF i verden 6 de lagde supert ud og efterfølgende forsvant de gode spiller og UF er væk, ingen kender dagen.....
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
så må jeg jo til at tænde de små grå.... lad os se hvad jeg kan finde frem til :)
 

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
1) log ind på v6
2)click på ranglisten
3)click på stammer
4)vis du ikke er i en god stamme så skriv "1" i rank.
5)se hvem der ligger på 1-20 pladsen wow det er dem der er bedst:)

:wave:

Ej ja vi vil gerne se en liste:)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det synes jeg også det har været :huh:..
Hvor bliver listen af yan ? :confused:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Stammerne
Top5.!
DBD Nr 1
Ja middelklasses spillere de fleste og nogle "Noobs" Men der er skam også helt fantastiske spillere der iblandt Suicider Kong Gulerod fieballing osv. Efter hvad der har gået mig for øre er spiller de ikke helt rent. Men det er jo kun min menig husk det!. Men ja er ikke sikker på at de kan komme så langt som andre stammer da de har mange medlemmer.. Men de ligger Angrebs rang nr 2 Forsvars rang nr 3 ikke helt skidt men alligevel de er jo nr 1 :)


Q. Rang 2
Ja de har vist merget med *DK* det var skam fint da de alle samme storset er top spillere kendt fra andre verdner men de har mistet lidt byer pga noget som jeg ikke har forstået noget mellem *DK* og DBD. De kan nå meget langt de er alle gode taktiker. Og ja de har kun 1-3 "Noobs" i stammen. Men ja lige pt vil det være mit bedste bud på en sejr. Nr 1 i både MBA og MBF:)

NMF Rang 3
Jesus christ de har overasket med 13 medlemmer. Men ja alle sammen er storset gode spillere som ikke er bange for at bide fra sig. Har hørt de er den stamme med bedst sammenhold grundet så få medlemmer. Og ja MBA rang er 3 og MBF er 5 Ja det er vel godt for en stamme med kun 13 medlemmer. Men en merge ind i en anden stamme så kan de komme til sejr :)

DFS Rang 4
Et ord massrecrutering.. er ikke glad for det ord men ja de er jo i top 5 pga det.. Men ja min ærlige mening nogen af dem vil flygte hvis de nu en dag kom i krig da jeg tror stort set alle af dem er uerfaren.. Men ja hvad faen?.. 52medlemmer?! Og der MBA er kun rang 4?! og MBF Rang 2 er godt nok men MBA rang 4 med 52 medlemmer ikke godt nok.. De kan ikke vinde servern ifølge mig..

MBA-H
Griner så meget over det navn MBA hunter haha de er jo nr 5 i MBA med 53 medlemmer og nr 6 i forsvars rang.. det er jo ikke så godt.. ;) Nogen af spillere er fine nok men de vil aldrig vinde serveren desvære MASSRECRUTERING FORSVIND!


Det var det fra mig af husk dette er kun min mening :)
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
NMF Rang 3
Jesus christ de har overasket med 13 medlemmer. Men ja alle sammen er storset gode spillere som ikke er bange for at bide fra sig. Har hørt de er den stamme med bedst sammenhold grundet så få medlemmer. Og ja MBA rang er 3 og MBF er 5 Ja det er vel godt for en stamme med kun 13 medlemmer. Men en merge ind i en anden stamme så kan de komme til sejr :)

Vel godt? :(
Vi er udmærket tilfreds med at kun være rang 5 i MBF, specielt med tanke på vi i øjeblikket er i krig mod 2 af de 5 stammer nævnt her og SPARKER øøøh..sparker :huh: .....klare os ok :p
Og til den ene af de to stammer, I ved selv hvem I er..at I ikke skammer jer!! Stakkels lille Play er utrøstelig, vi har sunget for ham, lavet varm kakao til ham og alt andet vi kunne finde på. Men han vil havde hans bamse ellers nul natte søvn for nogle af os. Fyyyyyyyy :(
Mht. vores sammenhold, er det så fantastisk ville det da være en frygtelig fejl at merge med en anden stamme og ødelægge det. Plus vi ikke går efter at vinde, vi vil bare give alle jer andre tæsk :laugh:
 
Top