De 5 bedste stammer efet min mening.:-)

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Fantastisk,middelklasse spillere:laugh: DBD... så det sku godt klaret mange af dem er vindere af V1 og ligger til at vinde V4:)

Vil give dig ret i at lykkedes det Q at få deres små planer afviklet med succes,deres lange diplomatiske liste af skjulte iap`er og forbund til fortsat at sende dem deff,samt fortsættelsen af at modtage flygtninge som bukker og skraber for deres redning(indtil videre) ,ja så vinder de V6.

Dermed også sagt jeg er skuffet over osten og Co;) de nøjes med at bekrige myretuen når kostalden er deres nabo:)måske NMF kan li` lugten af gylle i deres stue:laugh:

meget enig i de sidste 2,vil dog personligt mene de hver især har et par habile spillere,hvilket iø også kan se af stats.De tænker åbenbart mere socialt end vinder chance og stor respekt herfra for det.loyalitet skal man ej nedgøre eller undervurdere:)

Kan eller godt li kommentaren om at DK har MISTET LIDT byer:laugh::laugh::laugh:,det satme stort, godt set.
 
Senest redigeret:

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
personligt synes jeg ordet mass-reqruit bliver brugt for meget om stammer med mange medlemmer.. hvis en stamme har over 30 medlemmer eller sådan ca. bliver den resulut kaldt mass-reqruit.. :/

Man bliver altså også nød til at kigge på hvilke spillere der i stammerne, er der spillere der har spillet sammen før, er det måske nogen erfarne spillere der vil prøve et nyt koncept med lidt krydring af nye ansigter, jamen så er det ikke mass-reqruit, så er det måske bare spillere der har lyst til at spille sammen og derfor sjovt nok gerne vil være i stamme sammen og hygge sig med det :)

Derfor synes jeg også det er meget fordømmende fx at kalde en stamme som DFS for mass-reqruit, vil vove påstå at du ikke kender halvdelen af spillerne i den stamme, det gør jeg i hvert fald ikke, og derfor har jeg ikke et ordentligt grundlag for en udtalelse.

Man skal udtale sig når man har et grundlag for en udtalelse ellers synes jeg man skal lade være ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Stammerne
Top5.!
DBD Nr 1
Ja middelklasses spillere de fleste og nogle "Noobs" Men der er skam også helt fantastiske spillere der iblandt Suicider Kong Gulerod fieballing osv. Efter hvad der har gået mig for øre er spiller de ikke helt rent. Men det er jo kun min menig husk det!. Men ja er ikke sikker på at de kan komme så langt som andre stammer da de har mange medlemmer.. Men de ligger Angrebs rang nr 2 Forsvars rang nr 3 ikke helt skidt men alligevel de er jo nr 1 :)


Q. Rang 2
Ja de har vist merget med *DK* det var skam fint da de alle samme storset er top spillere kendt fra andre verdner men de har mistet lidt byer pga noget som jeg ikke har forstået noget mellem *DK* og DBD. De kan nå meget langt de er alle gode taktiker. Og ja de har kun 1-3 "Noobs" i stammen. Men ja lige pt vil det være mit bedste bud på en sejr. Nr 1 i både MBA og MBF:)

NMF Rang 3
Jesus christ de har overasket med 13 medlemmer. Men ja alle sammen er storset gode spillere som ikke er bange for at bide fra sig. Har hørt de er den stamme med bedst sammenhold grundet så få medlemmer. Og ja MBA rang er 3 og MBF er 5 Ja det er vel godt for en stamme med kun 13 medlemmer. Men en merge ind i en anden stamme så kan de komme til sejr :)

DFS Rang 4
Et ord massrecrutering.. er ikke glad for det ord men ja de er jo i top 5 pga det.. Men ja min ærlige mening nogen af dem vil flygte hvis de nu en dag kom i krig da jeg tror stort set alle af dem er uerfaren.. Men ja hvad faen?.. 52medlemmer?! Og der MBA er kun rang 4?! og MBF Rang 2 er godt nok men MBA rang 4 med 52 medlemmer ikke godt nok.. De kan ikke vinde servern ifølge mig..

MBA-H
Griner så meget over det navn MBA hunter haha de er jo nr 5 i MBA med 53 medlemmer og nr 6 i forsvars rang.. det er jo ikke så godt.. ;) Nogen af spillere er fine nok men de vil aldrig vinde serveren desvære MASSRECRUTERING FORSVIND!


Det var det fra mig af husk dette er kun min mening :)



WTF,who is the only tribe back on this server,endnu engang middelklasse stammen der er fyldt med noobs,gad vide hvornår pro spillerne vinder en server,det satme pinligt:laugh:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Når ikke "vinder"-stammen lykkes med at kede livet af os inden vi overhovedet nærmer os slutningen på verderne? :p
Når pro-spillere lære at kun spille for at udadle endnu en spiller og tage endnu en ud der ingen chance har..uden at havde lysten til at trykke SLET..i stedet for deres nuværende sære behov for lidt spænding? :laugh:

Kort sagt, den dag tobias2008 tør modsige konen der hjemme..så er der også chance for de spillere gider spille det spil der er foretrukket af "vinderne" :eek:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Når ikke "vinder"-stammen lykkes med at kede livet af os inden vi overhovedet nærmer os slutningen på verderne? :p
Når pro-spillere lære at kun spille for at udadle endnu en spiller og tage endnu en ud der ingen chance har..uden at havde lysten til at trykke SLET..i stedet for deres nuværende sære behov for lidt spænding? :laugh:

Kort sagt, den dag tobias2008 tør modsige konen der hjemme..så er der også chance for de spillere gider spille det spil der er foretrukket af "vinderne" :eek:

Kære karina,jeg lover dig at på næste server ,skal vi nok undgå at kede dig og dem i stammen der er pro ikke angriber dig:laugh::laugh::laugh:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kære karina,jeg lover dig at på næste server ,skal vi nok undgå at kede dig og dem i stammen der er pro ikke angriber dig:laugh::laugh::laugh:

Kæreste Gert, lyder godt du ikke vil kede mig (ikke du personligt normalt gør det :p)..men sidste del af beskeden fik jeg ikke helt fat i, påskebryg? :p
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er sikker på de fleste der mister byer og taber så langt henne i spillet, vil mene det er kedeligt, og den eneste grund til man kan kede sig er nok p.g.a at man ikke har fundet modsvaret til at blive fjernet fra spillet, så find en aktiv stamme og gør spillet underholdende igen...var det ikke en nem løsning :)

mvh
:sleep::sleep::sleep::sleep:
 
Top