Denne verden er dødfødt

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Indstillingerne er generelt fine synes jeg, fx med:

  • 100ms gap mellem vognene i toget,
  • Platugle - undskyld paladin (elsker lygten)
  • Kirker
men det hele nytter ikke noget:( En fed tegnebog betyder alt for meget med alle PLUS-fordelene (halvering og xtra råstof)

det svarer til at spille skak/backgammon med en modstander, der kan må trække to gange, hver gang du har trukket en gang.

Hvis I er enige og kunne tænke jer et lige eller ens for alle tw, så støt os her

http://forum.tribalwars.dk/showthre...ggelsen-af-vores-elskede-TW&p=32455#post32455
 
Senest redigeret af en moderator:

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Omg? Du whiner da godt nok lidt... det er jo slet ikk rigtig det du siger der?

Alle plus fordelene er ikke særlige stor fordel, hvis du kan finde ud af spillet....
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Omg? Du whiner da godt nok lidt... det er jo slet ikk rigtig det du siger der?

Alle plus fordelene er ikke særlige stor fordel, hvis du kan finde ud af spillet....

Du misforstår vist - bevidst?:laugh: Innogames skal jo også leve, hvis der skal være nogen server med tw på.

Det store problem er, at nogen kan bygge hurtigere end andre og kan købe sig til ekstra råstoffer. Om jeg så kan baske jer på trods af handicappet, er noget helt andet:p

Fred være med de Plus-fordele, der gør spillet lettere (og sjovere) at spille
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Hm... Siger jeg bestemt heller ikke, synes det er fint at de udvikler deres spil til det nye travian...

Kan da godt være nogen kan bygge sig hurtigere op i point.. men point vinder intet??

Men synes da bare du skal baske os, vil jeg se frem til =)
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
The problem with this game is not the money or the advantages that plus points give, it's the new players attitude.

When I started playing TW there were codes of honer and some respect between players. Game skills were guarded secrets, they were only given to noobs that showed promise and showed respect on the forums.

Now any player can send a train and snipe one if they can be bothered to look on you tube.

This has lead to a "win at any cost" attitude, there is no respect for players with real game skills anymore and spies are destroying trust between players :(
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Spies is a freaking awesome part of the game!

Paranoia, distrust and greed are the three most important characteristics of a good TW player! :D
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
It's Ok my friend.....I dont have a problem reading Danish....just writing it lol.

Greed is a great asset to have in this game but Ego's are the biggest killers of any Tribe (Stammen)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Indeed, indeed.

You just need to know who you can trust.

I feel more safe in a tribe that was run by a dictator rather than one with democracy. In the one with democracy, spies have influence.

Thus I run my tribe like that. :D
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
In the words of the great master of war Sun Tzu

"All warfare is based on deception" ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
To quote my spiritual mentor;

"You are unwise to lower your defenses!"
"I find your lack of faith disturbing."
"You don't know the power of the dark side!"

and last but not least;

"You should not have come back!"

Muahahahahahahahaha!
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
"Evil began in a time before recorded history, when magicians made themselves into kings…and gods…using the powers of the dark side of the Force. The weak-minded have ever been ready to obey one who wields great power. Those who learned the powers of the dark side were quick to exploit this weakness—to make war. Again and again the dark side has surged forth, like a storm…devouring whole worlds and entire star systems. Those who mastered dark power became dark power. They unleashed destruction, for no other reason than for selfish gain. They despoiled nations…destroyed whole civilizations. Some of them, I am ashamed to say, were Jedi." ―Ood Bnar[src]
 

Lord Lancelot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej
Jeg er en ny spiller.
Noget der undre mig, er at hvis jeg har en by på ca. 1500 point, så kan en spiller med 25000 point og samtidig være i en stamme, stadig tage min by, da jeg ikke er 20 gange mindre end ham. Det kunne være rart at hvis der var en grænse for stamme også, for så have man jo en mulighed i at kunne få et spil ud af det.
Derfor tror jeg at det er det vi nybegynder spiller overvejer at så gider man ikke at spille TW, samt at bruge penge på det.
Så mit forslag er at man laver en regl at hvis man er i en stamme, er det stammen point der gælder og ikke den ene spiller, for så har vi nybegynder en mulighed at lære spillet, og have det noget sjover.
 

Altonic

Nybegynder
Reaktionsscore
0
You know... jeg tvivler virkelig stærkt på at der er en spiller med 25000 points på en server der har været i gang så kort tid, plz stop whine bot...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så mit forslag er at man laver en regl at hvis man er i en stamme, er det stammen point der gælder og ikke den ene spiller, for så har vi nybegynder en mulighed at lære spillet, og have det noget sjover.
Tror du ikke hurtigt de gode spillere ville lave om på det, så man gik midlertidigt ud af stammen for lige at nakke et par byer? :rolleyes:

Tror nu ik det er løsningen.. Faktisk findes der kun et godt råd i Tribalwars.. Vil du overleve og værre en af de store, så drop dit liv og farm 24/7, resten kommer helt af sig selv ;)
 

Lord Lancelot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tror du ikke hurtigt de gode spillere ville lave om på det, så man gik midlertidigt ud af stammen for lige at nakke et par byer? :rolleyes:
Det jeg har lagt mærke til, er at der er mange nye spiller der allerede nu er sprunget fra. Årsagen tror jeg, det er at mange bliver farmet af de spiller, der er i de store stammer.

I den regl jeg har kommet med, skulle der jo være at man ikke kunne komme ind i den stamme igen som man har meldt sig ud af. ( Så vil de stor stammer jo kæmpe indbyrdes, i sted for at holde sammen.;))
 

Altonic

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Du ved, en server bliver vundet når en stamme har en bestemt procent del af alle byer på kortet, hvordan skal man så kunne vinde hvis der altid vil være et hav af små byer man aldrig kan komme til at røre på grund af den regl?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
En af de primære ting der udgør en vinderstamme, er jo netop den del at selvom stammen står dårligt, så kan den på ingen tid vende hele skuden via rekrutering eller ved at sende spioner ind i fjendestammen, som så self. skal tilbage til den rette stamme når opgaven er udført,, Det ville blive lidt svært med den regel du omtaler der ;)

Desuden er rekrutering ca. 50% af TW.. HVIS man endelig sku vælge rekruterings regler, skulle det værre på den gode gamle måde (Du joiner, du smutter aldrig).. Er personligt tilhænger af den regel, da det viser præcis hvor god en spiller er og ikke bare hvor god han er til at komme ud af balladen :D
 

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er helt på linje med dig Dekani. Desværre er det ikke længere nok at droppe dit liv og farme 24/7, du skal også have tegnebogen med dig da plus fordelene er ved at tage overhånd. Jeg mener der bør laves om på stammereglerne således at når du indtræder i en stamme er du låst. Bliv i stammen og kæmp istedet for at springe rundt til højre og venstre. På den måde opnår du loyalitet og sammenhold.
 
Top