Denne verden er dødfødt

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Du har helt ret. Al loyalitet og sammenhold forsvandt ud af det danske samfund efter at stavnsbåndet blev ophævet.
 

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke om du bevidst vælger at misforstå mit indlæg eller om du bare er kæk men det jeg mener er:
Hvis du fra start fik at vide at reglen for stammer er at når du vælger en stamme er du "låst" således at du ikke bare kan rykke fra stamme til stamme. Man kunne godt indføre den regel at der skulle gå en måned mellem stammeskift, det ville helt sikkert give flere små stammer og mange "løsgængere" der igen ville kunne give mange flere "lige" kampe og "fred" til nystatede spillere så vi måske kunne se nogen nye ansigter på de danske servere.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er helt på linje med dig Dekani. Desværre er det ikke længere nok at droppe dit liv og farme 24/7, du skal også have tegnebogen med dig da plus fordelene er ved at tage overhånd. Jeg mener der bør laves om på stammereglerne således at når du indtræder i en stamme er du låst. Bliv i stammen og kæmp istedet for at springe rundt til højre og venstre. På den måde opnår du loyalitet og sammenhold.

Gi'r dig fuldstændigt ret - jeg har oftest været online 24/7 og alligevel er det ikke nok sålænge jeg ikke vil pose flere 100 kr ud på plus hver eneste mdr - jeg bruger 160 kr hver ½ år så jeg kan have mit kontrolpanel og et ordentligt kort ved hånden men det hjælper mig lidt når jeg tager 3-4 x så læng tid om at udbygge mine byer som mine fjender gør fordi de bruger plus i oceaner......

Tidligere var spillerne af dette game opfyldt af en anden mentalitet - ens stamme var ens borg og man døde hellere end at svigte den - loyalitet - troskab var elementer som var en selvfølge og få hoppede imellem stammerne og de som gjorde fik straks etiketten flygtning ...
Nu er mange troløse stammeledelser falder deres egne medlemmer i ryggen - danner nye stammer - angriber troløst den gamle stamme - spillere hopper fra stamme til stamme og trækker et spor af mistillid - nej TW er ikke som TW var engang....... måske er det fordi jeg er ved at være for gammel til dette game - måske skulle inno starte en verden for os over de 30 år.......
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gir dig helt ret i det du siger... Førhen kaldte man det forrædder, nu kalder man det taktik .. En sørgelig udvikling, men ikke desto mindre kan man intet andet gøre end at følge den, ellers er man selv blandt en af dem som trækker det korte strå..
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg har intet imod taktik - evner - dygtighed den koge narre den mindre kloge - det er fint med mig - jeg kan endda tilmed godtage brugen af spioner i sine fjenders stammer selvom om jeg selv afskyr spioner - de er en del af gamet og gør bare os i ledelserne endnu mere skarpsindige og stiller krav til os som ledere det gør ikke noget at vi holdes til ilden det gør os forhåbeligt kun til bedre ledelser..... men jeg har svært ved at tolerere at alt efterhånden drejer sig om penge.... har du plus kan du vinde har du ingen kan du få tæv......
 

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ikke fordi jeg er uenig med jer, men hvad skal man så gøre som ny spiller, du starter næsten omringet af "små stammer." Der vil jeg jo mene, at for at skabe bare en smule tryghed eller sikkerhed om ens start by skal man gå i en af disse stammer. Men den stammer viser sig så ikke særlig effektiv etc. og du ender med flere point end resten af stammen tilsammen, skal man så blive i stammen ud af loyalitet? Det er nemt for store spiller at se ned på dem der ikke har så mange point og som allerede er i en god stamme, der er værd at dø for ..
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Om jeg er sent på den eller ej. Innogame havde flere bruger før de plus indstillinger ved ikke men tænker! Tjente Inno ikke mer før end efter plus delene da der var flere som ville spille med de forhold!
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Om jeg er sent på den eller ej. Innogame havde flere bruger før de plus indstillinger ved ikke men tænker! Tjente Inno ikke mer før end efter plus delene da der var flere som ville spille med de forhold!

jeg tror faktisk du har lidt ret der, for jeg tror mange nye vælger fra, fordi man enten som etableret familie, ikke vil bruge flere hundrede kroner på plus for at redde en mur, eller som ung bare ikke har råd til det på f.eks. en S.U.

Dette giver en ulige kamp om byerne, fordi de der har råd og vilje til at bruge mange penge på det, netop har en fordel i kampen....

jeg har selv se at i krig, kan der altså godt smutte 2-3000 plus point på blot en dag.

Plus point er fine, til farm assist, landsby manager, troppe manager og sådan....for det ændre ikke direkte forholdene i kampen mere end vores forskellige online tider også gør.

så gå lidt tilbage, så man reelt kun har brug for 600 plus pr. måned.....måske 120 mere hvis man vil lave lidt flere råstoffer.
der vil netop de fleste have en reel mulighed for at være med, og kampen mere lige.

jeg tror at netop det blev rimeligt i pris for alle, vil kunne få flere med

det vil også gøre det mere muligt for folk at have råd til at spille flere verdner
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Om jeg er sent på den eller ej. Innogame havde flere bruger før de plus indstillinger ved ikke men tænker! Tjente Inno ikke mer før end efter plus delene da der var flere som ville spille med de forhold!

Helt enig. Innogame siger det er for at hjælpe nybegynderne frem, men det er ikke nybegynderne der bruger den funktion, så den virker lige omvendt - Den holder nybegynderne nede.
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
jeg tror faktisk du har lidt ret der, for jeg tror mange nye vælger fra, fordi man enten som etableret familie, ikke vil bruge flere hundrede kroner på plus for at redde en mur, eller som ung bare ikke har råd til det på f.eks. en S.U.

Dette giver en ulige kamp om byerne, fordi de der har råd og vilje til at bruge mange penge på det, netop har en fordel i kampen....

jeg har selv se at i krig, kan der altså godt smutte 2-3000 plus point på blot en dag.

Plus point er fine, til farm assist, landsby manager, troppe manager og sådan....for det ændre ikke direkte forholdene i kampen mere end vores forskellige online tider også gør.

så gå lidt tilbage, så man reelt kun har brug for 600 plus pr. måned.....måske 120 mere hvis man vil lave lidt flere råstoffer.
der vil netop de fleste have en reel mulighed for at være med, og kampen mere lige.

jeg tror at netop det blev rimeligt i pris for alle, vil kunne få flere med

det vil også gøre det mere muligt for folk at have råd til at spille flere verdner

jeg vil sige det er 100% korrekt sådan som det ligger nu vinder pengene krigen , men dem der skal spille tw når vi andre er holdt bliver holdt nede af dem der har råd til plusfordelene hvis man blev ved et par få af fordelene ville det være mere lige for alle og flere ville have råd til det
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Lang tid siden jeg startede denne tråd..

Har siden spillet på den norske V12, hvor vi slap for de værste premium-uhyrligheder (halvering af byggetid). Det var en fornøjelse, at spille på lige fod og hverken ærgre sig over at have brugt 2000-3000 pp på en dag eller få dårlig samvittighed over at man tæppebomber en mindre spiller med 1-2 timers interval og vupti - sørme om ikke hans mur 0 igen var på 20:) (det bliver godt nok hurtigt dyrt og når man nu har brugt de første 100 DKR. så er de jo spildt, hvis man ikke bruger de næste 100:S)

Spillede i øvrigt med en herværende dansk heks:D

Mit råd - spil på de internationale servere eller kig jer omkring, måske nordmændene eller svenskerne får lov igen;) Det var nu ganske underholdende at snakke med de norske fjeldaber:p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vil give Kayatos ret, det har været meget underholdende og til tider belastende at spille på norsk server ;)

men netop der var vi fri af de fordele med at bruge plus til alt muligt.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Elsker at få ret:tw_biggrin:

Og frygt ikke det norske - samme herværende danske heks lærte hurtigt at give de norske bønder svar på tiltale:p

Det er i øvrigt også svært at diskutere på en chat med en heks der ubesværet når 300-400 anslag i minuttet:tw_cool:
 
Top