Der er sommer på vej..

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hejsa alle :)

Jeg sidder her og glæder mig helt vildt til sommer, som mit nick måske antyder er jeg vild med sol (og strand, grill, have og varme) ;)
Men der blæser sådan udenfor og jeg blev træt af at jagte ting rundt i haven, så jeg gik ind for at hygge mig lidt med jer :)..bare for at opdage der er HELT MUSSESTILLE :confused:

Så jeg starter denne tråd, for at hører hvad I glæder jer MEST til ved sommer. Måske noget generelt eller noget helt specielt lige I skal denne sommer. Elsker I ikke sommer så meget som mig, er I self velkommen til at forklare hvad der så er så meget bedre ved jeres favorit årstid og hvad I glæder jer til ved den :p



Hvad jeg glæder mig til:
Jeg glæder mig til den første tur på stranden, det iskolde første dyp og ligge og få varmen igen under den varme sol. Den grill-fest vi helt sikkert skal holde for venner, hvor vi skal forspise os I sommermad og sikkert blive lidt forbrændt på skuldrene. Turen i fars hyggelige lille mini sommerhus, hvor vi skal plukke vilde hindbær hver dag og spise alt for mange is. Og sidst men ikke mindst, den enorme have-fest min far vil holde i juli for at fejre han bliver 60 år, hvor hele den skøre familie kommer :):)

images



Hvad med jer?? :)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
årh, jeg glæder mig til at sommerferien bliver sat igang :)

jeg skal nemlig på ferie til Kroatien (min mors hjemland) hvor jeg skal møde familien dernede igen. Vi skal så holde store tag-grill-fester om natten, da det er for varmt om eftermiddagen til at grille. Jeg glæder mig til det varme, saltede vand, og svømme dagligt. Jeg glæder mig til alt det vi skal se dernede, vi skal nemlig lidt mere rundt end vi plejer, så jeg skal til Dubrovnik for at se den by, samt jeg skal ud på mange af de Kroatiske Øer, såsom Brac og Krk.

efter min ferietid i Kroatien, skal jeg starte på en Matematik camp som spænder over 1 uges tid, hvor jeg skal hygge mig med 1 bekendt, og en masse fremmede, som jeg så skal lære at kende. vi skal sevfølgelig lave matematik, men for mig er det bare et sjovt fag, som jeg hygger mig meget med :)

det er hvad jeg glæder mig til!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Lyder som en alle tiders sommerferie, jeg får helt lyst til at rejse lidt selv :eek:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jaaaah.. Jeg starter med at få besøg af kæresten den første uge, hvor vi bare skal slappe af :laugh:

Så skal man lige til 18års dag, hos en kammerat :p

Så smutter man til LA 2 uger, hvor man måske skal forbi, beverly hills, holywood, walt disney og mexico :cool:


Så skal der ellers bare slappes af med søskende og så slutter man af med at holde en 16års dag, hvor hele familien, og nogle venner bliver inviteret selvfølgelig :laugh:
 

Loco

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Det bliver skønt når sommeren rammer. :p
Har egentlig ikke de store planer. Skal til Romø en uge, og se på damer uden tøj :cool:

Og nå ja, der er sgu da EM i fodbold.

Men glæder mig nok mest til at grille med gutterne. Der skal ædes spareribs til den store guldmedalje. :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det bliver skønt når sommeren rammer. :p
Har egentlig ikke de store planer. Skal til Romø en uge, og se på damer uden tøj :cool:

Og nå ja, der er sgu da EM i fodbold.

Men glæder mig nok mest til at grille med gutterne. Der skal ædes spareribs til den store guldmedalje. :p

Godt man har Bellevue strand her i KBH :cool:

Hehe ej....har ikke selv de helt store planer andet end at holde en fed ferie foran computeren :laugh: Eller fjernsynet med fodbold, fodbold og atter fodbold :laugh:
 

Avelia

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Uha, hvordan kan man undgå at glæde sig til sommeren? :)

Tror ikke engang, at jeg kan vælge, hvad jeg glæder mig allermest til, varmen som gør det muligt at ligge og dase på stranden en hel dag, eller bare det faktum, at du kan nyde dagene fra tidligt om morgenen til sent om aftenen uden at behøve føle dig træt på grund af mørket.
Det bliver også skønt, ikke nødvendigvis altid at skulle have 10 lag tøj på, for ikke at blive frossen på vej fra døren og over til bilen, og det bliver rart, at kunne tage sig sammen til at løbe træne så man kan være en smule mere fit når man skal "vises frem".

Ej, tror der er meget få ting, der ikke bliver positivt her til sommer :-D



De bedste sommer ønsker her fra :-D
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Glæder mig til jeg får min Studenterhue på samt studenter ugen, hvor der bare skal drikkes igennem :laugh:
Ellers så skal jeg bare arbejde hele sommerferien og tjene penge, imens alle i andre slapper af :laugh:
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Glæder mig til at jeg får sommerferie... ( i uge 33:p)

Og så skal jeg på stranden, og også til US-CC træf (Gamle 'Canere... Wroom Wroom) :D
 
Top