Det der ekstra ;)

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Som svar på the-cleaners tråd hvor han kommer med hans mening om at visse spillere besider store hemmeligheder der giver dem fordele frem for andre spillere og ikke vil dele den viden med andre, så opretter jeg her med denne tråd :)

Jeg har ikke tiden til at sidde og skrive en udførlig guide over hvordan man gør disse ting, men giver jer meget gerne hints til hvor I kan finde infoen og guides allerede skrevet om det. Så kan I som jeg gjorde i sin tid da jeg ville lære mere, læse om det og prøve jer frem som igen jeg gjorde da jeg ville lære det ;)

Det hele vil IKKE være på dansk!



3 råd på vejen til at blive oplyst :unsure::
  1. Læs alt grundigt.
  2. SØG OG DU SKAL FINDE! (google, dvs. landes forum og de du spiller med er alle kilder der kan hjælpe dig)
  3. Giv ikke op. Kan du ikke 1. gang så opgiv ikke der, virker det ikke med det samme så forsøg igen.



BOGMÆRKER
Også kendt som foretrukne for dem der bruger IE (WHY???? IE?? :(). Kort sagt er det en mulighed for at gemme links du bruger meget, det kan være til karolines køkken eller til hvad som helst andet du bruger meget på nettet :)

Her finder du mere om hvordan de fungere i nogle af de mest brugte browsere:
Opera
Firefox
Chrome
Andre? Prøv at søge på browser navnet + bogmærker eller bookmarks eller foretrukne.

Hvad kan jeg bruge dem til?
I dette tilfælde er det til at gøre den daglige farmning en smule nemmere og hurtigere, jeg indrømmer der skal lidt mere arbejde til inden brug end hvis du fx. vælger at bruge et farm-script, men når de er lavet er det tidbesparende og når først prøvet for en del den foretrukne metode :)

Den guide jeg først så det beskrevet i kan du finde HER på .no.com, den er til Opera, men jeg har prøvet at lave bogmærkerne i Firefox og der er meget lille forskel på hvordan det fungere.
Der kan sikkert ved at søge på andre landes forum findes flere guides om emnet, de fleste har et forum til spillerguides, start evt. med at kigge der hvis du ønsker at se om der er en guide DU bedre kan lide/forstå :)


JAVASCRIPTS
Eller oftest bare kaldt scripts. Det er koder du kan ligge ind i din kvikmenu (hvis du har plus) og i nogle tilfælde som bogmærke. De hjælper dig til nemmere at udføre en bestemt handling i spillet, fx. sætte et bestemt antal tropper og et koordinat ind på forsamlingspladsen.

Det er ikke alle scripts der er lovlige, jeg anbefaler på det kraftigste at læse reglerne og sikre det er lovligt inden du ligger et script ind du ikke selv har fundet i listen over lovlige scripts som jeg viser hvor du kan finde lidt længere nede. I tvivl så spørg support via ticket.
§8) Bots og Scripts


Tribal Wars skal kun spilles med en normal browser. Bots, browser add-ons og andre applikationer som automatiserer spilaktiviteter er forbudt. Alle Greasemonkey scripts er forbudte.

Plus Konto spillere har tilladelse til at tilføje godkendte Javascript kommandoer til deres kvik bar. Disse scripts er tilladt at hjælpe spillere med at gøre ting, såsom automatisk udfylde formularer (som tropperekruttering). Derimod må de ikke udføre mere end én aktion pr. klik.

Hvis du ikke er sikker på, om en script eller værktøj må bruges, skal du altid kontakte Support først. I tilføjelse til dette, holder vi denne tråd opdateret med alle de lovlige kvik bar scripts. Hvis du har et script som ikke er her, skal du sende en ticket for tilladelse eller spørge i script forummet før du installerer det.

Værktøjer er tilladt til at bruge vores verdeners data, forudsat de ikke forespørger mere end én gang i timen.

Eksempler:

  • Brugen af eksterne værktøjer (som http://www.twstats.com) er tilladt, forudsat at de ikke interagerer med spillet på nogen som helst måde.

  • Alle scripts i dette emne er blevet godkendt og kan bruges.
  • Det er udtrykkeligt forbudt at tilbyde enhver art af værktøj der efterligner Plus Konto funktioner.

  • Det er forbudt at installere enhver art af scripts som sender tropper automatisk med færre klik.
  • Det er forbudt at oprette, tilbyde eller bruge ethvert værktøj som automatisk sender information fra din konto i tilfælde at et angreb eller en anden event.

  • Det er forbudt at tilbyde eller bruge værktøjer som automatisk tilføjer information til kortet eller andre områder.
  • Det er forbudt at bruge ethvert script som fokuserer eller klikker "angreb" eller "hjælp" knapperne og/eller "ok" knappen på kommando konfirmationssiden. Det er noget som alle og enhver spillere må klare uden et script.
Hvordan sættes scripts ind?
Det kan du læse HER og samme sted kan du stille spørgsmål hvis du stadig er lidt i tvivl :)

HVOR finder man de der lovlige scripts??
Alle scripts der bliver godkendt på .net er også lovlige at benytte på .dk og de har en imponerende mængde du kan lege med :)
Du finder dem HER og alle de du finder i hovedforum for scripts HER med Approved script skrevet ved tråden omhandlende det kan du også bruge uden frygt for at bryde nogen regel ;)

Scriptet virker ikke :(
En katastrofe når du er blevet glad for et script uden tvivl eller du finder et du er syg efter at benytte :D
Men fortvivl ikke!!

1. Spørg andre om deres virker, gør det så kan det være en fejl ved dig og ikke scriptet. Slet cookies og alt det andet der altid anbefales når noget opfører sig sært i din browser ;)
2. Søg på .net HER og se om der er andre der har problemer med det. Her kan du også ofte først finde løsninger på problemer. Prøv evt. også på de andre skandinaviske serveres forum og på .co.uk.

Er det et script du ikke har benyttet før og virker det på .net så er der et par muligheder for hvad problemet er:
  • Scriptet er hostet (ligger på en hjemmeside hvor du henter data fra når du trykker på linket) og er ikke skrevet så det virker på alle servere. I det tilfælde kan du evt. forsøge at skrive PÆNT til den der hoster det og hører om det er muligt at få det til at virke på .dk
  • Scriptet er ikke skrevet så det virker på alle servere/verdener og du skal selv foretage ændringer i det. Se efter om der er begreber i det der på .dk hedder noget andet (fx. attacker oversættes til angriber) eller indstillinger der er anderledes end den verden du spiller på (fx. enhedshastigheder der skal ændres). Prøv dig frem, det kan i nogle tilfælde tage en del forsøg at finde den rigtige løsning ;)
  • Du bruger det ikke det rigtige sted, læs tråden hvor du fandt det endnu engang.

SEND HURTIGERE TRAINS
Først og fremmest, WHY??? IE? :( Bruger du stadig Internet Explorer til at spille tribalwars i? Lad være :eek:

Her kan jeg kun anbefale Opera til at sende fra. Jeg har forsøgt med Firefox og måtte opgive og har ikke gidet prøve andre. I LOVE OPERA :D
Den absolut bedste måde efter min mening er at bruge flere faner når du skal sende, jeg har endnu ikke set nogen lovlig metode der slår den!

HER er en guide der viser hvordan fra .net. Efter min mening kan du sagtens springe over trin 3, jeg synes ikke jeg så nogen større forskel ved at ændre dette :)
Der er også en guide til det her på vores eget forum, dog på norsk, den findes HER.

ØVELSE er det vigtigste her ;)
Bemærk dog at der ER regler for hvor hurtigt du må sende angreb og sørg for at tjekke hvis du spillere på en af de verdener hvor der ikke er automatisk spærring på der gør du ikke kan komme under denne grænse. Tjeck FØR de 10 min. er gået så du kan afbryde og forsøge igen!
Det er tilladt at time eller koordinere dine angreb fra forskellige landsbyer, eller fra samme landsby, til at lande på den samme tid, forudsat at ikke mere end 3 angreb blev sendt inden for 149ms.

Hvis du sender 4 angreb på under 150ms, skal du med det samme stoppe disse, og ingen aktioner vil blive taget imod dig.




Forhåbentlig har du nu fået blod på tanden og vil lære endnu mere :)
Der er MASSER af guides og tråde hvor dvs. emner diskuteres rundt omkring, det eneste der kræves for at DU får fingrene i den viden er at du SØGER EFTER DET.
Du kan ikke forvente at alt bliver serveret for dig på en guldtallerken, du må lige som alle os andre også selv gøre en indsats. Men bruger du tid på at søge efter ting du er i tvivl om og læser du lidt på andre forum end .dk, bruger du tid på at sætte dig ind i tingene og øver du dig, så er der INGEN grund til du ikke skulle kunne det samme som de spillere nogen mener sidder med enorme fordele fordi de HAR gjort dette arbejde :)
DIN INDSATS GØR FORSKELLEN!

Held og lykke med din rejse mod oplysning, jeg håber dette indlæg hjælper dig lidt på vej :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Chrome :confused::confused::confused:
Du kan ikke være sikker på det, Det er et fantastisk program men Chrome holder øje med hvad du gør(eller de kan) det gør Firefox og Opera ikke ;) Og har også hørt rygter om at Chrome er let og hacke så det er usikkert til Feks Private ting bankkontis osv men det er godt nok til TW ;) Da ingen gider og hacke dig her ;)
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg anbefaler ikke chrome eller siger nogen skal bruge det :eek:
Den er med fordi der ER spillere der bruger chrome og ikke af nogen anden grund.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Chrome :confused::confused::confused:
Du kan ikke være sikker på det, Det er et fantastisk program men Chrome holder øje med hvad du gør(eller de kan) det gør Firefox og Opera ikke ;) Og har også hørt rygter om at Chrome er let og hacke så det er usikkert til Feks Private ting bankkontis osv men det er godt nok til TW ;) Da ingen gider og hacke dig her ;)

ALLE holder øje med ALLE! pr dansk lovgivning skal alt du laver på nettet logges og gemmes i op til flere år..

Er 99,9% sikker på, at Firefox og de andre browsere også gemmer din historik og de ting du søger på..

Men men men.. Der er stadig intet at frygte, for de må ikke bruge disse oplysninger til en fis uden dommerkendelse.

blot til info for alle dem der sidder og frygter at "big-brother" holder øje med jer.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har skam hørt at Chrome er usikkert pga af det ja det hele går i en database :)
en har hørt at nogle Som arbejder for Google-Chrome siddder og ser med hvad du laver;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
en har hørt at nogle Som arbejder for Google-Chrome siddder og ser med hvad du laver;)

Den her må jeg betegne som et meget løst rygte.
Tænk på hvor mange der bruger Google Chrome. Dernæst tænk på hvor mange internet sider, og hvor meget forskelligt du laver på internettet?
så tænkt dig til slut, hvor mange der skal sidde og kigge alt det her igennem for blot at komme gennem 50-100 forskellige personer?

For mig at se ville det ville voldsomme spild af kræfter og ressourcer - Men hvad ved jeg, Google har jo pengene til det :cool:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Historiken kan bruges i eventuelle retsager, beviser eller lign. hvis det skulle være.

Alle browserne gemmer hvad man laver og kigger på, dog er chancen størst for at det er politiet som kommer til at kigge det igennem end f.eks. Google...og hvad er chancen for at man laver noget som er så stort? Næsten 0%

Derfor ingen problemer med det.

Men herlig "guide" Kacy ;) Det ser fint ud, ingen klager herfra af hvad jeg kan se :p
 
Top