Diskussion: 10 års fødselsdag

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der så det, men hvis man stopper videoen på 1:48, og igen på 3:12, så kan man se noget, der kunne ligne et nyt design på Tribalwars! Det ser jo for sygt ud! :O
 

DeletedUser

Guest
Jeg så det også godt - det må næsten være det, han snakker om med en 'stor ændring'. Det ser top fedt ud!
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kunne nu godt tænke mig at de også fandt tilbage til rødderne og lavede flere clasic-verdener uden alle de tilkøb af dit og dat, så det er dygtighed og ikke penge der afgøre spillet.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der så det, men hvis man stopper videoen på 1:48, og igen på 3:12, så kan man se noget, der kunne ligne et nyt design på Tribalwars! Det ser jo for sygt ud! :O

der er i dag nye skærmbilleder på net, og det ser fint ud meget anderledes og lidt mere kulørt
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
der er i dag nye skærmbilleder på net, og det ser fint ud meget anderledes og lidt mere kulørt
Dem kan jeg ikke lige finde :/ Kan du smide et link ind? Det ville jo være lidt federe at se rigtigt, istedet for at man skal smugkigge på en skærm i baggrunden :D

Tobi4981, jeg tror vist ikke, vi snakker om de samme billeder :) Jeg har skam spillet med de gamle versioner af Tribalwars, så jeg ved godt, hvordan det ser ud. Prøv at stoppe videoen på de tider, jeg har skrevet i mit tidligere indlæg. Det er i hvert fald ikke nogen gammel version af TW :)
 
Senest redigeret:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis man læser opgavebeskrivelsen grundigt, så står der at vi får alle de layout, som de har haft gennem tiden - en for hver opgave og slutter med det nye layout ved den sidste opgave.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som nævnt af Newplayer*, så kan I ændre grafikken på landsbyen så den er den nuværende, hvis I ikke er så nostalgiske anlagt, at I synes det er råhygge at sidde og se på Tribal Wars a la ca. 2003 ;)

Håber alle hygger sig med fødselsdags løjerne!!! :)
 
Top