DISKUSSION: Event: Erobr våbenskjoldene

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Erobr våbenskjoldene

Turneringen begynder!

Tiden for turneringer er kommet og du kan nu sende dine riddere ud for at udfordre andre spillere og erobre deres våbenskjolde!

Event start: 11.03.15

Event slut: 31.03.15

Dette event vil være aktivt på alle standard og casual verdener.

Befal dine riddere

Når eventet starter, vil riddere tilbyde dig deres hjælp til at udfordre andre spillere. De vil også have et våbenskjold med, et tegn på din styrke i turneringen. Du kan så beslutte om du vil sende dine ridderetil andre spillere for at erobre deres våbenskjold eller holde dem hjemme for at forsvare de våbenskjold du har.

CtCwelcome2.PNG

Eventet kan ses fra et særlig event-vindue, der indeholder alle informationer om dine riddere, våbenskjoldene og belønningerne.
Du kan få adgang til den til hver en tid fra landsby oversigten:

CtCreminder.PNG

Erobr våbenskjoldene

Hovedformålet med turneringen er at samle våbenskjold fra de andre spillere. For at gøre dette, skal du sende dine riddere ud og de skal vinde ærefulde udfordringer for at bringe våbenskjold med dem hjem. Hvis det ikke lykkes dem, mister du ikke alt, da de vil vende hjem igen og du vil modtage fremskridtspoint mod en ekstra ridder, der kan hjælpe dig med at få større succes i fremtiden.
Du kan også speede fremskridtet op, hvis du har brug for flere riddere.

CtCchampion.PNG

Udfordringsvarigheden er beregnet ud fra dit magtcenter og den nærmeste af landsbyerne ejet af spilleren du vil udfordre. Dette betyder, at udfordringsvarigheden kan være forskellig mellem de samme spillere.

Nogle våbenskjold er mere sjældne end andre og du kan spotte de mest værdifulde af de våbenskjold spillerne i din nærhed har, så planlæg derefter! Du vil også have mulighed for at låse et våbenskjold turneringsrunden ud, hvis du ønsker at gøre det sværre for andre riddere at erobre det.

CtCcrests.PNG

Slutningen på en runde

Turneringen består af flere runder. Når en runde slutter, vil du blive belønnet for de forskellige våbenskjold det er lykkes dig at samle. Belønningen vil være større hvis det lykkes dig at få forskellig slags våbenskjold!

Hver runde er 54 timer lang. Når en runde slutter, bliver dine våbenskjold byttet til belønninger og en ny runde starter med et våbenskjold og 3 riddere.

CtCrewards2.PNG

Forbered dine ridder på ære og forsøg at erobre så mange forskellige våbenskjold som muligt!

Del gerne din mening om eventet og din feedback i denne tråd!
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Og når man så vinder sådan et crest set, hvor længe hænger så denne bonus ved på éns konto ?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Bonusserne er enten øjeblikkelige eller aktive under næste turneringsrunde, afhængig af hvilke bonusser det er.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Og igen kan man plusse sig til store fordele. InnoGames er til grin. Kan I ikke hilse og sige det til jeres overhoveder?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tak for din velformulerede og brugbare feedback. Jeg bringer det videre :)
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Spillet kan så heller ikke finde ud af hvem der er angriber og hvem der er forsvarer

Spiller X's ridder havde ikke heldet med sig og vendte hjem uden et våbenskjold, men opnåede et fremskridtspoint.

Humfreys forsvars chance: 10%

Nej det var mig der angreb ??
Nå skidt pyt, det gider jeg ikke bruge penge på, ej heller tid, men der er et problem med angriber/forsvarer
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvis der er andre der har oplevet dette, og vil hjælpe så det kan blive rettet hvis der er et problem, så må de meget gerne skrive til support :)
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
hvorfor er der forskel pä rejsetiden?
der er en spiller som startede et angreb mod mig med 50 min, angriber jeg tilbage har jeg 2.30 timer, hvorfor det?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Dette her er simpelt hen latterligt.
Det er jo bare endnu et forsøg på at hive penge ud af folk.

Men hey,
Jeg kan kan fuldstændig stoppe med at spille TW hvis I ikke stopper det her pis.
Det er jo for latterligt at man skal tvinges til at bruge enorme mængder PP for at sikre de skjold man får tilkæmpet sig.
Jeg har f.eks. en lille mide der konsekvent kun jagter mine skjolde.
Jeg kan ikke tage hans for han angriber kun med 1 ad gangen, så hans forsvar er højt.
Med andre ord bliver jeg låst til kun at duellere med den lille nar.
Samtidigt så udfordrer andre også, så jeg er enten nød til at bruge kaskader af PP eller også må jeg jo erklære krig på nabolaget for at få stoppet det der pis.
I ødelægger spillet..
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er enig med dig i at disse tiltag er latterlige men du kan angribe en med alle 5 riddere hjemme og alligevel vinde
valgte at holde mine 5 riddere hjemme for at forsvare men det gavnede NADA
skulle du have lyst til at låse en af skjoldene så er det næsten sikkert at det er det første der ryger og har du flere forskellige så kan du for 15 PP låse den første 30 for den anden og 55 for den tredje og som sagt med 5 riddere hjemme så mister du sikkert alligevel det hele

jojo det er da meget sjovt :confused:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
hvorfor er der forskel pä rejsetiden?
der er en spiller som startede et angreb mod mig med 50 min, angriber jeg tilbage har jeg 2.30 timer, hvorfor det?

"Udfordringsvarigheden er beregnet ud fra dit magtcenter og den nærmeste af landsbyerne ejet af spilleren du vil udfordre. Dette betyder, at udfordringsvarigheden kan være forskellig mellem de samme spillere."

Det er en kompliceret formular, som kun game designeren i Tyskland kender fuldt ud, så jeg kan ikke forklare hvordan du udregner det.
Men kort sagt, når du udfordre, så finder systemet det sted på kortet hvor du er stærkest og det finder den nærmeste af din modstanderes byer og udregner tiden ud fra det. Og modsat når du udfordres.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
"Udfordringsvarigheden er beregnet ud fra dit magtcenter og den nærmeste af landsbyerne ejet af spilleren du vil udfordre. Dette betyder, at udfordringsvarigheden kan være forskellig mellem de samme spillere."

Det er en kompliceret formular, som kun game designeren i Tyskland kender fuldt ud, så jeg kan ikke forklare hvordan du udregner det.
Men kort sagt, når du udfordre, så finder systemet det sted på kortet hvor du er stærkest og det finder den nærmeste af din modstanderes byer og udregner tiden ud fra det. Og modsat når du udfordres.

Men så burde rejsetiden vel også være statisk, medmindre den anden adler en ny by i mellemtiden?
Jeg og en anden oplevede at have 18 minutter første gang, jeg udfordrede ham. Anden gang jeg udfordrede ham havde jeg 35 minutter.. Så, det forstår jeg ikke helt :)
 

Miss Nice

Nybegynder
Reaktionsscore
0
"Udfordringsvarigheden er beregnet ud fra dit magtcenter og den nærmeste af landsbyerne ejet af spilleren du vil udfordre. Dette betyder, at udfordringsvarigheden kan være forskellig mellem de samme spillere."

Det er en kompliceret formular, som kun game designeren i Tyskland kender fuldt ud, så jeg kan ikke forklare hvordan du udregner det.
Men kort sagt, når du udfordre, så finder systemet det sted på kortet hvor du er stærkest og det finder den nærmeste af din modstanderes byer og udregner tiden ud fra det. Og modsat når du udfordres.

Som sædvanligt, så giver det ingen mening overhovedet og der bli'r ikke svaret på det, som folk spørg om!

Jeg kan forstå det så langt, at I som admins på dk-servere må svare som I gør, men det er jo så også kun fordi I enten selv intet får at vide eller at I har fået mundkurv på! Jeg hygger mig , fordi jeg generelt er klar over at Tribal Wars er et SPIL, som jeg har valgt at bruge lidt fritid på, men vil alligevel give min mening til kende over, at "citronen" nok bli'r presset lidt rigeligt med dette Event! Det skal tilføjes , at jeg har spillet flere spil udviklet af INNOGAMES, som jeg har haft meget glæde af at fordrive tiden med.
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
forstär bare ikke hvorfor man skal udvikle en "kompliceret formular" som ikke kan forklars, när vi alle har en start by, som kunne danne grundlaget for denne udregnning (og give ens rejsetider), eller hvorfor man ikke selv kan välge hvilken by som skal bruges til dette.

og ja, mener heller ikke at jeres pluselige events er ret sjove, da de klart kun har til formäl at hive plus ud af os spiller.
kan man i fremtiden, inden en verden starter, fä infomation omkring hvilke events som kommer pä den gäldende verden, samt hvornär i spillet de kommer, sä man selv kan välge om man vil spille med i sädan en event verden?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvor ens magtcenter er, kan ændre sig når der sker ændringer på kontoen, fx ved opbygning af byer eller nye/mistede byer.
Hvorfor denne løsning er valgt frem for mange andre kan jeg ikke svare på.

Der er ikke tale om event-verdener. Disse events køres normalt på alle almindelige og casual verdener og de kan forventes at komme minimum et par gange i løbet af en normal verdens levetid. Det er helt frivilligt at deltage i disse events :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvor ens magtcenter er, kan ændre sig når der sker ændringer på kontoen, fx ved opbygning af byer eller nye/mistede byer.
Hvorfor denne løsning er valgt frem for mange andre kan jeg ikke svare på.

Der er ikke tale om event-verdener. Disse events køres normalt på alle almindelige og casual verdener og de kan forventes at komme minimum et par gange i løbet af en normal verdens levetid. Det er helt frivilligt at deltage i disse events :)

Det er ikke frivilligt. Du bliver suget ind i dem uanset hvad du gør, for fjenden bliver ufatteligt stærkt og man kan risikere at stå svagt, fordi man valgte ikke at gøre noget.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
der kan vil ikke være så meget tvivl om at den måde det er sat op på ikke virker nu da dem der kun har en by har en kæmpe fordel da rejsetid ikke bliver regnet ens ud
i v21 sider jeg med en lille by på 300 point men har der samlet 60 skjold men tilgengæld i v22 hvor jeg er lidt støre og med fler byer er det mig totalt umulig at bare få lov til at holde 1
så håber at man lader vær med de eventer framover og skal de være med så giv dog folk lidt plus i stedet for fordele i spillet selvom de ikke er så store denne gang
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere

Vi blev gjort bekendt med, at nogle udfordringer ikke blev håndteret korrekt. I nogle tilfælde, ville nogle spillere der deltog i udfordringerne være mere heldige end forventede, men også sometider mindre heldige.

Dette blev løst i går (torsdag d. 12/03).

Vi vil gerne beklage for enhver forvirring dette har medført. Eventet levede ikke op til forventningerne til kvaliteten. derfor vil alle spillere modtage en ekstra 20 % råstof-bonus, hvilket blev givet mellem 17:30 and 18:00 friday d. 13/03. Der ud over, har vi givet en portion af pluspointene brugt på eventet i den pågældende periode tilbage, som et tegn på god vilje.

Vi ses på turneringspladsen!


Dit Tribal Wars teamet
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Og hvad er det rimelige i, at man kun får 2/3 af de brugte PP tilbage? InnoGames ****ede op og leverede en begivenhed, som var fejlbehæftet, men vi skal stadig hæfte for det fulde beløb.

Igen, pengemaskine, som er komplet ligeglade med brugerne.
 
Top