DISKUSSION: Event: Erobr våbenskjoldene

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
ja du er jo så pisse hammerne akrasiv at du liger og truer folk på grund af eventen eller er det bare noget du gør generalt ?
men håber entlig du stoper helt med tw så andre små spiller får en sjangse uden at blive svinet til af dig

Når man oplever at man kan sidde der med et forsvar på 86% og alligevel ikke kan beskytte sig imod små spillere, og når man så kommer for at tage sit våbenskjold tilbage og de sidder med et forsvar på 31 % og kan ikke røres, så er det tid til at benytte sig af alternativer. Så ja..
Ligger man for tæt på mig og irriterer mig, så enten tager jeg deres by/byer fra dem, eller også klasker jeg dem tilbage til 26 point når de er ude af begynder-beskyttelsen.

Jeg har sagt det her før, men jeg skal da gerne gentage det en gang til for prins knud/sniferne. Denne event er dårligt lavet og den vil kun medføre at nye spillere smutter igen pga de konsekvenser denne event har!

Men lad mig skære det ud i pap for dig, for ellers kan vi jo ikke være sikker på at du fatter det.
En lille spiller kan i bedste fald kun vinde en lille boost imens selve eventet kører.
Altså er de forsvarsmæssige fordele snart væk igen.
Det I små spillere får ud af at kunne hente mere res ved farming gør bare at du bygger din by det hurtigere op ..til mig.
Altså er denne event pilrådden, for den slutter og så er fanden gal i laksegade.
Dette har du hr. sniferne tydeligvis ikke fattet bjæle af, jeg havde nu heller ikke ventet at du ville det, men mirakler sker jo, så man håber jo i sit stille sind.
Havde dette event været en fast del af verden 21, så havde det ændret spillet markant, og det havde givet de små håb om overlevelse ved hårdt arbejde, men det er jo ikke tilfældet.

Afslutningsvis vil jeg gerne sige tak for din vilde interesse med alt hvad jeg gør og foretager mig.
Det er jo altid hyggeligt at have fans
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
at små spiller ikke får lige så stor fordel af eventen er entlig retig nok men jeg ser det bare fra en anden side kan jeg samle 60-70 skjold så er jeg glad for så går de da i det mindste til dem der er støre men hvad hade nu heller ikke forventet at du kan se det fra andre sider ind din egen
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
60-70 skjold siger du...
Jamen det viser jo ganske enkelt bare at jeg har så evigt ret når jeg anklager Innogames for at have lavet en omgang **** i lagkage med denne event. Jeg skal være heldig hvis jeg kan samle 20... resten ryger så tydeligvis ned i lommerne på spillere som dig, der tydeligvis bliver forfordelt i denne event.
Jeg oplever igen og igen spillere der reelt kun er på verden 21 for at samle flag, men de deltager også lystigt selvom de ikke skal bruge disse skjold til at få de to flag der er at hente ved medalje-jagten. Fordelene .. Jamen dem er de ligeglade med.
Derfor er jeg også med god grund hamrene ligeglad med dem.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
don ved ikke hvad du spiller for men at du truer folk pga eventen er vil lidt langt ude du høre jo til de store i dit område men smider pmer til die små med trusler her til syntes jeg bare du burte være lidt beder til at give dem en sjangse men nej igen stiller du dig kun op mod spiler der er mindre ind dig selv tror ærligt du er en skide noob der intet kan andet ind du har overmagt samt du har alt på dit tastatur/i kæften for har inu aldrig set dig vise noget somhelst her på de danske verdner
 
Senest redigeret af en moderator:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Inden du forsøger at hive noget som helst ud af rumpen på mig, så skulle du måske overveje at rense dine øre, eller endnu bedre tøre dine øjne. Jeg har tidligere forklaret dig hvorfor at jeg handler som jeg gør, og jeg er fuldstændig ligeglad med om du syntes det er en god idé eller ej. Jeg har ikke brug for din velsignelse, ej heller er der andre der har brug for at få den.
Det vil tydeligvis være formålsløst at forklare dig endnu en gang hvad logikken bag handlingerne er, for disse er forklaret og tydeligvis ikke fattet... som sagt tidligere.. så forventer jeg nu heller ikke at du kan forstå det.
Hvad dine trusler til mig angår, så er de jo pinlige, specielt da jeg lige har nulstillet din konto..:D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
2015-03-23_1455.jpg

Det er hvad man er oppe imod når man udfordrer en lille spiller. Forinden havde spilleren i løbet af dagen taget .. jeg mener det var 5 våbenskjold fra mig hvor forsvarschancen hed sig at være +70%.
Derfor er denne event til grin.
Det er nemlig ikke første gang jeg oplever dette fis, tværtimod.
 
Top