DISKUSSION: Event: Erobr våbenskjoldene

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det værste ved det hele er nu at man har lavet en event, hvor det kan svare sig at bruge trusler imod mindre spillere og nye spillere, for at stoppe deres udfordringer. Altså er vi tilbage til at man sparker sig selv over benet i forsøget på at gøre spillet interessant og profitskabende, for i sidste ende er denne type events med til at jage nye kunder væk.
Jeg begriber ikke hvad det er de tænker på dernede i Tyskland.
De kommer jo med den ene "brainfart" efter den anden, det er som om at de ønsker at tvinge folk væk fra spillet.
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg ser dette event som rent tidsspil som dog kræver at man skal være vågen
Store konti vil ikke have at fjenden får nogle gode fordele så derfor er deres opmærksomhed kun der

Nu skal vi sørge for at fjenden ikke samler skjolde og er næsten ligeglade med benjamin421 der ligger ude i kanten
Benjamin kan så have 40% ekstra på økserne og vi kan næsten ikke være mere ligeglade da han kun har 100 stk

Jeg undrer mig nogle gange over hvad Innogames har gang i
først tombola og nu dette

Ting der gør spillet sjovt er kirker, King of the hill og lignende for at ikke alle servere bliver ens men disse pengeudtrækkere gør desværre ikke spillet sjovere
Jeg kom ind i TW da det andet spil jeg spillede blev mere og mere plastic og tilsyneladende er den spiludvikler nu fyret det andet sted og ansat hos Innogames

er der ikke bare en fra den danske gruppe af supportere der kan fortælle tyskerne at de er kommet på et forkert spor?
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
pä v21 har vi nu set 2 events siden start nov.14, og stadig ingen hemmeligheder!!!
og innen denne verden er färdig, har vi sikkert haft 5/6 events.
mäske skal vi ogsä bruge pp pä at fä hemmelighederne frem :/

sjovt nok vil IG gerne have min/vores hjälp til opläring af ny spiller iform af deres nye Mentorprogram. har frameldt mig det programm igen.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
måden det er sat op på virker ret forkert rejsetider er meget forskelige så jo fære byer man har jo støre fordel har man samt at de fordele man får bliver lagt sammen i stedet for som tidliger man selv sate tingne til og de så galt 12 timer af gangen
jeg er godtnok kun en lille spiller i v21 men i kan jo se mine fordele og tænke på at vis det hade været en af de store vil det på ingen måde være rimligt
+30% træ produktion
+30% ler produktion
+30% jern produktion
+240% byttekapacitet
-10% byggetid
+5% rekrutteringshastighed
Spyd: +20% forsvarskraft
Spyd: +20% angrebskraft
Katapult: +50% beskadigelse af bygninger
Katapult: +50% angrebskraft
Sværd: +40% forsvarskraft
Sværd: +40% angrebskraft
Økse: +40% forsvarskraft
Økse: +40% angrebskraft
LKAV: +40% forsvarskraft
LKAV: +40% angrebskraft
TKAV: +40% forsvarskraft
TKAV: +40% angrebskraft

så håber det bliver ændret eller i helt dropper denne event
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
svarer vist meget godt med mit indlæg :rolleyes:

Jeg har set en lille spiller tage et skjold fra mig og tænkt det skal være løgn og sendt retur med en rejsetid på 1½ time
imens sendte han nye "angreb "på mig og tog de sidste 3 skjolde inden jeg nåede frem, hvorefter jeg bare måtte sande at når jeg endelig kom frem stod alle hans riddere hjemme og jeg fik nada

om størrelse på spiller også er med i beregningen ved jeg ikke, men det er ikke lykkedes mig at rane et skjold fra en spiller med kun en by, jeg har dog ikke nærstuderet alle rapporter og muligheden for at spilleren blot hentede det igen 5 min senere er tilstede

Nej dette er en OMMER!!!!!
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
så kom den igen !!!!!

en lille spiller kom forbi og vandt selvom jeg havde Forsvars chance: 81%

det er mere et irritationsmoment, ved denne event hvilket forhåbentligt ikke var deres hensigt fra start??
da jeg ikke regner med at vinde noget på det men bare konstatere at det er lavet for de små spillere ude i kanten og imens kan vi andre bare vente på det event denne server handler om, nemlig hemmelighederne

jeg er nu overbevist om at størrelse på spiller er med i den trylleformular som Innogames har udviklet :confused:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
om man er stor eller lille har vist intet med det at gøre men lad os bare tage v21 der vil jeg kunne ramme humfrey 6 gange inden han rammer mig en gang og giver jo så lidt sig selv at han aldrig vil have en mulighed for at få lidt skjold
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
få det ud.. kan ikke udholde 7 runder mere af det.. specielt pga. netop det alle andre snakker om.. man kan angribe så tosset man vil, men åbenbart er der andre der kan angribe mere end en selv xD jeg blev sgu udsat for at en lille kant spiller konstant nakkede mine skjolde.. jeg tog 1, han tog 7...

helt ærlig..
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Denne her event er helt ved siden af..........luk det ned, virker slet ikke efter hensigten....OMMER............
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvad så support, hvordan vil i retfærdigggøre et sådan event?

Hvor mange flere skal brokke sig, før I forstår, det ikke er acceptabelt?

Hvornår fortæller i InnoGames, de er ved at smadre sit eget spil? Og hvad er InnoGames egen kommentar?

Det er eddermæme frustrerende at tale for døve/ligeglade øre. Hvis I bare er lusen mellem to negle og I oplever det samme fra InnoGames, som I oplever her på forum, ville det være rart at høre, for så kan vi jo stå sammen og sammen konfrontere InnoGames.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
InnoGames får jeres feedback tilsendt og de ser på de feedbacks de får via den nye feedback-funktion i spillet.
De vil overveje om der er behov for ændringer i eventet..og om det kan lade sig gøre at lave disse..ud fra den feedback og feedback fra alle de andre markeder.
Hvis der kommer beskeder fra dem mht. til dette eller andet, så vil I få dem så hurtigt som muligt.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
de fordele man får bliver fjernet før runden sluted i går forsvandt de 23:58 og runden sluted først 2 min sener er det inu en fejl eller bare noget vi skulle have spurt til ?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg må desværre konkludere idag at fordelingen af de forskellige våbenskjold i denne 3.dje runde er så skævt fordelt at de i mit lokal område stor set kun er egern til rådighed. Jeg er opmærksom på at egern skal være den der er flest af, men 80% ??
I runde 2 var der et enormt undertal af ragne, men mange drager, nu er der ligeså få drager og ragne, og de er tilsyneladende alle forvandlet til egern.
Jeg må sige at jeg ikke er imponeret over denne komplicerede måde at udregne hvor de skal være, og tilsyneladende har udregningen jo så også været for kompliceret for programøren :(
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
InnoGames får jeres feedback tilsendt og de ser på de feedbacks de får via den nye feedback-funktion i spillet.
De vil overveje om der er behov for ændringer i eventet..og om det kan lade sig gøre at lave disse..ud fra den feedback og feedback fra alle de andre markeder.
Hvis der kommer beskeder fra dem mht. til dette eller andet, så vil I få dem så hurtigt som muligt.

Hej SUN

Der er ikke behov for ændringer, der er behov for at I stopper disse stupide malkekøer som kun er et irritationsmoment
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Synes det er imponerende, så mange der fortsat spiller tw trods Innogames totale fantasiløshed, når det gælder om at få penge i kassen.

Desværre bliver det kun værre og værre. Det er kun et rigtig godt spilkoncept, der kan overleve den slags:)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
det er supert at man har ændret rejsetider dog har de nu givet en fordel til store/24/7 komtoer og ja ser er begansing på mm kom i nu bare jeg er gået med på en konto hvor vi nu sider med maks på ækser og tja spm det går kommer vi også på max lk
det er bare ikke rimligt at det er på den måde og håber stadig man droper den event
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Dette her er simpelt hen latterligt.
Det er jo bare endnu et forsøg på at hive penge ud af folk.

Men hey,
Jeg kan kan fuldstændig stoppe med at spille TW hvis I ikke stopper det her pis.
Det er jo for latterligt at man skal tvinges til at bruge enorme mængder PP for at sikre de skjold man får tilkæmpet sig.
Jeg har f.eks. en lille mide der konsekvent kun jagter mine skjolde.
Jeg kan ikke tage hans for han angriber kun med 1 ad gangen, så hans forsvar er højt.
Med andre ord bliver jeg låst til kun at duellere med den lille nar.
Samtidigt så udfordrer andre også, så jeg er enten nød til at bruge kaskader af PP eller også må jeg jo erklære krig på nabolaget for at få stoppet det der pis.
I ødelægger spillet..

ja du er jo så pisse hammerne akrasiv at du liger og truer folk på grund af eventen eller er det bare noget du gør generalt ?
men håber entlig du stoper helt med tw så andre små spiller får en sjangse uden at blive svinet til af dig
 
Top