Diverse forslag til dk verdener

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes, det var nogle fornuftige kommentarer og input fra "The-Smed".

Hvis du er udelukket fra forummet, er det ikke tilladt at prøve at omgå denne udelukkelse, ved at f.eks. oprette en ny forumkonto eller "låne" sig til en anden bruger. Gøres dettes vil det resultere i en måneds ekstra udelukkelse, og den nye konto vil blive udelukket permanent.

nu er den her konto jo ikke ny vil tro den er 6-7 år gammel og der er inte ulovlidt i at hvare sammen med nogen man deler holing med
og udtruge det



men kør i bare vider som det køre nu hvis i er heldige så mister i ikke 200 spiller næste gan der starter en server som det er sket de sidste 2-3 server der er jo 3 ganne så mange dansker på net serverne som der er på de danske server
og de fleste kom over lige netop da de kørte en server med præcis de indstillinger vi siger her
men selvfølgelig kan jo hvare i har rat folk ikke gider de indstillinger og heller vil de nomale indstilinger
og det bare hvor tilfældit at folk hoppet fra dk serverne


nå vi ses nok om et ½ år igen hvis i ikke har lukket tw.dk inden
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har ingen anelse om hvor du har dine tal fra "The-Smed", da der ingen statistiker er lavet dette kan aflæses fra eller noget sted der viser hvad fordelingen af nationaliteter er på .net. De er yderligere ikke tilnærmelsesvis i nærheden af noget der afspejler den faktiske situation.
Skulle dine tal passe, bare for at tage et enkelt eksempel, så skulle der havde været ca. 1000-1100 spillere der startede op på DK22, hvis vi skulle miste 200 pr. opstart de sidste 3 gange og ende på nuværende antal der startede op på DK25. Undskyld, men det er rent ud sagt fri fantasi de tal du smider op her ^^

Lige for hurtigt at komme ind på .net :)
Kun 2 ud af deres åbne verdener har speed 2, og det er den højeste hastighed de har der (lige som det er det højeste vi må sætte). Kun 4 ud af de 12 har fakebegrænsning, i sammenligning har 4 af vores seneste 12 verdener haft den indstilling aktiveret, så samme antal. INGEN af dem har haft start med 5-10 landsbyer. De er ikke så glad for kirker, så ja det er nemt at finde en uden der, men vi har skam også regelmæssigt verdener uden kirker.
Om du ikke har lagt dig ude med naboerne, på trods af din store interesse for at adle barbare, på alle stadier i spillet, det skal jeg ikke kunne sige...der kan jo være mange andre årsager til de bliver ved med at adle dine byer fra dig :)

Skal vi ikke sige 3 år, for som de siger på engelsk: "Absence makes the heart grow fonder" ;)
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hov bliver sku lige nødtil at skive igen kan jeg se for er sku længe siden jeg har set nogen snage så meget uden

men hvis der nu skulle hvare nogen der ikke ved hvor mange der starter på en server så kan det ses i starten og hvis man så husker det så kan man se hvad antalet er serverne falder med par gan

og når det kommer til net så kørdte den speed 2 og begranset farmning og fackgrænse og den hvor super til folk som ikke kun har tw i ders liv

og nej vi må heller holde det til er ½ år for du har kørdt tw i sing om 3 år
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hey SUN

Du elsker jo at svare på spørgsmål, så her kommer der lige et.
Hvorfor er det, i ikke er særlig transparante? Det ret nemt at se, at I faktisk har taget en del til Jer, af hvad brugerne skriver de sidste par år.
Eller været tvunget til det. Ligenu er der V25 og Classic kørende. Et perfekt antal verdener åbne, i forhold til hvor mange der spiller TW.dk.
Noget mange af os har råbt omkring i flere år. Følte i Jer tvunget til dette nu, da der er færre der spiller? Ligesom der blev "forudsagt" af brugerne?
Det virker til mange af de nye indstillinger (der selvfølgelig stadig er indenfor begrænsninger fra hovedkontoret), er lagt langt mere på baggrund af feedback fra brugerne.

Forstår ikke hvorfor i ikke prøver at lave en verden i direkte samarbejde med os brugere, når i så åbenlyst bruger så meget af vores feedback.
Det måske pga. TW2, at I har fået lidt friere tøjler. Ærgeligt denne tendens ikke startede for et par år siden.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hej Baulerss :)

Ja, jeg svare meget gerne på spørgsmål ;)

Jeg er usikker på hvad du mener med vi ikke er transparante? Vi skriver ofte, at vi meget gerne vil hører jeres feedback og at vi så vidt vi kan vil forsøge at efterkomme jeres ønsker :)
Lige nu har vi faktisk 3 servere kørende: DK25, Classic og Casual 2. Årsagen til, at der kun er 1 almindelig verden lige nu er et rent tilfælde. Et par verdener er afsluttet forholdsvist hurtigt. Vi åbner stadig verdener med samme frekvens som det er sket meget længe, nemlig ca. hver 3 måned.
Vi har altid forsøgt, at bruge jeres feedback, når vi har sat verdener/runder op og så der kan laves forbedringer og tilføjelser til spillet, som I vil kunne lide, det har heller ikke ændret sig, men det glæder mig meget at du føler det er lykkes godt for os på det seneste :)

Når vi beder om jeres feedback, og opfordre jer til at dele jeres idéer på forum, så er det netop for at involvere jer og få en fornemmelse af om der er noget vi skal forsøge at få med når indstillinger skal sættes op til de næste verdener.
Hvis du nærmere tænker der skal laves afstemninger om alle indstillingerne og en verden skal sættes op efter det, så fungere det meget dårligt i praksis, da mange så vil se det som at alle de indstillinger der fik flest stemmer skal bruges. Det er bare ikke muligt, da ikke alle indstillinger KAN benyttes sammen og der skal være en balance på en verden, som ikke vil være der, hvis det bare er en masse tilfældige indstillinger smækket sammen :)

Om noget, så er vores tøjler blevet strammet de seneste år. Der er flere retningslinjer for hvilke indstillinger vi kan bruge og hvordan, men det er udelukkende gjort for at undgå at indstillinger der simpelthen ikke fungere på fx. almindelige verdener bruges der, og for at spiloplevelsen bliver så god som mulig, for så mange som mulig :)
TW2 har overhovedet ingen indflydelse på hvordan vi gør tingene, de to spil køres 100 % adskilt fra hinanden :)
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
pis også nu måtte jeg skive igen


Baulerss

der er mange der har droppet tw.dk ene og alene fordi dem der styre tw.dk aldig har lytte det er nemmer og få ting igemmen på net ind på dk der inde bliver der lytte og tor ikke jeg overdriver hvis jeg siger det er 1000 danske kontoer der inde
man kan uden problemer lave rene danske stammer

porblemet her på dk serverne kunne løses nemt ved at køre 2 server side løbne
en med de savanlige kelige instilinger også en med farmgrænse og fackgrænse og speed 2
også kunne man kalde dem lige hvad man ville bare de hvor der
og folk kunne hoppe på den de mendte passet best til dem så hvor der noget til alle

men den sidste server der starte her i dk starte med 800 spiller og hvor nede på under 500 på 2 måndter
så det er nok for sendt og gøre noget

tor det beste for tw dk er det lukker ned og der kommer nye folk til
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
The-Smed sagde:
..tor ikke jeg overdriver hvis jeg siger..

Jeg tror heller ikke du overdriver "The-Smed", jeg VED det! ;)
Igen opfinder du tal :(

Og sikke tiden flyver, føles som om det kun var i går du lovede et halv års fravær og nu er du her allerede igen :eek:
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja er jo ikke til at holde sig væk når du er så sjov du har tylivis ingen andnse om hvor mange dansker der er på net du ved som savanlidt inte om tw nok også derfor du har kørdt tw.dk heldt i ned men det hvor jo spået
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så link meget til der hvor du har tallet fra :)
Hvis ikke det er fri fantasi, din fornemmelse, så må du kunne oplyse hvor du har fra at der skulle spille 1000 danskere på .net :)
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så link meget til der hvor du har tallet fra :)
Hvis ikke det er fri fantasi, din fornemmelse, så må du kunne oplyse hvor du har fra at der skulle spille 1000 danskere på .net :)

du kan jo hoppe på net og spille så vil du opdage det
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så sagt på en anden måde, du KAN ikke linke til noget, da der ikke er noget at linke til :)
Igen blot tal du smider ud uden mindste hold i dem.

Ikke at det kommer som en overraskelse, det er nærmere det vandte :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
du kan jo hoppe på net og spille så vil du opdage det

Kom dog med en ordentlig kildehenvisning.

Det er heller ikke SUNs skyld, at TW.dk bliver kørt i sænk. InnoGames' manglende forståelse for specifikke opsætninger, manglende situationsfornemmelse ifm. events og eventuelle manglende begrænsninger i forhold til dualkonti og forståelse for, folk gerne vil spille spillet, men også have et velfungerende liv ved siden af. :)
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kom dog med en ordentlig kildehenvisning.

Det er heller ikke SUNs skyld, at TW.dk bliver kørt i sænk. InnoGames' manglende forståelse for specifikke opsætninger, manglende situationsfornemmelse ifm. events og eventuelle manglende begrænsninger i forhold til dualkonti og forståelse for, folk gerne vil spille spillet, men også have et velfungerende liv ved siden af. :)

hvis sun beder om nogen instilinger så får hun dem storset hvargan

mulihederne er der for at lave server som gør folk kan spille uden at skulle hvare på 24/7 da net kørdte ders hvor det super
der havde man ingen fordel af at hvare duel der hvor støre fordel i for dem og havde hvarsin konto det gjore serven stor

vi snakker en del med admins der over på net og de havde ingen problemer i at få lov og køre sådanne en server
der er for lidt folk på dk til at køre dem som de gør nu efter 2 måndter så er der de samme tilbage som der altid er
har man overtaget så vinder man og folk hopper fra

net er stor nok til der kan hvare alle tyber af folk det gør den en del sjover
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så sagt på en anden måde, du KAN ikke linke til noget, da der ikke er noget at linke til :)
Igen blot tal du smider ud uden mindste hold i dem.

Ikke at det kommer som en overraskelse, det er nærmere det vandte :)

du kan jo spøre admins der over de kan se hvor mange dansker der er
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
@FiDus835

Jeg har flyttet dit indlæg til en separat tråd, så de kan diskuteres der :)
Du kan finde tråden her: https://forum.tribalwars.dk/showthread.php?3392-Nye-bonusbyer-amp-alternative-vinderkrav


du kan jo spøre admins der over de kan se hvor mange dansker der er

Hvad med du bare siger det som det er.
Du OPFANDT tal, for at få det til at lyde vildt og imponerende hvor mange danskere der er på .net og for at forsøge at få spillerne her, de trofaste og vedholdende spillere som bliver her og sørger for .dk fortsætter med at eksistere, til at tabe modet og tro alt er meget værre end det er. Du har reelt ingen anelse om hvor mange danskere der er på net, derfor kan du ikke linke til noget som helst!
Tag nu for engangsskyld og stå ved hvad alle kan se og hold op med at forsøge at tale uden om.
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
@FiDus835

Jeg har flyttet dit indlæg til en separat tråd, så de kan diskuteres der :)
Du kan finde tråden her: https://forum.tribalwars.dk/showthread.php?3392-Nye-bonusbyer-amp-alternative-vinderkrav




Hvad med du bare siger det som det er.
Du OPFANDT tal, for at få det til at lyde vildt og imponerende hvor mange danskere der er på .net og for at forsøge at få spillerne her, de trofaste og vedholdende spillere som bliver her og sørger for .dk fortsætter med at eksistere, til at tabe modet og tro alt er meget værre end det er. Du har reelt ingen anelse om hvor mange danskere der er på net, derfor kan du ikke linke til noget som helst!
Tag nu for engangsskyld og stå ved hvad alle kan se og hold op med at forsøge at tale uden om.

hvad med du bare siger du indte ved om hvad der forgår i tw
spør du nu admins på net om hvor mange dansker de har på der over de kan jo nemt se det

hvis du ikke engan kan se hvor mange spiller du går tilbage for hvar server du åbner såå ved jeg sku ikke hvondan jeg skal
forklare dig det alle dine spiller der stopper her stopper jo ikke med tw de fleste er gået over på net

og der er jo kommet nye admins på net for et ½ til heldt år siden så kunne jo hvare jeg ved en del meger ind du tror
er jo nok ikke for sjov du kun finder de navne du kender på en net server

og kan sige til alle jer ander dansker der bliver lytte meget meger til admins ind i tror så hvis en admin siger hvad folk ønsker
så kommer det næsten hvargan ikke altid men næsten

men prøv og køre vider som det gør her nu så vil selv de trofaste komme til at kede sig her serverne er for små og bliver afgjort
for hurtig som jeg siger når først en stamme har overtaget så kan der ikke ænders på det


tw fejler indte det er et godt spil og der er spiller nok til det da der ikke er nogen spil der liner det meger
så at tw.dk har miste så mange spiller er måden det bliver styret på og det er synd at en to mand skal køre noget ned på den måde
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tror din admin-ven, hvis denne person eksistere, binder dig historier på ærmet eller har overdrevet sin indflydelse bare en lille bitte smule :p
Der findes ingen tal for hvor mange danskere der er på .net, derfor kan DU ikke linke til det og derfor ville det være noget så ligegyldigt hvis jeg spurgte mine kollegaer på .net om hvor mange der er, og derfor kan din "ven" heller ikke vide det :)

Jeg tror denne diskussion er slut. Tydeligvis er det som altid, en god blanding af overdrivelser, direkte opspind og forsøg på at få dig selv til at lyde som om du har bare en smule indsigt i hvordan ting fungere :)
Held og lykke på .net, hvor vejene er brolagt med guld og der er gratis vin til alle hver dag :p


Tilføjelse
For god ordensskyld, så kontaktede jeg lige .nets team og de afviser at der eksistere opgørelser over hvor deres spillere er fra OG at de pt. har en dansker i teamet.
Dermed bekræftes det jeg har skrevet her over. Kunne du nu muligvis forsøge at holde dig til sandheden, hvis du skal skrive herinde? :)
 
Senest redigeret:

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tror din admin-ven, hvis denne person eksistere, binder dig historier på ærmet eller har overdrevet sin indflydelse bare en lille bitte smule :p
Der findes ingen tal for hvor mange danskere der er på .net, derfor kan DU ikke linke til det og derfor ville det være noget så ligegyldigt hvis jeg spurgte mine kollegaer på .net om hvor mange der er, og derfor kan din "ven" heller ikke vide det :)

Jeg tror denne diskussion er slut. Tydeligvis er det som altid, en god blanding af overdrivelser, direkte opspind og forsøg på at få dig selv til at lyde som om du har bare en smule indsigt i hvordan ting fungere :)
Held og lykke på .net, hvor vejene er brolagt med guld og der er gratis vin til alle hver dag :p


Tilføjelse
For god ordensskyld, så kontaktede jeg lige .nets team og de afviser at der eksistere opgørelser over hvor deres spillere er fra OG at de pt. har en dansker i teamet.
Dermed bekræftes det jeg har skrevet her over. Kunne du nu muligvis forsøge at holde dig til sandheden, hvis du skal skrive herinde? :)


du kan jo se det på ipen hvis du vil og nej der er ingen ling til noget men vi kan godt lege der ikke er så mange dansker på net
der er rilidt til at lave 6-7 stammer og det har der hvaret på de fleste af dem vi har spillet på

vi kan sige der måske er omkring 1000 måske men ligemeget hvad er der fleger dansker der ind på de server her

men hold du bare fast i hvondan du køre det her så der kommer fleger over og er med der
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du svarer ikke rent faktisk på noget af det der er skrevet til dig i denne tråd.
Hvis du vil uddybe hvor du har dine tal fra (og du kender ikke nogen admin på .net, så lad være med at spilde tid med den historie igen ^^) eller svarer på de ting nogle af de andre spillere har skrevet til dig, så endelig gør det. Ellers synes jeg du skal stoppe nu, i stedet for at spamme :)
 
Top