Doebyd dual og trible account

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er fremkommet et forslag om at forbyde dual accounts i en anden tråd, men får ikke at blande emnerne sammen har jeg oprettet denne tråd til at diskutere dette emne.
Det oprindelige forslag er her:
http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?3217-Verden-22&p=37310#post37310

Jeg har både spillet multi og single account, og ved at det ikke er så stor en fordel igen at være dual og trible account. Der er nogen fordele i at spille solo account og andre fordele ved at spille dual.

Den største fordel ved dual-account er at man kan holde fri en gang i mellem. Det er faktisk dejlige at være fri for TW bare en gang i mellem. Bagdelen er at man er mange kokke om maden, og der bliver lavet underlige ting en gang i mellem.

En dual account kommer ca. 50% hurtigere frem i åbningsspillet og der er der en god fordel i at være dual. Men det kræver at der sidder en oppe hele natten og farmer - hvilket ikke altid er tilfældet for dual accounts.

Fordelen ved dual account er efter min mening til at overse, og når man medregner bagdelene er det endnu mindre.

Og hvordan skal et sådant forbud så lige håndhæves?

Reglerne for multi account er indviklede nok, og det er svært at håndhæve det uden at forstyrre uskyldige spillere. Det vil være endnu værre, hvis dual account også skulle være forbudt.

Det er jo ikke værre end, at hvis man kan lide både TW og sin familie, så finder man sig en dual der har det på samme måde, og slår sig sammen om en account.

Det er jo det som er en af fordelene ved dual account - man kan være sammen med sin famile, dyrke fritidsinteressere osv.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Og så var tasteaben på spil i overskriften :laugh:

Forbyd dual og trible account
 
Top