Dual:P

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
WHAT,ikke længere tid ,jeg bøjer mig i støvet.
vil da anbefale du søger ind ved TRML stammen:),virker til du passer i kvaliteten

Du er da godt nok i hopla i dag hva mr. funnybones :eek:
Bare fordi de har en spiller der rent faktisk mener miss er fantastisk velegnet som dual betyder ikke.....

Jo okay, SpyCow du kunne evt. bare skrive til deres leder og lade dem vide du er villig, så finder de sikkert en konto hvor der også er plads til dig hurtigst muligt :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er dit problem..

Det kan jeg ikke svare på..

Jeg fik en Dual i Q.. Han var ved at aftale noget Dual med en anden..

Så fik den anden som Dual på verden 7 ;)..

Så som du kan se.. Så kan du bare finde en og måske høre om der er andre som mangler :)..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Prøvede da bare at forklare hvordan du kunne komme med ;)..

Bare find en Dual..

Ved Probe mangler en Dual :)..
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
OMG!! Jeg forsøger at finde bare én tråd du ikke har været inde og vrøvle i miss..og det kan ikke lade sig gøre :eek::eek:
Nu smider du endda flere indlæg i træk..i samme tråd!

Fortæl nu sandheden miss, er det et eller andet væddemål du forsøger at vinde og så er vi bare så uheldige at være de stakler der skal leve med konsekvensen? ;);)


SpyCow: et seriøst svar ang. dual.
Den bedste måde at finde en dual er at snakke med dem du kender og hører dem om de kender nogen der mangler, evt. snak med dem du enes godt med og gerne vil spille med og hør dem om de er interesseret :)
Måske er du heldig :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Du er da godt nok i hopla i dag hva mr. funnybones :eek:
Bare fordi de har en spiller der rent faktisk mener miss er fantastisk velegnet som dual betyder ikke.....

Jo okay, SpyCow du kunne evt. bare skrive til deres leder og lade dem vide du er villig, så finder de sikkert en konto hvor der også er plads til dig hurtigst muligt :p

wtf,funnybones???hvor kommer det fra....sjove knogler:confused:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
WHAT,ikke længere tid ,jeg bøjer mig i støvet.
vil da anbefale du søger ind ved TRML stammen:),virker til du passer i kvaliteten

Forstår udemærket tobias og hans holdning her, absolut :)

Du vil nemlig ikke komme ind til ham, han holder mest af at rekruttere dem fra første dag, så ved han de følger ham hele vejen - med hans diktator stilling i sin stamme skal du ikke være for selvstændig! :eek:

Og grunden til du ikke lige kom ind:
Når du formår at spamme en personlig indbakke med samme spørgsmål igen igen igen og igen... på en dag, ja så gider man jo ikke rigtigt tage dig ind, tænk på hvad vores forum ville ligne efter en uge :eek:
blot en af de ting der gjorde du selv lukked eporten
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Forstår udemærket tobias og hans holdning her, absolut :)

Du vil nemlig ikke komme ind til ham, han holder mest af at rekruttere dem fra første dag, så ved han de følger ham hele vejen - med hans diktator stilling i sin stamme skal du ikke være for selvstændig! :eek:

Og grunden til du ikke lige kom ind:
Når du formår at spamme en personlig indbakke med samme spørgsmål igen igen igen og igen... på en dag, ja så gider man jo ikke rigtigt tage dig ind, tænk på hvad vores forum ville ligne efter en uge :eek:
blot en af de ting der gjorde du selv lukked eporten

Er det hvad du kan komme med pat,Diktator:laugh::laugh: næ du forskellen på dig og mig er at jeg kan få en stamme til at arbejde sammen som en enhed hvilket nok vil være svært at påstå du har af evner,hvilket andre server meget godt viser.;)
Desværre har jeg lavet nogle fejl i fortiden med hensyn til rekrut. af medlemmer men den tager jeg gerne på mig.:D

så for fremtiden kan dig,messias,D-nice og co samle jer alt det i vil bare jeg ikke skal være med der.:laugh:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kan da sige hvorfor Carebears:S

Fordi du læser men ikke svarer... Så skal jeg da forsikre at det ikke kun er din dual der ser det. :(

Desuden jeg er ikke helt typen der spammer forummer... Jeg kan da sige jeg skrev igen fordi du læste men ikke svarede... mit sidste besked var: Hvorfor svarer i mig ikke.

Men jeg er da desperat da jeg er omringet af fjender stærkere end mig.

Men du må undskylde spammen:eek:

Men næste gang så det her ikke sker igen så please put en grund ind til det nej du gav mig før det hele kommer på forum bla bla bla og jeg ender med at starte en tråd om det :eek:

Og nej det var ikke en trussel:D

Det kunne godt ligne ville jeg sige;)

Men tak for grunden Carebears... det var det eneste jeg kravede da du sagde nej :)

Hmm... Kan jeg prøve igen uden spam Carebears? :eek:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Kan da sige hvorfor Carebears:S

Fordi du læser men ikke svarer... Så skal jeg da forsikre at det ikke kun er din dual der ser det. :(

Desuden jeg er ikke helt typen der spammer forummer... Jeg kan da sige jeg skrev igen fordi du læste men ikke svarede... mit sidste besked var: Hvorfor svarer i mig ikke.

Men jeg er da desperat da jeg er omringet af fjender stærkere end mig.

Men du må undskylde spammen:eek:

Men næste gang så det her ikke sker igen så please put en grund ind til det nej du gav mig før det hele kommer på forum bla bla bla og jeg ender med at starte en tråd om det :eek:

Og nej det var ikke en trussel:D

Det kunne godt ligne ville jeg sige;)

Men tak for grunden Carebears... det var det eneste jeg kravede da du sagde nej :)

Hmm... Kan jeg prøve igen uden spam Carebears? :eek:


undskyld jeg spammer :p
Men carebears har da ikke skrevet her :huh:

så ved mindre du har fået noget ingame vi andre ikke har fået info om, så er der et eller andet galt :p
 
Top