Dual søges

Mørk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg søger en dual til min "nye" konto her på verden 6.

Det skal gerne være en med en del erfaring.

Hilsen Mørk (også på den "gamle" verden 3)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hej send en pm til mig..
Har rigeligt med erfaring :D (5-6 år efterhånden). :laugh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dual ? 2 spillere på en konto/bruger...!

Altså en spille makker på sin konto..Så behøver ikke være online 24/7 selv ;)
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De her tråde hvor spillere søger duals undre mig altid, hvorfor ikke heller søge nogen der har lært noget af deres erfaringer? :p
Der er massere af spillere der har spillet længe og har oplevet at blive udadlet, restarte og ærlig talt spille mindre end optimalt MANGE gange, det er da erfaring ja, men jeg vil personligt nok hellere havde en dual der har spillet 6 måneder og vist tydelige tegn på forståelse for spillet, end en der har spillet i 5 år og stadig ikke har fået lært i det mindste hvordan man overlever :)

Men det er lidt off-topic og jeg håber du finder en god dual der bliver til mere gavn en frustration :)
 

Mørk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg fik ikke lige forklaret mig godt nok, så jeg prøver lige igen..

Min makker skal kunne overskue minimum 500 og gerne 1000 byer (der er lidt vej endnu men vi skal nok nå de 1000)
Du skal ikke gå i panik fordi der er 100 indkomnende angrebet, men kunne flytte rundt på troppern og bede om støtte til de rigtige byer fra den stammede som vi nu havner i.

Du skal gerne kunne angribe så der ikke kommer wavebreak på adeltoget

Jeg har fra verden 3 fundet ud af at det ikke kan betale sig at udbygge sine byer til maks, så hvis du går efter point så er det nok ikke os som skal arbejde sammen. Der skal nok komme points i løbet af spillet men det er ikke dem men tropper og en god stamme som vinder serveren.

Du må gerne kunne arbejde med scripts, men dette er ikke noget krav.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har fra verden 3 fundet ud af at det ikke kan betale sig at udbygge sine byer til maks, så hvis du går efter point så er det nok ikke os som skal arbejde sammen. Der skal nok komme points i løbet af spillet men det er ikke dem men tropper og en god stamme som vinder serveren.

Virklig:confused: hvor store skal byerne så bygges til,undskyld jeg spørger men er nybegynder
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Virklig:confused: hvor store skal byerne så bygges til,undskyld jeg spørger men er nybegynder

Du er da ikke nybegynder :laugh:.. Du var jo med til at vinde verden 1. Og endte på en anden plads, men den med flest byer. :cool:
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du er da ikke nybegynder :laugh:.. Du var jo med til at vinde verden 1. Og endte på en anden plads, men den med flest byer. :cool:

Ja begynder held :p
Og inderst inde vil tobias2008 altid være en nybegynder, bare se på pointene på hans byer på v4 :eek:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Dual ? 2 spillere på en konto/bruger...!

Altså en spille makker på sin konto..Så behøver ikke være online 24/7 selv ;)

tak :)..

sådan en kunne jeg også bruge..

krav spillern skal være en der har overskud....

og ikek bare logge ud midt i det hele...
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:eek::eek: gør du nar af en nybegynder,syntes ikke det er stort af dig og begynder snart at have noget imod grimme oste:huh:

Hvem kalder du lige grim?? :(
Nu er jeg såret og skuffet og synes tydeligt man kan mærke du ikke har så meget erfaring med dette spil, sådan kan man da ikke tale til små oste :eek:
Og synes ikke sådan du skal gå off-topic i den flinke fyrs tråd, han finder jo aldrig en dual så :eek:fftopic:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det kan jeg godt mørk :). Men så skal der være plus på.

Nej nej nej. Miss du kan jo ikke engang overskue én by
rofl.gif


Det var da utroligt med sjove kommentare der kommer for tiden :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg kan da mere end du tror :D..
For har du 200 byer (næsten). Så kan da godt overskue lidt over en by :laugh:.. Men det er blevet utroligt nemmere med plus :laugh:
 
Top