DW opløses - sejren er hjemme

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Det er med blandede følelser at jeg poster dette indlæg.

På den ene side er jeg stolt og glad, - det er lykkedes os som forbund at komme i mål, og de mål vi satte os for længe siden er opnået. På den anden side må vi også erkende at den genstart som nogen drømte om nok ikke ligger lige om hjørnet, - ud fra dette giver vi vel op...

Nuvel, jeg vælger at se det som en sejr - vi har faktisk sejret os ihjel...

DW-forbundet er i dag i besiddelse af langt over 90% af samtlige byer og point i verden 2. Det kan vi ikke bruge til at gennemtvinge en genstart, men det er svært at føle os truede... Vi har dybest set ingen fjender tilbage, og kunne vælge at gå i flæsket på hinanden. Havde forhistorien været en anden havde vi måske valgt denne løsning, men det har været centralt for os at holde de undervejs afgivne løfter. Set i bakspejlet var det måske der det gik galt...

Som konsekvens af de manglende fjender, er det på tide at agere. I stedet for at fortsætte en måske evig krig har vi valgt at opløse DW-stammerne, og en lang række spillere vil over de næste dage slette deres konti. Tak til alle de der har været med hele vejen - det har været en fornøjelse at kæmpe med jer. Målet er nået, fjenden nedkæmpet, og vi kan med æren i behold forlade verden 2 :) En række af DW-medlemmerne vil fortsætte i en ny stamme, og forsøge at opnå innogames' endelige accept som sejrherrer. Held og lykke herfra. Til orientering var det sidste claim jeg så i vores forum på innogames, - der lægges pt planer om at sende en betragtelig bunke nukes til hamburg, efterfulgt af 3-400 adelsmænd. Oh joy :D

Til sidst - jeg kunne takke mange af vores medlemmer personligt, både de aktive og de der er stoppet undervejs. Ingen nævnt ingen glemt. Jeg vil i stedet fremhæve en enkelt fjende, nemlig witchdk, der overtog ledelsen af !TUD! da de forrige ledere stak halen mellem benene. Min dybeste respekt for den indsats hun og hendes hold har lagt for dagen, - de fremviste en teamspirit og en kampgejst som kunne have bragt dem langt, hvis holdene havde været lidt mere jævnbyrdige.

Tak for tiden sammen, venner og fjender - det har sq været en fornøjelse :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hmmm... hvis jeg skal være ærlig så er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal besvare denne post, men en sejr er i hvert fald nået og tillykke med det. Når alt kommer til alt har i, som så mange andre gjorde det i V2 levet ***** drøm om at man selv satte reglerne i TW. Sådan er det ikke og sådan bliver det ikke. Jeg forstår så udemærket modviljen imod at spille et sidste endgame og jeg gætter på at den officielle vinder er den mest udholdende i diciplinen kedsomhed. Min pointe er at der ikke er meget sjovt i for nogen som helst at adle gråbyer eller bare vente på at de andre sletter deres konto først så man kan kalde sig selv for vinder. Uanset hvad udfaldet af krigene havde været undervejs, så skal jeg være ærlig og indrømme at dette var således at det hele var endt under alle omstændigheder. Dog kunne det måske, hvis andre beslutninger havde været taget, været andre der havde stået i denne situation. Hele V2 led under det fejlslagne faktum at var man ikke en stamme med mindst 2 wings så havde man ingen status i V2. Det er ærgeligt, og jeg ser gerne at hele V2's historie bliver udlagt samlet, så man kan dele oplevelserne og lære af dem. Jeg mener ikke at nogen kan være tjent med at skulle stå i denne situation en gang i fremtiden fordi det ikke tydeligt nok fremgår at stamme maks grænsen er begrænsningen.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg forstå udmærket jeres beslutning.

Jeg vil samtidig gerne takke for roserne
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg indrømmer at det er et smukt projekt at samle så mange byer under et forbund gennem sammenhold. Og til lykke med at projektet er lykkedes.:D

Desværre er TribalWar et råddent spil, hvor den slags ridderlighed ikke belønnes.:p

Jeg håber at der kan findes en løsning, så det ikke vil gentage sig på en anden server.:cool:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tror ikke det sker igen, der sidder for mange nu i de andre verdner der ved hvad der eer sket i verden 2
 
Top