En Forsinket tak til Vog Spillerne

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi har meget ondt at sige om VOG som regel, det har i jo nok bemærket, men denne gang vil vi bare sige tak, da de i omkring en måned snart har støttet vores byer mod deres nu allierede :D

0adb166f.jpg



cf72d44c.jpg


XXXX den 06.06. kl. 07:19
Hey du

Er du færdig med at bruge tropperne ?

XXXX

XXXX den 07.06. kl. 18:59
nej bruger dem stadig, det er gode til at true ham der angriber mig :)

XXXX den 08.06. kl. 23:46
Shit man, nu angriber han mig igen, kan du ikke sende lidt flere mate?

Denne besked er fremsendt af XXXX


Vi fik et godt grin over det, da vi så at i sendte backup efter byen var overtaget, og et endnu støre grin da vores spiller skrev til jer og fik mere backup, se det var fandme humor, at jeres spillere ikke engang kender hinanden, grunden til vi først siger MANGE TAK nu er self. fordi vi da godt ku lig jeres fortsatte opbakning til vores spiller og ikke så nogen grund til at ødelægge noget godt, men han må virkelig ha føldt sig som en del af VOG efter alt den hjælp i blindt gav ham :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tror mange har prøvet at sende support til en by der når at blive overtaget inde, og der så kan stå tropper der længe.


men synes det er fint han får den smule support, og så mister en anden by i krigen....godt beskyttet...lol
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa, jeg må da indrømme jeres nye lakajer ikke er helt uden evner, bare ærgerligt i er :) haha

Og i det tilfælde her, skrev Maynify 11 dage efter overtagelsen at han sku bruge mere backup fra jeres spiller og gæt hvem fik det :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
synes nu at spillerne er lovligt undskyldt, fordi de forventer at spillere der skriver om support også er i stammen, du kan da ikke forvente at det vides præcis hvem der er i stammen...

der er absolut ingen sure miner mod mine spillere.

men at man sender beskeder som denne til en af mine spillere

Hej mate
først og fremmest tusinde tak for back uppen til min by "unknowns city nr. 1" Jeg er virkelig glad for det. Jeg får en masse spejder rapporter af facility, tror ikke han angriber, men det er rart hvis byen kunne se lidt vild ud af meget deff, så vil høre om du kunne sende noget back up til min by på de her koordinater 456|462.
Det ville være fedt, hvis du flyttede dine mænd fra min anden by over i den her.
på forhånd tak :)

det er noget jeg dog ikke har noget med krig at gøre...men det er måske den måde i fører krig på???

Nu den konkrete besked er der svaret, men ikke sendt, for i ved slet ikke hvem i skrev til....smiler
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Dekani

Dekani, du kan jo se om du kan finde ud af hvilken PB spiller der har et større antal deff tropper stående hos mig :D når du finder ud af hvem, kan du jo tænke over om det er en forglemmelse eller bevist de står der
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
HAHAHA..der fik han godt nok ram på dig Dekani og så man kunne hører det over hele forum :D

zzzz din gamle syvsover, sjovt, RIGTIGT sjovt!! :D

For vi afvide herinde når du har fundet spilleren Dekani? :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..Det var da som ****** haha :D
Undre mig over vi sku ha nogle stående, men er da værd at tjecke ud i hvertfald :D lol


Hmm..Witch, du ska virkelig ikke tale om dårlig krigsførelse overfor mig, det er ligenøjagtig dig og din medleder der har skabt begrebet..Remember...! :mad:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm..Det var da som ****** haha :D
Undre mig over vi sku ha nogle stående, men er da værd at tjecke ud i hvertfald :D lol


Hmm..Witch, du ska virkelig ikke tale om dårlig krigsførelse overfor mig, det er ligenøjagtig dig og din medleder der har skabt begrebet..Remember...! :mad:

jeg er stadig ikke klar over hvor jeg har lavet dårlig krigsførelse overfor dig/jer...smiler

kunne du ikke li alle mine fake på dig?
skulle lige rydde op i en by...smiler
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
jeg er stadig ikke klar over hvor jeg har lavet dårlig krigsførelse overfor dig/jer...smiler

Nej, men det emne gider jeg heller ikke tage op igen, du fattede den heller ikke sidste gang, så ingen grund til at grave dybere i det, pointen er bare at du er den person i hele V4, der ifølge mig og et par stykker mere, har mindst rettigheder til at vurdere hva der er led krigsførelse ;)

Dine fakes er bare møgirreterende, det samme er resten af VOG's, i sender flere tussind fakes om ugen gir ingen mening, men det er ikke det jeg hentyder til nej ;)
 

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
Vil bare lige sige at jeg idag har fået medisterpølse og nye danske kartofler til aften :)

Ved godt det ikke giver meget mening i forbindelse med den her tråd, men på den anden side.. alle de her tråde om PB og VOG er efterhånden spild af tid at læse og ikke mindst må det sgu da også være spild af tid at lave eftersom ingen får noget ud af det. Koncentrer jer nu om at vinde den krig imod hinanden på kortet istedet for det her... Kigger man på jeres statistiker har ingen af jer rent faktisk formået at afgøre noget som helst og den krig kan blive ved indtil der kommer en ny V5.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Til Lord Peanut

Hehe.. Du kalder det spild af tid, jeg kalder det min hobby mellem farmings turene :D haha

Det er også langt sjovere end at sidde og kigge sekunder på hvor længe der er til et angreb ska tæves eller fake for den sags skyld :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej, men det emne gider jeg heller ikke tage op igen, du fattede den heller ikke sidste gang, så ingen grund til at grave dybere i det, pointen er bare at du er den person i hele V4, der ifølge mig og et par stykker mere, har mindst rettigheder til at vurdere hva der er led krigsførelse ;)

Dine fakes er bare møgirreterende, det samme er resten af VOG's, i sender flere tussind fakes om ugen gir ingen mening, men det er ikke det jeg hentyder til nej ;)

fatter meget mere end du tror...noget de fleste netop ved...

jo det giver skam mening med masser af fakes..smiler
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Går næsten helt i shok, når man kigger her...

Kan det virkelig lade sig gøre, at have tropper ståede hos en fjende,HELE 14 dage :eek:...uden at kigge hvem det er man har støttet/støtter :confused:

http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=village&mode=conquers&id=4241

Nu snakker vi jo ikke kun en spiller, men mange der har støttet..!!

Røde øre...puha :p

det kan nu nemt lade sig gøre når man supporter mange spillere, eller som det bla. også er tilfældes sittes
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hahahaha..Det var da heldigt at han sittes problemet er bare at da han sendte supporten var det den samme spiller

maynify den 17.06. kl. 22:45
Hej mate
først og fremmest tusinde tak for back uppen til min by "unknowns city nr. 1" Jeg er virkelig glad for det. Jeg får en masse spejder rapporter af facility, tror ikke han angriber, men det er rart hvis byen kunne se lidt vild ud af meget deff, så vil høre om du kunne sende noget back up til min by på de her koordinater 456|462.
Det ville være fedt, hvis du flyttede dine mænd fra min anden by over i den her.
på forhånd tak :)

Måns i dag klokken 09:06
hæ hæ var vidts faldet lidt hen.......
Du skal nok ikke regne med mere opbakning fra mig eftersom vi jo er i krig mod hinanden :eek:)

Du skal nok regne med angreb i stedetfor.
Men tak for samarbejdet og god kamp.

maynify i dag klokken 10:09
ser frem til dine fakes mate :)

Denne besked er fremsendt af maynify

Ikke godt når man lyver overfor en med beviser :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det kan nu nemt lade sig gøre når man supporter mange spillere, eller som det bla. også er tilfældes sittes

Kan lade sig gøre måske, men man tjekker da op om sine udståede opbakninger, det gør jeg da...;)

Syns det lidt pinligt for jer...håber ikke i laver flere af disse, små fejl.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hahahaha..Det var da heldigt at han sittes problemet er bare at da han sendte supporten var det den samme spiller



Ikke godt når man lyver overfor en med beviser :p

nu er det så ikke den spiller der sittes....smiler

og hvis du ser hvad jeg skrev før så kan det lade sig gøre når folk regner med ærlighed fra spillere.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan lade sig gøre måske, men man tjekker da op om sine udståede opbakninger, det gør jeg da...;)

Syns det lidt pinligt for jer...håber ikke i laver flere af disse, små fejl.

ja se hvis du nu læser side 1 i denne debat, så vil du se at dekanis stamme, har samme problem....så tror det kan se for alle....selv de bedste....griner
 
Top