En Forsinket tak til Vog Spillerne

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
Til Lord Peanut

Hehe.. Du kalder det spild af tid, jeg kalder det min hobby mellem farmings turene :D haha

Det er også langt sjovere end at sidde og kigge sekunder på hvor længe der er til et angreb ska tæves eller fake for den sags skyld :D

skam også fair nok :) men var det mig ville jeg blive halv træt af at 9 ud af 10 tråde/kommentarer kommer tilbage og bider en i Rø*** .
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja se hvis du nu læser side 1 i denne debat, så vil du se at dekanis stamme, har samme problem....så tror det kan se for alle....selv de bedste....griner

Hvis dette er tilfældet med PB, så det i hvertfald ikke en fejl som ved VOG...så det bevist opbakning, hvilket jeg alligevel ikke tror på ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
ja se hvis du nu læser side 1 i denne debat, så vil du se at dekanis stamme, har samme problem....så tror det kan se for alle....selv de bedste....griner

Hmm..Jeg siger ikke det ikke kan ske og glemme at trække backup hjem, jeg siger det er vanvittigt og sende fjenden backup uden og vide om han er med i sin stamme, det gir mig jo næsten lyst til at anmode om backup fra alle vog spillerne, ku jo være de ku lave mig en mur, nu de ikke kender deres hold kammerater :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Går næsten helt i shok, når man kigger her...

Kan det virkelig lade sig gøre, at have tropper ståede hos en fjende,HELE 14 dage :eek:...uden at kigge hvem det er man har støttet/støtter :confused:

http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=village&mode=conquers&id=4241

Nu snakker vi jo ikke kun en spiller, men mange der har støttet..!!

Røde øre...puha :p

tja flyverskjul nu troede jeg du havde spillet langtid nok til at se sådan nogle fejl sker hele tiden har set mange tilfælde hvor folk faktisk rammer deres egne mænd og det tror jeg også du har :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm..Jeg siger ikke det ikke kan ske og glemme at trække backup hjem, jeg siger det er vanvittigt og sende fjenden backup uden og vide om han er med i sin stamme, det gir mig jo næsten lyst til at anmode om backup fra alle vog spillerne, ku jo være de ku lave mig en mur, nu de ikke kender deres hold kammerater :D

jamen tænk der er vi skam enige...skræmmende ikke...griner...

men tror dog ikke du kan lave det nummer igen....smiler...hindre dig sikkert ikke i at prøve igen
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tja flyverskjul nu troede jeg du havde spillet langtid nok til at se sådan nogle fejl sker hele tiden har set mange tilfælde hvor folk faktisk rammer deres egne mænd og det tror jeg også du har :)

Det kan vi hurtig blive enige om, men hva siger det som om fjenden...Noobiiiis :rolleyes:
 
Top