En fugl synger at ... i runde 1.

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan se de der rygtebørser er populærer, men synes det er lidt kedeligt de skal hedde det samme på alle verdener. Ny slags verden, ny slags "rygtebørs". Eller i det mindste nyt navn :p

Så for at starte ud, selvom det self kun er 1. dag :laugh:



Jeg hører en fugl synge om at der enten er mange premades på classic eller mange der ikke helt er med på at når først de har dannet en stamme/rekrutteret medlemmer/joinet en stamme så er de FANGET! med mindre de sletter konto og starter helt forfra :eek:
Hvad kan ellers være forklaringen på at der allerede eksistere 20 stammer der :confused:

Bevis på det sidste kan være den sande forklaring, at folk ikke ved hvad de laver, jeg har allerede modtaget flere invitationer til stammer fra fuldstændigt ukendte spillere (for mig) uden de så meget som skrev en sætning til mig eller med mig inden de sendte den :huh:
Mass.recr. i minature form?? Godt være man kun kan være 10 i en stamme, men det forhindre ikke alle i at holde sig til deres gamle mønster :laugh:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Det kommer også bag på mig med så mange stammer :huh:

Men folk skal vel lære det før eller siden :p
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Jeg kan se der allerede er kommet søsterstammer, og DK-g har indtil videre kun lavet en hovedstamme :eek:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygter siger at de næste par dage kommer til at vise hvem der har fået en god start :rolleyes:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
du klog jeg kan så videre sige der er 5 RAM på serveren..

du kommer med fakta ikke rygter :rolleyes:
 

Kalle123

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Rygtet siger..

Rygtet siger at Johakchef er flygtet fra Kalle123 -kontoen.. Gad vide hvor han er gået hen? :huh:
 

numore

Nybegynder
Reaktionsscore
0
har hørt fulge synge om at en spiller har rundet 1000 lk. er det mon sANDT?

og en anden spiller var så dumt at angribe en lille med dårlig moral så han mistede over 1000 økser kan det mund passe?


og at nogle spiller ikke har hørt om adler kun kataer det er vejen frem?


nogle der ved noget af dette så kommenter det
 
Top