En fugl synger at ... i runde 1.

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
en fugl som hedder stats siger at den første adel er blevet lavet gad vide om den bliver brugt eller om vi for set et train? :b
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har hørt at BriankDK er den største bangebuks der kan gå på 2 ben??!!!

Nogen som kan bekræfte???
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
har hørt en fugl synge om at han ikke kan klarer sig selv så han skriver til alle mulig andre og få dem til at smide deres mænd i døden

så det kan godt være noget om mini
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt at BriankDK er den største bangebuks der kan gå på 2 ben??!!!

Nogen som kan bekræfte???


har hørt en fugl synge om at han ikke kan klarer sig selv så han skriver til alle mulig andre og få dem til at smide deres mænd i døden

så det kan godt være noget om mini

Man har vel lov at gøre alt for at overleve... Om han spørg efter tropper ser jeg intet galt i, folk vælger jo selv om de vil...Så spørgsmålet hvem der dum :p
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Har hørt at BriankDK er den største bangebuks der kan gå på 2 ben??!!!

Nogen som kan bekræfte???

Jeg kan bekræfte det stik modsatte Brian er en spiller der ved hvad han laver og mangler der 1 eller 2 nukes i regnskabet så spørg han om hjælp.

Tilgengæld hjælper han ALTID andre hvis de spørg om hjælp

Brian er en spiller jeg har stor respekt for :)
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Man har vel lov at gøre alt for at overleve... Om han spørg efter tropper ser jeg intet galt i, folk vælger jo selv om de vil...Så spørgsmålet hvem der dum :p

hm... ja spørge om... Men lige frem at lyve, det er jo unfair for de spillere som han skriver til

Jeg kan bekræfte det stik modsatte Brian er en spiller der ved hvad han laver og mangler der 1 eller 2 nukes i regnskabet så spørg han om hjælp.

Tilgengæld hjælper han ALTID andre hvis de spørg om hjælp

Brian er en spiller jeg har stor respekt for :)

Jeg har aldrig nogensinde set så meget **** komme ud fra en spiller??? hold kæft en r********* du er man... du ved sgu ikk meget kan man jo se?? men typisk tw spillere ...
 
Senest redigeret:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hallo makker??? det er ikke mig der skal vænne mig til det... det er synd for dem der mister deres tropper fordi man bare snakke bullshit!!

Men væn dig til det, når jeg adler dig..

Synes vi burde få fokus tilbage til tråden, istedet for det der pjat :rolleyes:

Rygtet lyder på at minibossen truer folk på forum, når han ikke engang spiller på nogen verden :rolleyes:
 
Senest redigeret:

Vaahtopallot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt en lille fugl synge, at minibossen såmen aldrig truer nogen. Men han fremstiller gerne forslag til mulige hændelser der kan forekomme i andres nærmeste fremtid :p
Og måske er jeg fjollet, men er det ikke før set at mere fantasifulde spillere finder på nye nicks af og til? :unsure: Kunne det hænde at alle sammens favorit spådoms"kone" i virkeligheden spiller på alle verdener og også classic? :eek:
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Synes vi burde få fokus tilbage til tråden, istedet for det der pjat :rolleyes:

Rygtet lyder på at minibossen truer folk på forum, når han ikke engang spiller på nogen verden :rolleyes:

Hm Rygtet siger også du bare udtaler dig om ting, som du ikke ved noget om ;)
 
Senest redigeret:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Tror ikke du vil ha' bevis på at jeg er derinde ;)

Jeg er ikke bange for bruge mit brugernavn i TW, ligesom du viser du er :rolleyes:

Jeg er ikke bange for mine modstander, da det kun giver frygt og frygt kan ikke bruges til noget...
Desuden har jeg respekt for nogen af mine modstander, da de er dygtig til spillet ;)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som jeg ser det er det en rygtebørs under et andet navn, og ikke en personlig diskussionsklub! :mad:
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Som jeg ser det er det en rygtebørs under et andet navn, og ikke en personlig diskussionsklub! :mad:

amen sry foaly :p men drengen fatter jo nada ;) men skal nok lade vær med at diskutere med ham mere :p

Men intet problem at spille under mit eget navn... men bare ikke mig der startede kontoen... så derfor...
 
Senest redigeret af en moderator:

numore

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvis det er regnet rigtig ud så kan jeg med gælde sige at theperfektnoob har mistet sit train på kazik p
det vises sådan:

der 1 adel tilbage på serveren

dagens forsvar har 4000 tropprt lige pt

kazik p er steget til 27 000 i mbf


nogle der ved om dette er snadt :?
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ved at den ene adel ikke var noob's

så det passer nok meget godt
 
Senest redigeret:
Top