En fugl synger at ... i runde 1.

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sjovt jeg kan ellers se de starter forfra :eek: og så har alex89 startet op igen. Jeg som ellers havde læst et sted at han stoppede :rolleyes: men siden jeg ikke logger ind uden at sprede rygter:

Jeg har hørt at the-smed ingen tropper havde da han blev adlet. Kan det mon passe at en så erfaren spiller ikke forsvarer sig?
 

undefeated

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sjovt jeg kan ellers se de starter forfra :eek: og så har alex89 startet op igen. Jeg som ellers havde læst et sted at han stoppede :rolleyes: men siden jeg ikke logger ind uden at sprede rygter:

Jeg har hørt at the-smed ingen tropper havde da han blev adlet. Kan det mon passe at en så erfaren spiller ikke forsvarer sig?

Kender jeg slet ingenting til ;D?:rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Efter at have læst min indbakke, der ellers har været næsten død siden jeg stoppede. Så er det kommet frem at flere spillere gætter på jeg er på Undefeated. Jeg har til aften gravet lidt i sagen og fundet ud af at det siges at der på den konto sidder 3 af danmarks bedste spillere. Kan det virkelig passe at der skal 3 mand til for at leve op til et ry som mit :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hva dævland er det for en signatur, må man lige få en forklaring :eek:

Simpelthen TYPISK xD
 

numore

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Efter at have læst min indbakke, der ellers har været næsten død siden jeg stoppede. Så er det kommet frem at flere spillere gætter på jeg er på Undefeated. Jeg har til aften gravet lidt i sagen og fundet ud af at det siges at der på den konto sidder 3 af danmarks bedste spillere. Kan det virkelig passe at der skal 3 mand til for at leve op til et ry som mit :confused:

haha vil skyde de to af dem er miss og baron;)


(joke ) :) men det vil bare sige at du er lige så godt som nogle der spiller om natten ;)
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Efter at have læst min indbakke, der ellers har været næsten død siden jeg stoppede. Så er det kommet frem at flere spillere gætter på jeg er på Undefeated. Jeg har til aften gravet lidt i sagen og fundet ud af at det siges at der på den konto sidder 3 af danmarks bedste spillere. Kan det virkelig passe at der skal 3 mand til for at leve op til et ry som mit :confused:

Folk bliver jo ved med at gætte indtil du giver dig til kende :cool:
 

numore

Nybegynder
Reaktionsscore
0
en fugl synger om af dk-g køre svensker style nogle der kan bekræfte det?

og hvad er svensker style?
 

undefeated

Nybegynder
Reaktionsscore
0
en fugl synger om af dk-g køre svensker style nogle der kan bekræfte det?

og hvad er svensker style?

Tjo.. det ser ud som om det er rigtig nok :)

Ps. Svensker style er at adle barbar og bygge dem op ;) fordi man er så ringe at man ikke kan adle modstandere før man har 10 gange så mange byer som modstanderen
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
har hørt kontoen Undefeated egentlig er ejer løs og -U- stammen skiftes til at sitte den? nogen der kan bekræfte det?
 

numore

Nybegynder
Reaktionsscore
0
en fugl synger om at dk-g ikke en gang kan adle bb byer perfekt:O




Barbar landsby (493|483) K44
790 point
Ayla [DK-G] ejer
Ayla [DK-G] ny ejer
2011-09-12 - 19:26:17

Barbar landsby (493|483) K44
790 point
Barbar ejer
Ayla [DK-G] ny ejer
2011-09-12 - 19:26:03

The-Cleaner-v-1 (499|485) K44
49 point
The-Cleaner [DK-G] ejer
The-Cleaner [DK-G] ny ejer
2011-09-11 - 05:04:59

The-Cleaner-v-1 (499|485) K44
49 point
Barbar ejer
The-Cleaner [DK-G] ny ejer
2011-09-11 - 05:04:55


Bonus landsby (486|483) K44
34 point
KoldingFyr25 [DK-G] ejer
KoldingFyr25 [DK-G] ny ejer
2011-09-10 - 08:32:44

Bonus landsby (486|483) K44
34 point
Barbar ejer
KoldingFyr25 [DK-G] ny ejer
2011-09-10 - 08:32:31
 
Top