En fugl synger at ... i runde 1.

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tjaeh...

En lille fugl synger om at det er Kandis1983 og emilsen der spiller på nasserne og Store Konge der er på globetrotter,.
-De har endda selv bekræftet dette xD

Hvem skal man dog gå efter :rolleyes:
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
En lille fugl synger om at det er Kandis1983 og emilsen der spiller på nasserne og Store Konge der er på globetrotter,.
-De har endda selv bekræftet dette xD

Hvem skal man dog gå efter :rolleyes:

Lyder spændende at du rent faktisk overvejer at tage spillerbyer...
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jaaaer er jo ikke så dygtig, så skal bruge mange byer hvis jeg skal have en chance for at lykkes :b

Men kandis skal klart være mit mål :laugh::laugh::laugh:

Hvis du vil deltage så er du mere end velkommen ;)
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
En lille fugl synger om at det er Kandis1983 og emilsen der spiller på nasserne og Store Konge der er på globetrotter,.
-De har endda selv bekræftet dette xD

Hvem skal man dog gå efter :rolleyes:

:eek: ved nu ikke lige om den/de kontoer lever efter min standard men pyt et er da inden for top 20 uden så mange bb adlinger så inte mod at lige navn der til hade været stygt vis jeg blev blandet ind i din konto:laugh:
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Jaaaer er jo ikke så dygtig, så skal bruge mange byer hvis jeg skal have en chance for at lykkes :b

Men kandis skal klart være mit mål :laugh::laugh::laugh:

Hvis du vil deltage så er du mere end velkommen ;)

Jamen du kommer da bare søde Ayla ;)

Til forskel fra dig så tager jeg spiller byer og bygger tropper frem for råstoffer det kunne i lære lidt af :p
 

undefeated

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hm.. har hørt lille fugl synge om at verdenen allerede er vundet !! :O fordi der kun er barbar adlere tilbage??
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Det må være dejligt for dem der er tilbage, at nogen bygger barbar byerne så de er meget mere værd når de adles :)

Mon ikke vi allerede kan se hvem der kommer til at tage disse byer i sidste ende ?????
 
Top