En lille jokes herfra :)

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej allesammen herinde. Jeg har til aften holdt en lille jokes med lederne af de stammer som jeg ved af har ET på deres fjendeliste, da ingen af dem har godkendt at jeg må offentliggøre hvad de svarede, så er her starten som jeg sendte til dem:

Hejsa,

Jeg ved godt vi er i krig, men...
Jeg er desværre på ferierejse, fra kl. 2.00 i nat, og hen til den 16.
Jeg har en sitter på, men hvis det på en eller anden måde er muligt for dig at aftale noget i stammen, kunne det være nice hvis i ikke ville angribe mig i den tid, da det ville være lidt unfair når jeg ikke er der... jeg ved godt det lyder som en dårlig undskyldning, men det er desværre sådan det er. Der vil selvfølgelig heller ikke komme angreb fra min sitter! Håber på at det er i orden!
Efter kl. 20.00 den 16. er jeg hjemme igen, og må selvfølgelig angribes!
Jeg håber på at i forstår det og ta'r hensyn.

Mvh Skolehaven

Hej igen allesammen
Som nogen måske har gættet var den tidligere rundskrivelse til alle jer ledere af stammer der har os på fjendelisten, en jokes. Jeg håber at den bidrog til aftenens hygge og hvis der ikke er nogen der har noget imod det vil jeg nok sætte flere af diskussionerne på det officielle forum. Hvad grunden til aftenens lille spøg er vil jeg ikke ud med af hensyn til den spiller der sendte en lignende besked til mig.
Mvh skolehaven

Jeg skal selvfølgelig på ferie som alle andre normale mennesker. Jeg befinder mig ikke foran commen eller maks en halv meter derfra som foreslået :D Der er 5 til køleskabet og 4½ til hoveddøren hvor pizzaen bliver afleveret :rolleyes: Dog vil jeg ikke ud med hvornår jeg tager på ferie men bare ønske jer alle en god en af slagsen inden i tager afsted ;) (hvis i ikke allerede er taget afsted :eek:)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
tak for en dejligt smil og et godt grin....

selvom jeg nu er lidt fornærmet over ikke at være et normalt menneske, da vi ikke skal på ferie her....

håber nu får en dejlig ferie når den tid før eller siden kommer.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Slet ingen der ville godkende du viste deres svar?? Sikke en kedelig flok :p

Hav en super ferie når du tager afsted :)
 
Top