en skandivanisk verden? et felles skap?

victoryforsylvanes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hei det er stor innterese på den norske serveren. Etter en felles verden eller en ny runde der DK,SE og NO kan delta og sloss mot hverandre eller ilag med hverandre :). Dette er en mulighet også til og vise hvem som har det beste spillerene og sammholde innfor verdne. Dette også en mulighet til og stifte nye bekjentskaper. Dere må huske at en slik verden blir også veldig stor og det vil bli intenst spilling der. Og da må også sammhodle være godt som er viktig innfor TW.

Jeg spilte hp 4 dk og blei kjent med mange nye folk og angrer ikke på det. Så jeg håper en del er åpent til et slikt forslag.

og husk vi spiller jo. På gøy og for å være litt sosial :p


http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?16896-Felles-verden

dette er en av tråden. Til den siste diskusjonen som forøvrig er 3 i listen tror jeg om ikke mer.


fordeler.

-det kan styrke det skandinaviske forholde
-det er stor ære i og vinne en slik verden
-vi får et sted der det som er god innfor spillet får en mulighet til og vise seg
-jeg tror det fleste vil kose seg under en slik verden


ulemper

-dette vil selvfølgelig ta tid og få opp
-mangel på evt innterese for en slik verden
-at innogames ikke godtar dette forslaget


hva sier dere til et slikt forslag? er det muligt og gjennomføre? er det stor nok innterese for det?

er åpent for alle tilbake meldinger. Ønsker også og se det danske TW-teamet her for å gi sinn mening og inntrykk på dette her.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
nice !

og godt timet :p

Har selv lige nævnt det her på dk forummet for et par dage siden, og et par skrev vist at de havde prøvet at få det igennem før. En supporter svarede at der ikke før har været nok tilslutning omkring det.

Men ser der da ud til at være nu :)
 

victoryforsylvanes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nice !

og godt timet :p

Har selv lige nævnt det her på dk forummet for et par dage siden, og et par skrev vist at de havde prøvet at få det igennem før. En supporter svarede at der ikke før har været nok tilslutning omkring det.

Men ser der da ud til at være nu :)

hehe timing er alt :p

neida men håper folk støtte dette hadde vært artig og få dette gjennomført :)
 

victoryforsylvanes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er det ikke større innterese for dette? :/ viss du evt mener imot dette så vil jeg gjerne høre dette også :) evt at du lurere på noe :)
 

Alchemist

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hell YEAH

Jeg synes en Skandinavisk Server er en fremragende ide !

Jo flere vi kan få ind og game med jo bedre ! JA og hvem har ikke lyst til at banke nordmændene og svensken i en gang TW ! :eek: :wave: !
 

Anomandaris Purake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hei,

Jeg tror den enkleste, og mest praktiske, måten å implementere dette på er ved å kjøre en felles verden. En verden hvor man kan logge seg inn fra alle de skandinavisk serverne. Da vil man kunne ha sitt eget språk, og logge inn som en helt vanlig verden.

Det vil kreve litt innsats fra InnoGames for å lage en slik funksjon, men så vidt jeg skjønner vil dette være ganske enkelt.

Selvfølgelig er det små problemer, men ingen som er veldig store. Jeg har i hvertfall enda ikke hørt om noen veldig store problemer.

Det er også enorme og kule muligheter. Det er nok ikke bare de skandinaviske landene som vil kunne bruke dette. Det kan holdes på tvers av serverne, og er en spennende ting for de nasjonale TW serverne.
 
Top