en skandivanisk verden? et felles skap?

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
framtiden for danske verdner er ikke særlig god efter min mening så en skandivanisk verden vil være et godt tiltag efter min mening
men ellers må vi jo bare gå med på de andre server og så ender det jo med at det er slut med rent dansk
men som skrevet tidlig burte temet nok komme lidt ind over her eller skal i lige høre prøjserne inde der bliver svaret
som jeg ser det er dansk tw gået ned af siden v3 og jo fære der starter jo svære er det at klare sig så lad os nu slå os sammen med se-no og få noget god tw ud af det
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke hvor interesserede svenskerne vil være i det, så jeg anbefaler at man også kigger på muligheden af en dansk/norsk server.
 

victoryforsylvanes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke hvor interesserede svenskerne vil være i det, så jeg anbefaler at man også kigger på muligheden af en dansk/norsk server.

vi har en som har posta en side der. Har ikke snakka med han om det men kan ta det opp og se hvilken innterrese svenskene har for dette :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er bra!

Når jeg skriver som jeg gør, er det fordi der var en del snak om en skandinavisk server på dk4 og no5, men da innogame loddede stemningen for en skandinavisk server sagde svenskerne nej. Derfor skal man gøre det klart for tyskerne at en norsk/dansk server også er en mulighed, da interessen er større i de to lande, da vi i forvejen spiller meget på hinandens servere. Tyskerne forstår ikke altid skadinaviske forhold med mindre man skære det ud i pap for dem.
 

victoryforsylvanes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
er synd og se at CM er så late på DK at dem ikke gidder og svare her. Synes det er direkte svakt av det danske TW-teamer. Deres jobb er og være aktiv og si deres mening også ikek sitte der og poppe potetgull og ikke gjøre noe innad i forumet. Dette er en sak vi må ha en fra det danske TW-teamet på ^^
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har kigget det norske og det svenske forum igennem og kan umiddelbart ikke finde nogen diskussioner om en skandinavisk server.
Er der nogen diskussion om det hos vores brødre?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
er synd og se at CM er så late på DK at dem ikke gidder og svare her. Synes det er direkte svakt av det danske TW-teamer. Deres jobb er og være aktiv og si deres mening også ikek sitte der og poppe potetgull og ikke gjøre noe innad i forumet. Dette er en sak vi må ha en fra det danske TW-teamet på ^^

Dette emne har tidligere været oppe og blev ikke til mere end end en overvejelse, da der for det første ikke var en klar overvægt i afstemningen om emnet for merge og der var visse tekniske udfordringer ved at merge (sprog bl.a.). Og den gang blev forslaget fremsat i betydeligt mere detaljeret form og incl. overvejelser af løsninger af nogle af de problemer en sådan sammenlægning vil have.
Du kan finde tidligere forslag, diskussion og afstemning i disse tråde:

http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?1403-Server-merge&highlight=skandinavisk
http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?1411-F%C3%A6lles-skandinavisk-server&highlight=skandinavisk

Jeg kan ikke se du har tilføjet noget nyt til forslaget eller løsninger på de problemer der var dengang. Ej heller kan jeg se så overvældende interesse for idéen, at det får mig til at mene der nu er en anden indstilling til det end den gang.

Vi kan sagtens nævne idéen for InnoGames igen, men som det står nu er chancen for de mener det er en bedre idé nu end det var sidst meget lille, når der ikke er nogen nævneværdig forskel på forslaget i forhold til sidst ud over færre detaljer.

OG..Jeg ved ikke hvad "potetgull" er :O
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
aporpos Sun - jeg kunne huske at der havde været noget men jeg kunne ikke huske hvordan det endte.
Som ud skriver der var der er konkret forslag fremme og der var overvældende flertal til at innogame skulle arbejde på sagen.
Hvad var innogames svar?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
aaah..jamen chips er gode, så hvorfor skulle vi ikke spise mange af dem? Det holder energien oppe til at besvare tickets :O


Der var IKKE et overvældende flertal, det var en af grundene til InnoGames ikke mente det skulle prioriteres at arbejde videre på idéen. Der ud over var der de tekniske vanskeligheder. Tribal Wars er ikke designet til at have en feature hvor der kan skiftes sprog, så hver spiller kan vælge sit foretrukne og de mente ikke ét sprog kunne vælges, da en af de ting spillere har svaret tiltrækker dem til tribal wars lige nu er, at spillet er på deres eget sprog og support det samme.

Skal et forslag som dette have en ærlig chance for at blive mere end bare en overvejelse, så skal der være et meget stort flertal for idéen og der skal være flere fordele end ulemper for InnoGames ved at gennemføre det.
Endnu har det flertal ikke været der og for at være ærlig, så har argumenterne heller ikke været stærke nok.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Kære SUN

Så kommer jeg med et argument som er svær at sige imod :p

Jeg boykotter alle TW-festerne indtil en fælles server kommer :cool:

Betyder dog nok at der er nogle som vil forsøge at bruge mindre "rene" midler for at få mig over broen...desværre :(

Lidt ærgerligt hvis der ikke kunne komme en fælles server, det kan betyde at folk ikke falder så hurtigt ud hvis de begynder at kede sig eller nogle nybegyndere kan få mere "albuerum" i de lokale servere ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Fair nok. Har ikke set dig til nogen, så jeg er sikker på det vejer meget tungt :p

Og det med albuerum ved jeg ikke rigtig. Jeg har set en del nordmænd, svenskere og danskere der søger nye græsgange som "bare" starter op på en anden server. Så selv om en del spillere kunne se fordelen i det, så har de der virkelig vil noget andet allerede prøvet sig rundt omkring virker det til.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hej Skolehave rart at se dig igen :)

Nu har jeg fået genopfrisket min hukommelse.

Det er rigtigt som skolehaven siger, at der er en del spillere der hoppe mellem de skandinaviske serverer og det er jo også derfra ideen kommer. Måske er det ikke en sammenlægning af de nationale servere der skal arbejdes mod, men en skandinavisk server ved siden af de nationale.

Denne server kunne køre på et skandinavisk sprog. Med lidt snilde kunne man godt finde ord i overskifterne og de forskellige labels der er fælles for de tre sprog i de fleste tilfælde. I de tilfælde hvor det ikke kan lade sig gøre kan man jo skrive kartoffelchips/potegull så alle kan forstå det.

Det var måske noget at arbejde frem mod og som innogame kunne være med til.
 

Unleashed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Evt nogen flere speed server bare på svensk, da norsk og dansk og svensk kan sammenlignes
 
Top