en tilståelse

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Alle.....lige med to (tre) undtagelser....der har spillet sammen med mig her i v6, kender mig som Anje, enlig mor på 41 år, med 4 piger og dårligt knæ, boede syd for Esbjerg, som først er startet med at spille efter v6 var startet

sandheden er dog en anden.....jeg er ganske vist enlig mor, jeg er dog kun 39 år, og pigerne er i virkeligheden drenge. Det dårlige knæ er rigtigt et manglende ben, og jeg bor i nærheden af Vejen....og jeg startede faktisk med at spille tw for snart 3 år siden, i v2.

Mit normale spillernavn er: Witchdk

Dekani, jeg ved godt du er stoppet med at spille
Håber dog du læser dette....for vil gerne takke dig for faktisk at have holdt Anje ud, og ikke mindst tak for grinet, da jeg meget beskrivende måtte lytte til hvor slem jeg var...:p
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gik med nød og næppe.. men forbavser mig faktisk ik så meget som jeg havde troet xD
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Åhh jaa hvem husker ikke disse tider på v4 med Bitchdk og Dekani :laugh: Hvilket had og grimme ord...
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:wave:

ja jeg viste ikke noget, havde dog en lille mistanke og prøvede da også af få lidt info skjult lidt i jokes, men fik da endelig bekræftet det.

Og skide godt gået heidi skjult så længe og du er bare kommet langt i V6

knus fra mig til dig min søde ven
 
Senest redigeret af en moderator:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
enya er selv en smule imponeret af det har kunne holdes skjult, specielt da vi jo har været til fest undervejs
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
joker så kender du da ikke mig hva:confused:

og jeg har da været med 4 gange tror jeg det er
 
Top