Endnu engang ufint trav fra DBD's side?

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
deka, han blev tøsesur da det ikke gik som han ville have det ;) - utroligt i alle for så travlt irl når i får lidt modstand :p

Ja Mers, har lidt travlt på v5, tar en masse byer fra deka, det er dog som om det er lidt sværrere nu end for en uge siden hihi
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
kong gulerod du er for alt den største løgner i dette spil ,kan du huske hvordan du offerede tasha33 i verden 1 og sagde at hun skulle tage en anden konto,hvis hun ikke gjore det ville hun blive fravalgt ,så du kunne få en aftale med sks???det var sku det mest tøset jeg har oplevet .tænk at forråde sit eget folk ,for at rede sit eget skind,kong gulerod husk det her er et spil bassert på middelalderen ,det var dengang folk kæmpede til døden for sit folk..;)

Så husker du ikke godt.

Tasha33 kvajede sig gevaldigt vil jeg lige hilse at sige! og uden at vide hvem du var/er på V1 så vil jeg da godt minde dig om mine kontakter til SKs inden du kommer med flere løgne. Tasha33 blev ikke ofret for at redde en aftale. og var en af mange der røg ved sammenlægningen grundet manglende evner i dette spil!

Sammenlægningen med SKs var for at samle en vinderstamme, af vindere og der var ikke plads til hvem som helst - ved godt i føler jer forudrettet men jeres mangel på evner var nu et større udslag end min trang til at vinde og/eller redde min egen røv.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
enig kenned ,jeg er heller ikke stolt af det ,måske det dummeste jeg har gjort til dato i tw..unskylder gerne min handling,men ikke overfor dig ,du har vidst også nok at se til i verden 5 hheheeh,er spytslikkerne ved at forlade dig ,har folk indset hvem du er?? men hvordan kan jeg vide, at du er den rigtige kenned som snakker,du har en halv snes gutter på din konto ,så alt andet end en sejr vil jo være pinligt..ik?

Slap af :laugh: Vi er 2 personer på kontoen, så burde det ikke kunne overkommes?? :cool:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
kong gulerod du er for alt den største løgner i dette spil ,kan du huske hvordan du offerede tasha33 i verden 1 og sagde at hun skulle tage en anden konto,hvis hun ikke gjore det ville hun blive fravalgt ,så du kunne få en aftale med sks???det var sku det mest tøset jeg har oplevet .tænk at forråde sit eget folk ,for at rede sit eget skind,kong gulerod husk det her er et spil bassert på middelalderen ,det var dengang folk kæmpede til døden for sit folk..;)

Jeg har den seneste tid hold mig uden for forummet's samtaler, og jeg undskylder på forhånd jeg går off topic (selvom de fleste er hoppe af topic'et ^^)

Men nu kender man jo efterhånden KG ret godt, og jeg har ikke oplevet at han har brudt en aftale eller ligende.

Sjovt nok ved jeg der var en hel del på v1 af "Modstander" stammernes ledelse der roste ham.
Så den største løgner er nok ikke lige det rette udtryk at bruge.

Hvis KG er den største løgner du har mødt på TW så er jeg faktisk lidt skuffet :confused:
Jeg har mødt folk der er langt være end ham (meget let når jeg ikke mener han lyver, særligt meget :p)

Men hvis du har et problem med KG, var det så måske ikke smartere at snakke med ham Privat, for mudderkastning har indtil videre ikke hjulpet nogen steder på dette forum.

Men sjovt ligeså snart noget ikke går din vej, så er de f.eks. de største løgnere, eller de største backstappere osv.
Men hvis man leder længe nok så finder man vel fejl ved alle :huh:

For at komme tilbage til Topic:
Så kan alle vel fremlægge informationen så den falder ud til deres fordel.
Jeg skal hverken gøre mig klog på hvad, hvorfor og hvordan.
Men jeg er ikke i tvivl om at ligemeget hvem du spørg så får du en historie der passer til deres side.

Jeg vælger så at stole på at ledelsen i DBD har haft deres grunde.
Hvad andre vælger, det skal de så have lov til.

nu gider jeg ski ikke snakke mere med jer, nu skal der ind og farmes :p
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kan man evt. få flere beviser på bordet ang. DBD fusk osv.?

syntes kun det er kære trine der har fremvist konkrete beviser ;)

interessant dialog dog...
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Kan man evt. få flere beviser på bordet ang. DBD fusk osv.?

syntes kun det er kære trine der har fremvist konkrete beviser ;)

interessant dialog dog...

Enig....den her dialog er well....hvad kan vi kalde det. :eek:fftopic:

Tilbage til DBD-sagen :)
 

mers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kong gulerod du sad da og delte kontoer ud, af dem som var stoppet ,husker du meget dårligt ??hun SKULLE jo overtage en konto ,som lå dårligere end hendes egen , naboen fik lov nielsen 1977 tror jeg han hed ,var mindre end mig ,men han kunne godt blive og streetfire det samme.underligt,DU offrede tasha33 for at komme med i sks.
 
Senest redigeret:

the knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nå men nu vil jeg så lige komme med vores vision, kan ikke lide , at blive kaldt en løgner, for dette er ikke tilfældet her. For det første lavede vi en iap-aftale med *DK* , hvor i der stod, det var forbudt at adle barbarbyer, men på trods af dette , valgte suspekt og wolfydreng at gøre netop dette, og skrev men til dem , at dette ikke var i vores aftale skrev miss.dk at vedkommende ikke kunne styre hvad vedkommende medlemmer gjorde. På et tidspunkt skriver miss.dk , at hun laver om på vores aftale, og alle deres medlemmer gerne må tager barbarbyer, men dette er ikke godkendt at os. Men ikke nok med dette , vi ligger faktisk inde med beviser på , at *Dk* ville indgå en aftale med Q og -DFS- om at angribe os, dette skulle faktisk foregå i denne uge, vi valgte så at slå først, og dette ville jeg gøre til hver en tid. For det andet mener jeg ikke vores iap - aftale var gældende , da de som sagt havde brudt den ikke bare en gang , men op til flere, derfor var der ingen opsigelse frist. Jeg syntes også det er for dårligt at hele samtalen mellem miss.dk og jeg ikke er lagt på forummet , men man er nok bange for er blive bandet.....

Nå men held og lykke med spillet , alle sammen...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu sidder folk og kalder andre løgner, fuskere osv..
Hvad med at stoppe med det pjat og komme med nogle beviser :confused:..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
The Knight, det ser ud til at du er ved at forstå hvad der skete... håber ikke du sidder i ledelsen, fordi så har du misforstået en del eller er blevet udelukket...

For gør mig da den tjeneste først at komme med alle argumenters beviser som du nævner du har...
og udover det, jeg bliver ved med at sige dette... Q og DK havde kun delvist planer om at angribe...
vi ville ikke angribe, men modangribe skal man vel... det var det der blev pønset på... så har du beviser for modsat, må du gerne føle dig snydt... got it?

Ang. Det med DK og DBD og alle de barbarbyer som der blev snuppet... personligt er det et fint grundlag...
Men en lille besked (håber vi kan låne jeres tid 5 min. næste gang?) med fx:
Hej, vi opsiger hermed IAP'en...
3 dages fred, vi ses på slagmarken...
måske gik den blot tabt i posten den besked, satans til Post Danmark^^... ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
The Knight, det ser ud til at du er ved at forstå hvad der skete... håber ikke du sidder i ledelsen, fordi så har du misforstået en del eller er blevet udelukket...

For gør mig da den tjeneste først at komme med alle argumenters beviser som du nævner du har...
og udover det, jeg bliver ved med at sige dette... Q og DK havde kun delvist planer om at angribe...
vi ville ikke angribe, men modangribe skal man vel... det var det der blev pønset på... så har du beviser for modsat, må du gerne føle dig snydt... got it?

Ang. Det med DK og DBD og alle de barbarbyer som der blev snuppet... personligt er det et fint grundlag...
Men en lille besked (håber vi kan låne jeres tid 5 min. næste gang?) med fx:
Hej, vi opsiger hermed IAP'en...
3 dages fred, vi ses på slagmarken...
måske gik den blot tabt i posten den besked, satans til Post Danmark^^... ;)


Men du har forstået hvordan en iap aftale fungere:eek:

lad os holde os til de beviser der allerede er her i tråden.

Læs første indlæg fra flygtningen noobi spoiler 2,der står en besked fra miss dk at nu overholder de kun iap men uden de betingelser der er i aftalen bla vedr barbarbyer.

Ændrer man en iap aftale fra den ene side uden forhandling med modparten er det sku da det samme som en opsigelse af nuværende aftale og fra denne dato tæller de 3 dages opsigelse,derfor har vi overholdt de 3 dage.

DET VEL IKKE SVÆRT AT FORSTÅ:confused:

Vi har på intet tidspunkt godkendt de nye vilkår og har heller ikke set miss dk komme med den påstand.

Du anfægter the knight i ledelse og hans kompetencer :eek: Tror du bliver klogere meget snart.:laugh::laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tror vi alle sammen forstår en iap :laugh: :laugh:..
Kan godt se problemet i at Dk bare ændrer vilkårene for jeres iap.. Det kan man ikke bare gøre .. Eller ikke så vidt jeg ved..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Gert... jeg er ung, jeg er fremtiden - jeg BLIVER klogere ;)
men hva er du? vil da ikke sige du er meget for at lærer...

Men altså, min holdning er stadig at man siger man stopper en aftale...

Skal vi mødes kl 2?
ja.
Kan ikke klokken 2, vi siger 3.
.... står og venter når klokken er 3...

argh gert - så smider man lige en besked, og i jeres tilfælde... det kan vi ikke gå med til, derfor opsiger vi iap...
Men den er vel gået tabt i alle de andre pligter der skulle fikses.. eller noget... :sleep:

Og en sidste ting, jeg ser gerne på denne sag fordi jeg vil have den afsluttet, men hvis i ikke vil komme med flere beviser.. det er efter min opfattelse meget tyndt... ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Gert... jeg er ung, jeg er fremtiden - jeg BLIVER klogere ;)
men hva er du? vil da ikke sige du er meget for at lærer...

Men altså, min holdning er stadig at man siger man stopper en aftale...

Skal vi mødes kl 2?
ja.
Kan ikke klokken 2, vi siger 3.
.... står og venter når klokken er 3...

argh gert - så smider man lige en besked, og i jeres tilfælde... det kan vi ikke gå med til, derfor opsiger vi iap...
Men den er vel gået tabt i alle de andre pligter der skulle fikses.. eller noget... :sleep:

Og en sidste ting, jeg ser gerne på denne sag fordi jeg vil have den afsluttet, men hvis i ikke vil komme med flere beviser.. det er efter min opfattelse meget tyndt... ;)

Endelig har du ret:laugh:du er ung og forhåbentlig lære du.kan fortælle jeg er en gammel senil stædig gut som har svært ved unge mennesker der enten ikke forstår dansk eller har svært ved at acceptere de rent faktisk ikke har ret i deres påstande.

pointen er jo netop det er miss dk der har sendt en besked om at de har opsagt iap men vil have en ny iap uden vilkår hvilket vi aldrig har godkendt og nu kan skeen altså ikke blive større:huh:
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Synes godt nok at I blev stille i denne tråd!?!?!

Var det mon fordi i var igang med ufine planer selv... hahhaa.. hold da kæft hvor der klynkes og smedekampagnes herinde...

Hvordan er det den med glashuset går??
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Endelig har du ret:laugh:du er ung og forhåbentlig lære du.kan fortælle jeg er en gammel senil stædig gut som har svært ved unge mennesker der enten ikke forstår dansk eller har svært ved at acceptere de rent faktisk ikke har ret i deres påstande.

pointen er jo netop det er miss dk der har sendt en besked om at de har opsagt iap men vil have en ny iap uden vilkår hvilket vi aldrig har godkendt og nu kan skeen altså ikke blive større:huh:

Du har ret tobias, det er skide smart det i gjorde. I stedet for med det samme og skrive tilbage at det vil vi ikke gå med til og derfor bryder i Iapen med det samme så gemmer man den så man altid har den i baghånden og når tidspunket er rigtigt så kan man med god samvittighed bryde Iapen efter behov, thumps up for det strategiske spil :)

Stadig intet svar, mon der sidder nogle DBD'ere og tænker: "Holy cow, we are busted".. Tobias er i gang med at gi ordrer ud nu: "Just smile and wave boys, they will never know" :D
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Synes godt nok at I blev stille i denne tråd!?!?!

Var det mon fordi i var igang med ufine planer selv... hahhaa.. hold da kæft hvor der klynkes og smedekampagnes herinde...

Hvordan er det den med glashuset går??

:laugh: nu må jeg ligge ned og skrige af grin :D jeg er ked af jeg har lidt travlt. Du ved der er noget der hedder RL? men selvom jeg får besøg i weekenden og burde lave lidt fornuftigt inden jeg tager til volleyball, så kan jeg vel lige give det svar du savner.

Skal vi være enige om ,kort tid efter the knight og dig selv indgik en iap,skrev du til mig ang en bonus by klods op ad en DBD spiller og vi blev enige om at det var ok,dagen efter havde du adlet en barbarby klods op et andet sted,det satme at pisse mig direkte i ansigtet,der startede det.

Vil give dig ret i at efter et møde i DBD ledelse hvor vi kom frem til det der nu har udløst vores offensiv,har vi heller ikke taget hensyn til DK ,årsagen siger vel sig selv med det der er sket i dag.
Det vel klart når du selv blander dig der kommer reaktioner,bare fordi du ikke er aktiv på serveren skal du ikke tro du er fredet når der kommer indlæg fra din side,specielt ikke når jeg mener du føre et propaganda spil hvor tingene bliver udlagt til din/DK fordel og jeg samtidig mener i holde dele af facts tilbage for at stå som engle,hvilket vi 2 godt kan blive enige om du bestemt ikke er,når vi snakker det strategiske spil.

Du om nogen ved at har jeg en diplomatisk aftale og det er med respekt fra begge sider er jeg loyal til denne,et godt eksempel er vel V4 til NRG

Jamen hvis vi skal holde os til facts, og det er i jo så gode til :huh: Så vil jeg da sige at den historie ikke er helt sand, men det drejer sig jo om tidshorisonten, men det kommer jeg til i næste quote. Jeg har desuden på ingen måde bedt om at blive fredet og forventer heller ikke jeg bliver det, og der er vel ingen I DBD der havde forventet at jeg kunne holde mund når man bryder en IAP uden at holde sig til det aftalte?
Nu er det her jo et spil og bare fordi du gjorde noget godt i V4 er det jo ikke ensbetydende med at du gør det samme her? eller og så igen. Den del med at læse aftaler til egen stammes fordel og kun sætte jer selv i centrum mestrer i jo stadig ;)

Jeg har den seneste tid hold mig uden for forummet's samtaler, og jeg undskylder på forhånd jeg går off topic (selvom de fleste er hoppe af topic'et ^^)

For at komme tilbage til Topic:
Så kan alle vel fremlægge informationen så den falder ud til deres fordel.
Jeg skal hverken gøre mig klog på hvad, hvorfor og hvordan.
Men jeg er ikke i tvivl om at ligemeget hvem du spørg så får du en historie der passer til deres side.

Jeg vælger så at stole på at ledelsen i DBD har haft deres grunde.
Hvad andre vælger, det skal de så have lov til.

nu gider jeg ski ikke snakke mere med jer, nu skal der ind og farmes :p

Utroligt skammeligt at diverse ***** ikke magter at holde sig til topic. enig i at der er over en side i streg der drejer sig om andre og for V6 direkte uinteressante emner. DET ER ET SPIL! kom videre mød nogle nye mennesker og prøv igen... Hvorfor er det så meget sværere at gøre online kontra at sidde og spille brætspil derhjemme?

Alle ledelser har deres grunde ;) om de er gode eller dårlige er jo så op til den enkelte at vurdere :p

Nå men nu vil jeg så lige komme med vores vision, kan ikke lide , at blive kaldt en løgner, for dette er ikke tilfældet her. For det første lavede vi en iap-aftale med *DK* , hvor i der stod, det var forbudt at adle barbarbyer, men på trods af dette , valgte suspekt og wolfydreng at gøre netop dette, og skrev men til dem , at dette ikke var i vores aftale skrev miss.dk at vedkommende ikke kunne styre hvad vedkommende medlemmer gjorde. På et tidspunkt skriver miss.dk , at hun laver om på vores aftale, og alle deres medlemmer gerne må tager barbarbyer, men dette er ikke godkendt at os. Men ikke nok med dette , vi ligger faktisk inde med beviser på , at *Dk* ville indgå en aftale med Q og -DFS- om at angribe os, dette skulle faktisk foregå i denne uge, vi valgte så at slå først, og dette ville jeg gøre til hver en tid. For det andet mener jeg ikke vores iap - aftale var gældende , da de som sagt havde brudt den ikke bare en gang , men op til flere, derfor var der ingen opsigelse frist. Jeg syntes også det er for dårligt at hele samtalen mellem miss.dk og jeg ikke er lagt på forummet , men man er nok bange for er blive bandet.....

Nå men held og lykke med spillet , alle sammen...

Dejligt med jeres version. visse ting er udeladt kan jeg se... eksembelvis det der er i *DK*'s favør. Lidt ironisk når i selv efterlyser at jeg på vegne af *DK* skriver objektivt :D Men siden i ikke selv vil fortælle hele tørvetriller historien så skal jeg da gerne opsummere for alle:

Hele historien kommer her i kronologisk rækkefølge, der er tidsmæssigt imellem de enkelte episoder ikke noget jeg vil hænges op på da jeg ikke kan huske alle samtalers nøjagtige dato, men episoderne i *DK* og DBD lidelseshistorien skulle gerne være uden forglemmeser. ellers beklager jeg på forhånd :)

Det hele startede i starten af januar så vidt jeg husker, hvor jeg bliver kontaktet af DBD's diplomat. igennem en formiddag forhandler vi en IAP på plads hvori der står følgende: 3 dages opsigelse. ingen hensyn tages til hvor fjender nobles, da vi ikke har fælles fjender og den modsatte IAP part derfor ikke kan forventes at tage resterne af visse fjender ud. Barbaradling er no go. 100% ville jeg have haft men det blev godkendt efter klynk at der måtte tages bonusbyer, HVIS man gjorde den anden IAP part opmærksom på dette. dette galdt selvfølgelig kun hvis det var i dennes kirke. (som en personlig note skal det siges at jeg altid mener der skal tages strategiske hensyn i en sådan aftale og at der derfor kan gives særlige dispensationer, men det kommer jeg til). Allerede om eftermiddagen/aftenen bliver jeg kontaktet om den første fadæse fra DBD's side. For imens den ene leder forhandlede IAP har den anden cleanet en *DK* spiller, ja endda farmet ham efter IAP'en var kommet på kortet. Jeg takker ærbødigst for denne fine gestus for hvad jeg mener er meget dårlig ledelsesstil. Men jeg fik en tjeneste til gode for det da jeg fandt det mere fordelagtigt da vi var lillebror i IAP'en. Så vidt jeg husker går der mindre end en uge før der er en DBD'er der ikke melder sin ankomst i en *DK* kirke, hvilket bliver påtalt.
I den efterfølgende periode er der ro på. Ikke fordi der ikke sker noget, men fordi vi i *DK* ikke gad hænge os vildt i bagateller og fordi DBD's diplomat syntes han hørte hjemme i DIS for en stund og jeg selv smuttede til NMF lidt tid. Men balladen tager for alvor fart herefter.
I mit fravær er der naturligvis sket en masse i *DK* og den nye leder i DBD forventer jeg er op to date når jeg er rejoinet *DK* stammen bedst som jeg er på vej i seng. Altså han kontakter mig næste formiddag. Det viser sig så at Gods er ved at merge med *DK* og at det bringer dem op i det røde felt, fordi:
1. Noobi? har forsøgt at adle en af deres, men har ikke lykkedes med andet end at cleane ham.
2. At Gods stod på deres fjende liste.

Prioblemet bliver for *DK* at dette bliver vores grundlag for DBD's IAP brud, som jeg høre koret synge. Den første vidste jeg godt, men eftersom jeg ikke har været i stammen så kan det være lidt svært at være i forkøbet på den front mener jeg personligt. Ledelsen mener noget andet. Punkt 2 kan jeg slet ikke forstå hvordan de vil have vi skulle vide. For der er aldrig sendt en krigserklæring og vi er aldrig blevet gjort opmærksom på at de var sat op som fjender. Ret svært at tage hensyn på dette basis. Men en højprofileret spiller i DBD er åbenbart værd at kæmpe en krig for imens tab af byer til visse andre stammer bare bliver ignoreret. :rolleyes:

Ikke kun dette bringer kurer på tråden, men også det faktum at Wolfydreng havde glemt at der var aftale om ikke at tage barbarbyer, og at jeg selv aftalte med min DBD nabo om at tage en by som havde stor strategisk betydning for mig. Til mine egne noter er der nu noteret at jeg ALDRIG skal have aftaler med topstyrede, for jeg har en naiv tro på at de enkelte spillere har ligeså meget at sige der som i de stammer jeg selv begiver mig i. Og jeg forventer at hvis de ikke "tør" sige deres store nabo imod at de bare sender det videre til ledelsen og så tages den derfra.
Dette lille arrangement førte til at alle småting blev gjort op der havde været af brud på IAP aftalen. Det kom frem at vi havde taget 2 byer der blev betragtet som gråbyer. til trods for påstande om mere, men vi blev også hurtigt enige om at det ikke talte som en gråby hvis spilleren bare havde trykket på genstart imens adlerne var i gang med at adle ham. imod at DBD havde taget 2 bonusbyer uden at melde om det, som de skulle efter aftalen. reelt 3 men med den 3. var der en årsag der gjorde jeg så igennem fingre med den. En handling jeg fortryder når nu det viser sig hvor selvretfærdig man er i den stamme. I sidste ende lader jeg det være op til Miss DK hvad der videre skal gøres da jeg har fået travlt RL og derfor ikke har tid mere. enden bliver den samtale som er vidst. Før det er der gået talrige diskussioner om ret og rimeligt, og jeg selv har i hvert fald vidst at det kun var et spørgsmål om tid før IAP'en blev afsluttet.

Som samtalen tydeligt viser så er der på intet tidspunkt opsagt nogen IAP. At man vælger at læse det således fra DBD's side er helt deres egen sag. Der er givet en opgivende bemærkning om at man gerne vil have ændret indholdet i IAP'en, men den er IKKE opsagt. Der er end ikke givet udtryk fra DBD's diplomat at han ikke kan gå med til ændringer i IAP aftalen og at det derfor er enten en opsigelse eller at den kører videre som hidtil.

Mht til den RL trussel Tobias2008 læser... Tjae jeg har fundet hvad han mener (med lidt hjælp) og taget ud af en sammenhæng så kan den linie sagtens tolkes således, men var den ment således så havde Miss DK med mit kendskab nok ikke valgt at lade den blive offentliggjort. Det er muligt det bare er mine farvede briller der stoler på en jeg har spillet med før, men det kan jo også være at der bare er nogen der i en moden alder stadig ikke kan eller vil se en sammenhæng i andet end det de selv siger :wave:
 
Top