Enhedsoversigten

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Enhedsoversigten er nu opdateret. de underliggende faner er under udarbejdelse så i bedes ignorere de åbenlyse fejl en stund endnu.
 
Senest redigeret:

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes nu nok du er sprunget lige lovlig let over denne sektion ^^

Du lægger godt ud med nye bedre beskrivelser af de første enheder, men går så i stå på de næste.

På nogle enheder skriver du hvordan paladinen kan forstærke enheden med deres våben mens du (så kun AM) på andre ikke refererer til dette.

Jeg så gerne at man fik lagt de charts ind der fortæller hvor mange enheder der skal til for at fjerne x antal mur/bygninger med ram/pulter.
Og i må gerne opgrade rams til at følge dette budskab:Rambukken assisterer dine tropper i kamp, samt fjerner fjendens mur.
For de assisterer ikke meget da kun spejdere performer værre under et angreb hehe.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Foaly må rette mig hvis jeg tager fejl, men han er ikke færdig med enhedsbeskrivelserne.
Han viser blot et eksempel på de nye enhedsbeskrivelser han arbejder på, så I kan komme med kommentare til hvad I synes med om dem :)

Bemærk der er lagt ekstra grafik og beskrivelse til i forhold til de tidligere beskrivelser :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som SUN skriver :)

Mht til de tabeller så kommer de under en avanceret angrebssektion, imens enhedsoversigten giver indblik i de grundlæggende ting. Jeg vil opdatere resten efterhånden som jeg har tid :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Alle enheder skulle nu være beskrevet.

Fejl og mangler bedes sendt her i denne tråd. Vær opmærksom på at beskrivelserne af enhederne er basis omkring dem. Uddybende, som hører under taktik vil komme senere. Der er også en masse links i teksterne som allerede er oprettet men som ikke er beskrevet endnu. De hører under andre sektioner og vil så hurtigt som det er mig muligt blive beskrevet.
 
Top