Er det svindel

goonob

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er det svindel :confused:

Ja det sidder jeg og spørger mig selv om, i dag(torsdag) kl 10.25 prøvede jeg første gang at forsøge at sende deff til en spiller.
Jeg fik denne besked ved mit forsøg:

Følgende aktioner mellem spillere, der deler internetforbindelse eller computer, er ikke tilladte under den fælles anvendelse og 24 timer derefter: Gensidige angreb, støtte, råstofleverancer og alle andre aktioner mod samme målkonto.

Den regel kender vi jo alle.

Men nu kommer det sjove tvist, jeg har ikke sittet eller blevet sittet, og har slet ikke delt internet med nogen.

Sidste gang jeg var sitter for en spiller var Tirsdag, og da jeg her torsdag aften stadig ikke kan sende opbakning til en bestemt spiller må jeg konkludere det som SVINDEL, SNYD.....

Jeg har skrevet til support torsdag formiddag og her torsdag aften har jeg kun fået den besked at "De undersøger sagen":sleep:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hmmm....kan lyde som en der har sat dig på som om at i bruger samme netværk ;) Det er noget som du ikke selv kan se, men lige så snart f.eks. en der sender opbakning eller angriber samme by og havde sat dig op på mindre end 24 timer så dukker den op ;)

Eventuelt kan du vente og se hvad support siger for det ville være en MEGET kedelig drejning hvis folk begyndte at bruge sådan nogle taktikker fordi de ikke kan spille helt efter kortene :huh:
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
det kan også være en du har sittet (eller en der har sittet dig)..der også har sendt opbakning til han du vil sende til... det falder vist også under samme regel......
 

goonob

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det kan også være en du har sittet (eller en der har sittet dig)..der også har sendt opbakning til han du vil sende til... det falder vist også under samme regel......

Jeg har ikke sittet nogen eller været sittet siden tirsdag, så nej det er ikke grunden:eek:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og der ingen der hjemme der sidder på samme net?
eller en nabo der lige har hoppet ind på dit net :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Opbakning ligger han langt væk eller?
For har hørt noget om en som satte alle på som delt netværk og de kunne ikke angribe ham :)
Altså alle dem som angreb ham :-D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Opbakning ligger han langt væk eller?
For har hørt noget om en som satte alle på som delt netværk og de kunne ikke angribe ham :)
Altså alle dem som angreb ham :-D

Det kunne jo måske være ham :)

Men ja.. Det lyder meget mærkeligt.. Prøv at se om du er kommet til at sætte ham under delt internet forbindelse..
 

The Eagle

I træning
Reaktionsscore
0
Er det svindel :confused:

Ja det sidder jeg og spørger mig selv om, i dag(torsdag) kl 10.25 prøvede jeg første gang at forsøge at sende deff til en spiller.
Jeg fik denne besked ved mit forsøg:

Følgende aktioner mellem spillere, der deler internetforbindelse eller computer, er ikke tilladte under den fælles anvendelse og 24 timer derefter: Gensidige angreb, støtte, råstofleverancer og alle andre aktioner mod samme målkonto.

Den regel kender vi jo alle.

Men nu kommer det sjove tvist, jeg har ikke sittet eller blevet sittet, og har slet ikke delt internet med nogen.

Sidste gang jeg var sitter for en spiller var Tirsdag, og da jeg her torsdag aften stadig ikke kan sende opbakning til en bestemt spiller må jeg konkludere det som SVINDEL, SNYD.....

Jeg har skrevet til support torsdag formiddag og her torsdag aften har jeg kun fået den besked at "De undersøger sagen":sleep:

Flere har fået den meddelse, tag et kopi af meddelsen, og send den til admin.. Der er fejl i systemet.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg prøvede det på v5. Jeg fandt ud af at da jeg havde mobiltbredbånd fra telenor og achron havde telenor på sin mobil kunne vi risikere at få tildelt den samme ip når vi gik på nettet (ikke samtidig) mener de snakkede noget om det var fordi vi havde dynamisk ip men hæng mig ikke op på det.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
De fleste hvis ikke alle mobile bredbånd kører med dynamisk IP... har haft mobilt bredbånd i 4 år og det har altid været sådan... nyt IP hver gang jeg starter det op ;)
 

goonob

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg prøvede det på v5. Jeg fandt ud af at da jeg havde mobiltbredbånd fra telenor og achron havde telenor på sin mobil kunne vi risikere at få tildelt den samme ip når vi gik på nettet (ikke samtidig) mener de snakkede noget om det var fordi vi havde dynamisk ip men hæng mig ikke op på det.

Tak for tippet det kan meget let være problemet.:eek:
 
Top