Er dette endnu en pengemaskine ?

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
@ Don Funk
Jeg forstår ikke at du så ikke kalder dig selv en noob :p Du er det jo i stor stil og udstiller det på smukkeste måde. Det er jo ikke kun TW der er en pengemaskine, men alt selv det mønstersamfund du søger. Eller er du så naiv at du tror at Kommunismen blev indført for dens lederes blå øjnes uskyld? Vi er mennesker og vi er alle grådige efter penge eller magt, Så simpelt er det. Såfremt at man ikke bryder sig om dette eller hint andet spil, så står det en frit for ikke at bruge sine penge på disse ting. Så kort sagt Quit whining and start shining :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
@ Don Funk
Jeg forstår ikke at du så ikke kalder dig selv en noob :p Du er det jo i stor stil og udstiller det på smukkeste måde. Det er jo ikke kun TW der er en pengemaskine, men alt selv det mønstersamfund du søger. Eller er du så naiv at du tror at Kommunismen blev indført for dens lederes blå øjnes uskyld? Vi er mennesker og vi er alle grådige efter penge eller magt, Så simpelt er det. Såfremt at man ikke bryder sig om dette eller hint andet spil, så står det en frit for ikke at bruge sine penge på disse ting. Så kort sagt Quit whining and start shining :D

Jeg er skam ikke kommunist ... ikke det mindste.

Jeg gider bare ikke høre på fjollede undskyldninger for at få skjult at Innogames er grådige.
Persefone's fjolede udtalelser og åbentlyse arogance er da noget træls at skulle høre på.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ved jeg da nu ikke, jeg blev posetivt overraket over at f.eks. Plust point i hele 3 måneder kun kostede 80 kr. :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ved jeg da nu ikke, jeg blev posetivt overraket over at f.eks. Plust point i hele 3 måneder kun kostede 80 kr. :)

Jeg har betalt Innogames tæt på 2000.- på .net alene og cirka 250 på .dk
Jeg brugte løs med gaver på W20.net og W10.net , Jeg har sq betalt "mit indmeldelses gebyr" .... og for hvad? ...

Næ man får en sludder for en sladder om forskellige servere i forskellige lande ... men det er jo løgn, alle servere står i Hamburg!! Tribal Wars er ejet af Innogames uanset om der står .dk eller .net

Grådighed når det er værst..
De kunne ligeså godt have sagt: "Nåmen så ved du godt hvordan man indbetaler til os... Sæt igang!"
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, jeg har ikke oplevet dårligt i forbindelse med penge, så den lader jeg dig om :D
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
I bedes holde en sorber tone, ellers lukker jeg dette emne..!

Note * En virksomhed er ikke gratis at køre - det koster. *

* Servere
* Administration
* Personale
* Service


etc...

Så at kalde innogames for en ren penge-maskine. Det er der ingen hold i. Det skal kunne køre rundt!


EDIT - Der bliver ikke lagt censur på jeres ret til at skrive om tingene - Det eneste jeg bad om var en sorber tone. Regner med at resten holder dette!
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nej hvor er det pinligt...
I lægger censur på vores ret til at tale om den store og ufejlbarlige Innogames.
Jeg har fået en advarsel for at deltage i denne diskution og kalde Innogames for en ren penge maskine ...
Samtidigt siger du så .. : Det skal jo løbe rundt.

Hold da fest .. hit med de 14 dages ban mester og spis en tudekiks imens. :p
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Don Funk tage det roligt. For det første tror jeg det er på grund af din lille diskussion med perse, hvor du begyndte at brug sprog som ikke var nødvendigt. For det anden så er tribalwars mindst pengegrådig spil jeg kender. Du kan vælge brug penge på plus og spare tid, eller du kan bruge tid og spare penge. Valget er op til dig. Jeg har set og spillet mange andre spil som er meget værre end tribalwars. Så at kalde tribalwars en pengemaskine er latterligt, men det er bare min mening.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Don Funk tage det roligt. For det første tror jeg det er på grund af din lille diskussion med perse, hvor du begyndte at brug sprog som ikke var nødvendigt. For det anden så er tribalwars mindst pengegrådig spil jeg kender. Du kan vælge brug penge på plus og spare tid, eller du kan bruge tid og spare penge. Valget er op til dig. Jeg har set og spillet mange andre spil som er meget værre end tribalwars. Så at kalde tribalwars en pengemaskine er latterligt, men det er bare min mening.

enig:D har selv ogsås Spillet spil hvor mand kan købe sig til for dele og det er DYRT i forhold til dette spil

_____________________________

STOLT MEDLEM AF
TBOJ
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Don Funk hvad er din pointe?

Udover du kører rundt og rundt som et hamster i sit hjul kommer du jo ikke med noget nyt i denne diskution.

InnoGames har jo ikke kontaktet dig og sag du SKAL spille og SKAL betale for at spille. Det er noget du gør helt frivilligt.

Naturligvis koster det at spille TribalWars, lige som det koster at spille alle andre online spil. Naturligvis skal der penge til ansatte og anden vedligehold / udvikling. Det er den måde man kan holde en virksomhed gående.

InnoGames er jo ikke en super hjerne der sidder hjemme i kælderen hos sine forældrer, men en international virksomhed der tilfældigvis er spiludbyder. Og nej jeg er ikke storfan af InnoGames, så inden du begynder at titulerer mig nOOb og hvad dit ophøjede IQ byder dig, så bare glem det :) Jeg er underholdt i hyggeligt selskab, og ja betaler da også selv mit premium, men det er så et valg jeg personligt har truffet.

Du vælger at begynde dit eget down fall i diskutionen straks du får lidt modspil. Tag det dog som en stor dreng og kom videre. Enten i diskutionen eller dit liv. Det er klart dit eget valg. Ingen synes ville stoppe dig, hvis du skulle gå hen og vælge det sidste ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Tilsyneladende har Persefone's private håndlanger enten fortrudt sit ban af mig på dette forum eller også har en anden været inde med den løftede pegefinger... Rart at se.

Min Pointe har hele tiden været at Innogames er til for at tjene penge.... Og sådan skal det jo også være !
De er her ikke for at gøre nogen som helst mere eller mindre tilfredse end for hvad de lige nøjagtigt har betalt for.
Der hvor jeg siger at Innogames flasher deres grådighed i en unødvendig grad er ved at forhindre spillerne i at overføre premium point fra et domæne til et andet.
dvs at de kommer med ringe forklaringer angøende hvorfor det ikke kan lade sig gøre som eksempelvis at sige:
"Premium Pointene kan ikke overføres fordi de står på to forskelige servere"... Det er jo en af de mest latterlige forklaringer der eksisterer fordi du kan jo godt overføre premium point fra en .net verden til en anden .net verden uanset hvilken verden der er tale om.. men ikke alle .net verdenerne ligger på samme server... Det er ganske enkelt ikke muligt at håndtere alle de data fra 1 server ;)
Så de lyver os lige op i hovedet uden den mindste tøven når de siger det ikke er muligt at overføre pointene.
At de ikke vil fordi de derved tvinger/presser børn og unge der ikke har en tilstrækkelig nødvendig dømmekraft til at poste penge i fortagenet.
Det er uanstændigt og amoralsk.
Derfor er jeg ikke ked af at give Innogames en sviner.. De har så rigeligt fortjent den.

Til Persefone:
Du er uhyreligt arogant og vil sikkert altid være det.
At du ikke skyer nogen midler i en diskution så som f.eks at få givet mig et ban fordi du ikke kan vinde en diskution hvor din modstander giver dig igen af samme mønt er pinligt og viser kun at du ikke har karakter eller den mindste smule ære i livet. Du er og vil altid være en underlegen sjæl ... stakkels dig.
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
don funk at du stadig ikke har styr på din baggrund viden før du sviner folk til eller udtaler dig om folk viser bare hvor ligegyldig det du siger er og du lyder bare som en lille dreng der ikke har fået nok omsorg af sine forældre


pers kan ikke på nogen måde påvirke forum mods til at give dig ban eller ej hvis du nu brugt hovedet lidt ville du tænke dig til hvorfor du fik dit ban og måske prøve at forbedre det i stedet for at dumme dig igen
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
don funk at du stadig ikke har styr på din baggrund viden før du sviner folk til eller udtaler dig om folk viser bare hvor ligegyldig det du siger er og du lyder bare som en lille dreng der ikke har fået nok omsorg af sine forældre


pers kan ikke på nogen måde påvirke forum mods til at give dig ban eller ej hvis du nu brugt hovedet lidt ville du tænke dig til hvorfor du fik dit ban og måske prøve at forbedre det i stedet for at dumme dig igen

Ja hvis jeg tænker eller ikke tænker ligesom dig ... (he he det skrevne ord her vil jo være ligefedt da betydningen vil være den samme) .. Så ville jeg sikker være enig med dig.
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Don Funk.

Noget der undre mig er --> Hvad dewlan laver du egentlig her ? Du sviner innogames til - siger det ene og det andet. Hvis innogames er så slemme som du siger, hvorfor dewlan benytter du så deres service ?

Hvorfor smutter du ikke bare ? Og evt. finder dig noget vigtigere at gi dig til ?

Du må elske at gøre dig selv til grin. For det er hvad du har gang i.

Kan du ikke lide lugten i bageriet ? Så smut da hehe.. Eller det er måske for svært ?


Den nye troll er fundet - tillykke DF :eek:

---> google/troll/wiki og du finder info :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Don Funk.

Noget der undre mig er --> Hvad dewlan laver du egentlig her ? Du sviner innogames til - siger det ene og det andet. Hvis innogames er så slemme som du siger, hvorfor dewlan benytter du så deres service ?

Hvorfor smutter du ikke bare ? Og evt. finder dig noget vigtigere at gi dig til ?

Du må elske at gøre dig selv til grin. For det er hvad du har gang i.

Kan du ikke lide lugten i bageriet ? Så smut da hehe.. Eller det er måske for svært ?


Den nye troll er fundet - tillykke DF :eek:

---> google/troll/wiki og du finder info :D

Se der er forskel på at vide hvad man har med at gøre og så vælge at gøre det og så gøre noget uden at vide hvad man har med at gøre.
Det er jo tydeligt at du ikke tilhører den første gruppe da du ikke ville komme med tåbelige udbrud som det du lige er kommet med eftersom du jo tydeligvis ikke forstår forskellen på grupperne i min første udtalelse.
Det er ærgeligt og måske var det faktisk dig der burde holde en pause indtil du har forstået hvad det gik ud på.

Men lad mig hjælpe dig lidt ....
Der kom et spørgsmål, Jeg svarede på det og blev svinet til fordi nogle ikke havde fattet en lyd af hvad jeg skrev eller bare ikke brød sig om at jeg sagde tingene ligeud.
Egentlig er det ligegyldigt...
Hvad der ikke er ligegyldigt er at jeg jo faktisk har ret i mine udtallelser og at du ikke kan ændre på det, uanset hvor meget du kagler op.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg gider ikke citere Don Funk..så springer bare lige ud i det ;)

Ingen har svinet Don Funk til i denne tråd så vidt jeg kan se, ret mig gerne hvis jeg har overset noget. Folk har forsøgt at argumentere med/diskutere med/korrigere Don Funk, uden den mindste virkning som det tydeligt kan ses ;)

Til gengæld er Don Funk igen og igen kommet med person angreb på dem der ikke er enige med ham, der i bland mig :p
Det er åbenbart prisen for ikke at være enig i hans udtalelser at jeg skal finde mig i den ene tåbelige udtalelse om mig efter den anden..men det ændre på ingen måde min holdning eller afskrækker mig fra at skrive herinde igen :)

Da jeg, i modsætning til Don Funk, altid følger reglerne har jeg ikke tænkt mig at skrive hvad jeg synes om Don Funk lige nu.
Min eneste kommentar til ham er: nogle kan holde tonen sober og tåle andre ikke er enige i deres meninger..andre piver som en hundehvalp der er blevet trådt på. Du falder i sidste kategori :D

Og påstanden om at moderatorerne her på forum skulle være mine håndlangere, er så komplet latterlig og så tydeligt et bevis på hvor fejlagtig en opfattelse af ting Don Funk har, at jeg helt ærligt synes han skylder dem en undskyldning!!
Det er mere eller mindre en påstand om at de er korrupte og kun kommet fordi han åbenbart blev irettesat for hans opførsel tidligere. Lige som hele hans deltagelse i denne tråd tydeligvis kun er fordi han ikke har fået sin vilje overfor Innogames mht. nogle pluspoint.

Med fare for at lyde arroggant igen :p
Tsk tsk til Don Funk..den regerende udspyder af fejlagtigheder på forum..og en opfordring til alle om at fremover simpelthen ignorere hans pjat og håbe han går væk af sig selv ^^
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
DF Må virkelig få sit kick af dette. Men nok om det.

Jeg har i hvert fald altid været glad for TW - som så er under innogames. Betalt for en service jeg så' billigt - Især hvis man samligner det med andre lign. steder. Og man kan jo altid spille gratis ?

Idet at det køre 24/7 giver det også lidt ekstra. Det er lidt nice at det ikke bare er når man åbner spillet.

Edit.

Glemte lige det sidste. At man ikke kan flytte sine plus point fra verden til verden har jeg sådan set ikke det store problem med.. " selvom man kan på nogle verdener ? " Men jeg kan da godt se at det er lidt surt hvis man har betalt en del for en plus konto - og at man så ikke vil den mere - og gerne vil have sine flyttet. Men det burde man så vide inden. Men det er jo ikke alle der læser rules etc. :)
 
Senest redigeret:

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
svineri

mener helt klart det personfnidder burde stoppe og at tonen bliver sober
har læst denne tråd igennem og må sige at falder helt ud og forsvinder i et barns stædige surhed over .... ingenting :cool:

ser gerne personen holder sig til et emne der ikke kræver kontakt med andre hehehe :mad:
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lad mig hjælpe dig med at forstå hvorfor modratorerne måske ikke er så vilde med din posts:

Uddrag fra forumreglerne:

Personlige fornærmelser er ikke tilladt nogen som helst steder i dette forum, eller i ’andre’ private formater. Vær venligst sikker på, at alle fornærmelser eller ’opildninger’ er strengt spilrelateret. Enhver ’Virkeligt Liv’-relaterede fornærmelser vil blive strengt straffet.

Uddrag fra en af dine posts:

Du er uhyreligt arogant og vil sikkert altid være det.
At du ikke skyer nogen midler i en diskution så som f.eks at få givet mig et ban fordi du ikke kan vinde en diskution hvor din modstander giver dig igen af samme mønt er pinligt og viser kun at du ikke har karakter eller den mindste smule ære i livet. Du er og vil altid være en underlegen sjæl ... stakkels dig.

Læs venligst de to quotes, og så se om du ikke kan finde en sammenhæng.
 
Top