Er mit råstof beskyttet hvis det..

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
1) 'bruges' i byggekøen
2) 'bruges' i troppeuddannelseskøen

Tænker self på at dodge et angreb og ønsker så at skjule mine råstoffer. Med på at det der bruges til aktiv produktion ikke forsvinder, men hvad med det der ellers står i køerne?

Så kan man jo bare afbryde, når angrebet er overstået og få sine råstoffer tilbage:confused:
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1) 'bruges' i byggekøen
2) 'bruges' i troppeuddannelseskøen

Tænker self på at dodge et angreb og ønsker så at skjule mine råstoffer. Med på at det der bruges til aktiv produktion ikke forsvinder, men hvad med det der ellers står i køerne?

Så kan man jo bare afbryde, når angrebet er overstået og få sine råstoffer tilbage:confused:

Bruger du byggekøen til at gemme dine rås i så for du alle råstoffer 100% tilbage .

Bruger du Troppeuddannelsen så får du kun 90% af de brugte råstoffer vil blive refunderet..
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Men du mener de bliver beskyttet - også nr. 2, 3,.. i byggekøen? Det var min fornemmelse, men blev spurgt direkte og kunne ikke huske et konkret tilfælde.

Troppekøen ville i givet fald bare være til de sidste råstoffer som ikke lige passer med 'en bygning'
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Men du mener de bliver beskyttet - også nr. 2, 3,.. i byggekøen? Det var min fornemmelse, men blev spurgt direkte og kunne ikke huske et konkret tilfælde.

Troppekøen ville i givet fald bare være til de sidste råstoffer som ikke lige passer med 'en bygning'

Alt du har sat over i Hovedbygningen bliver beskyttet om det så var nummer 5 ;-)
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Carebears har ret, det er kun de råstoffer du har på markedspladsen og de der ikke kan være i gemmestedet angriberen kan stikke af med. Så at sætte bygninger i gang og tropper hvis der er flere råstoffer er en udmærket måde at sikre råstofferne ikke bliver nappet af en eller anden frækkert ;)
 
Top