et bud på den optimale C4

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu har vi spillet en C3 hvor der ikke hvor noget modstan mange kom først på sendt
og nogen bliv store i starten vedat tage byer fra stammen som gjore det umulidt forander at følge med

en C4 skal hvare med de heldt rigtige instilinger for folk gider blive ved med at logge på TW
der bliver miste mange spiller som det er nu C3 hvor der næsten så lidt fra den og lidt nyt så
rammer man det der skal til næsten der vil nok hvarelidt jusering til en C5


<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">indstillinger til Classic server 4</font></b></font></font><style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><td>4</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0,5</td></tr><tr><th>Paladin::</th><td>Aktiv uden våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Krike:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 08:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret 1/10 de første 45 dage</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 5000 point skal kunne tages de første 45 dage</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>3-trins</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>2 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>3</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angreb/support gap:</th><td>50ms</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Forbedret opstart:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Støtte udenfor stammen:</th><td>Aktiv de første 45 dage</td></tr><tr><th>Valg af start:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Slet af konto</th><td>en spiller konto skal ikke kunne sletes før serven er slut</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td>Flest point efter 3 måneder (stammen)</td></tr></table></div>


en server med små stammer og kun en stamme der kan vinde vil nok kunne gøre det sammen med instilinger der gør dem der ikke køre dual og dem som ikke er så meget på vil kunne følge med
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
moralen 1/10 vil gøre man ikke bare kan nakke alle de små

og de små stammer vil gøre at man skal tabe med vilje hvis man hjelper en anden stamme op

og at kunne tage bb byer de første 45 dage vil gøre dem der laver deff kan også få et par byer meger til at kunne føre krig med

og kunne man så bare blive enig om at dual er ikke at spille rigtig kan man ikke selv så spil ikke
for hvar dual konto der er skramer man 50-100 ander spiller væk for de kan ikke klare sig mod dem

se hvondan tw har miste spiller gemmen tiden fordi folk ikke sydens det er sjovt og skal byge op fordi de store kun går efter dem og det skal styres på moralen og er 1/10 ikke nok må det hvare 1/5
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke muligt kun at begrænse muligheden for at tage barbare i en hvis periode, det er enten til eller fra :)
Der ud over ville denne opsætning betyde (hvis den eksisterede), at de der evt. vælger at starte lidt senere end resten, ikke vil have lige vilkår da de ikke vil kunne tage barbare som deres medspillere gjorde de første 45 dage. Det virker umiddelbart ikke fair hos mig :)

Jeg har altid været for små stammer, men 3 er måske lidt i det mindste selv for mig. 3 måneder kun i selskab med 2 andre, det ville fjerne en meget stor del af det sociale aspekt jeg nyder ved spillet.
Med mindre du så ligger op til alliancer med 10-20 eller flere stammer i, hvilket igen bare ville betyde samme tilstand som der oftest ses.

Du taler meget om duals, hvad med sitning af konti? Bør dette så ikke også begrænses i meget høj grad eller endda gøres umuligt i en runde, hvis alle skal spille egen konto og ikke dele arbejdet? :)


Indlægget er i høj grad farvet af min personlige mening og ikke Teamets eller InnoGames' ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
sidting gør at man ikke kan angribe som man vil det begranser meget så hvis der kun er sidting tilbage vil det ingen problem hvare

og bliver stammerne over 5 kontoer vil det blive det samme som hvis der hvor 10 -15 i dem
vi er nødtil at havde spredt folk ud på fleger stammer

3 mand i en stamme vil hvare godt

og det med man ølæger det sosjale hmmm det tor jeg ikke da man stadig kan havde iaper og forbund og hvor mange er sosjale her inde det er ikke mange der ved meget om dem de spiller med

pasonlidt har jeg mødt de fleste jeg har spillet medgemmen tiden og brugt ts hvor folk kom på om aften og snakket men det er slet ikke det samme meger

vi kan også bare forsete som det køre nu så ender vi bare med tomme server se hvor meget det er gået ned med tilmelingen gemmen de sidste par år det burte jo hvare omvendt hvis det kørte som det skulle så folk snakket om det og fik fleger på tw lukker på den her måde


men kom med et bud på hvondan problemerne kan løses så alle kan spille og havde det sjovt og ikke kun de få

og at folk starter sener tjaa der må man komme på fra dag et og temet må blive meget beder til at få instilingerne på plas til næste server før den forie er slut så alle ved hvad dag den starter og hvad instilinger der kommer så kommer folk også på fra dag et
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
En classic med hemmeligheder :p

Den stamme som har flest hemmeligheder når de 3 måneder er gået vinder.

Max medlemmer i en stamme 10-15.

Der kan ikke skiftes stamme.

BB-byer kan ikke adles.

Farmbegrænsning.

Og alt muligt andet.

Kunne også være et bud, hvis altså det kan lade sig gøre ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvadså hvis serven smider en hemlihed på en bb by


nej bb byer med så de kan aldes og 200-300 % af dem så servern bliver delt lidt op på et støre område også må folk lære hvondan men køre meger ind en taktik og kunne omstile sig
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
hvadså hvis serven smider en hemlihed på en bb by


nej bb byer med så de kan aldes og 200-300 % af dem så servern bliver delt lidt op på et støre område også må folk lære hvondan men køre meger ind en taktik og kunne omstile sig

Den der Valdemar-konto, som også kom på en server engang ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
hvadså hvis serven smider en hemlihed på en bb by


nej bb byer med så de kan aldes og 200-300 % af dem så servern bliver delt lidt op på et støre område også må folk lære hvondan men køre meger ind en taktik og kunne omstile sig

Så er der en mindre hemmelighed der kan tages og der må kæmpes mere om de andre..lidt mere udfordring er der vel ingen der har noget imod? :p

Jeg forstår stadig ikke hvordan, det skal blive bedre at det er kæmpe alliancer/forbund i stedet for stammer. Så må der jo mere med i puljen, som fx. slet ingen support udenfor stammen.

Hvilket minder mig om, support uden for stammen er også en indstilling der enten er slået til eller fra..den kan ikke sættes til x antal dage og jeg forstår ikke hvorfor den skulle sættes til kun de første 45 dage? Og mener du det skal være muligt eller ikke muligt de første 45 dage?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
mendte man skulle kunne hjelpe alle de første 45 dage så en nybegyner kunne få hjelp af os der gider oghjelpe dem

men har også tingt på noget andet ville man kunne begranse antal byer man kunne tage måske 40-50 og når man havde dem så kunne man ikke tage fleger også lave stammer på 15-20 spiller
også største stamme vinder og er det lige så kiger man på dem der har beste mbt
så vil man skulle tinge over fleger ting af gannen så vil man kunne vinde på at havde fyldt stammen med det antal byer man kunne og på at nakke hvad ander angribet med

det vil give et sammen hold i stammen der ikke er set før da alle skal hjelpes op på max byer

der skal ske noget instilingerne har fejlet indtil nu ingen server har levet til det sidste langt fra

det kan ikke passe det kun er mig der tinger på alle og ikke kun de få
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej der er ingen indstilling der kan begrænse hvor mange byer hver spiller maks kan tage og der er ingen planer om en sådan indstilling.
Og jeg må sige, at jeg er ked af at hører alle os andre overhovedet ikke tænker på hvad flertallet vil, men bare tænker på os selv..det må alle os andre forsøge at arbejde på at ændre ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det virker som det er på den måde at folk er ligeglade med flertalet det er jo meget få af tw's bruger der spiller dual og er så meget på som vi ander er jeg er selv meget på og jeg kan ikke klare mig
som det er pt og har ikke kunne på nogen server og det er ikke fordi jeg ikke ved hvondan man spiller deff

jeg er på hvardag fra kl 5:40 til kl 01:00 stor set det er meget få dage jeg ikke er på

og jeg kan godt forstå folk der er på 3-4 ganne om dagen ikke kan klare sig og derfor finder et andet spil

SUN prøv og kom med et bud på en server som køre 3 månter hvor der er mulihed for spillern der er på kl 6:00-7:00 kl 12:00-13:00 kl 15:00-16:00 kl 17:00 til de går i seng
det er der jeg har oplevet de fleste er på som ikke køre dual eller som jeg har muliheder for at hvare på på arbejte kan du finde de instilinger der gør folk kan klare sig med den onling tid så har du de ratte instilinger og vi kan begynde og få folk på igen
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Selv de fleste dual kontoer har mere end 4 timer og 40 min hvor der ikke er nogen der kigger efter kontoerne. Det er fordi de sjovt nok ofte har det samme søvnmønster og derved misser ud på 6-8 timer om natten. Personligtspiller jeg gerne spil der passer med tiden jeg har til dem eller accepterer at jeg ikke kan ligge nr 1 fra start til slut, men det er nok bare mig der er sær og ikke forsøger at tvinge alle andre til at spille som mig:laugh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
The-Cleaner:

Jeg kan ikke give dig det du ønsker, da jeg som jeg tidligere har forsøgt at forklare dig, ikke ser classic som et sted for begyndere og mindre aktive spillere og de indstillinger du ønsker KUN retter sig mod begyndere/def-spillere/mindre aktive spillere.

Skulle jeg lave et forslag til classic, altså til classic som serveren er tænkt til at skulle være, så skulle det være meget i stil med den runde vi lige har haft. Lidt nyt og lidt anderledes og et sted de MEGET aktive og erfarende spillere også vil føle der er noget ved at være ^^
JEG kunne nu godt tænke mig at prøve en runde med King of the Hill, simpelthen fordi det ikke har været forsøgt på .dk..måske også random stammer for at få mikset det hele lidt.
Men jeg er sikker på der sidder spillere med meget mere spændende idéer end jeg har og det ville sære super at høre de idéer :)

Uanset hvad, så er det altså ikke meningen med tribal wars at det skal være kedeligt, uden risiko for at man får smæk og kun nødvendigt man logger ind et par gange om dagen for at vinde. Faktisk er et af spillets kendetegn og en af de ting undersøgelser har vist adskiller det fra de mange andre der er, at det netop kan lade sig gøre at totalt udradere sine fjender og man kan bruge hele døgnet på at spille hvis man ønsker og man ved at gøre dette kan ende som vinderen af verdenen :)
Det er en fantastisk tanke at spillet skal være lige det rette for alle, men sådan er det bare ikke fordi vi alle har forskellig smag og jeg ser ingen grund til at lave det til en tro kopi af et af de mere tandløse spil vi konkurrere mod :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
The-Cleaner

Du mere online end min dual og jeg er tilsammen (og end del flere dual kontoer).....
Tror du ikke det noget andet der skal ændres ?

Vil give dig ret i, at de kontoer der er 24/7 dækket, kan man ikke stille meget op imod specielt på farming verdenen.
Men at sige Dual kontoer er roden til alt ondt, er da helt væk.

Tribal Wars er et spil hvor du skal være aktiv. Og det er rent faktisk sjovt at spille Dual. Vil da være ligeså unfair, hvis jeg ikke måtte spille Dual, og dermed kun kunne være 1/3 så meget online som du f.eks. er :s

Og King of the Hill.

Har hørt om det før, men aldrig uddybbende. Må du da meget gerne sige mere om SUN :)

Er det ikke noget med, at der er forskellige byer, man kan lave super nukes fra ? (Meget udvidet farm plads).
 
Senest redigeret af en moderator:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Random stammer, tror ikke at det er alligevel er noget for mig længere :p

Ender jo med at være i stamme med sådan nogle tosser som Miss, Ronz eller lign. :laugh:

King of The Hill lyder skam også fint :)

Men er det ikke muligt at gøre at den stamme med flest hemmeligheder efter de 3 måneder vinder eller sådan noget? :huh:

Kunne sådan set også være fedt, der skal dog tænkes lidt på begrænsningen af medlemmer i en stamme der selvfølgelig.

Men med lign. stil som den classic som lige er endt :cool:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
The-Cleaner

Du mere online end min dual og jeg er tilsammen (og end del flere dual kontoer).....
Tror du ikke det noget andet der skal ændres ?

Vil give dig ret i, at de kontoer der er 24/7 dækket, kan man ikke stille meget op imod specielt på farming verdenen.
Men at sige Dual kontoer er roden til alt ondt, er da helt væk.

Tribal Wars er et spil hvor du skal være aktiv. Og det er rent faktisk sjovt at spille Dual. Vil da være ligeså unfair, hvis jeg ikke måtte spille Dual, og dermed kun kunne være 1/3 så meget online som du f.eks. er :s


ja jeg er rigtig meget på men det vil jo ikke sige jeg har tid til en masse mens jeg er på
ser de fleste angrib men så er det også det

det er jo som jeg siger jeg har muliheden for at hvare på det er der ikke mange der har
men jeg er jo ikke akersiv og går efter alle små om mig som du nok kan se i alle mine stats fra serverne så er det de store alser top 10 jeg liger og slås medfra starten

det betyder så også der er taget mange bb byer for ikke bare skrame alle og aldt væk
som ikke lige kommer på hvar mogen og måske først fra engan over midag

prøv og find en server hvor det ikkeer en dual konto der vandt eller kontoen starte som dual konto

jeg forstår ikke folk vil kalde sig gode men alivel vil spille dual nej køre med samme navn på alle server og kør kontoen selv klare man den der ja så er man god aldt andet er bare onling tid der gør det

Random stammer, tror ikke at det er alligevel er noget for mig længere :p

Ender jo med at være i stamme med sådan nogle tosser som Miss, Ronz eller lign. :laugh:

King of The Hill lyder skam også fint :)

Men er det ikke muligt at gøre at den stamme med flest hemmeligheder efter de 3 måneder vinder eller sådan noget? :huh:

Kunne sådan set også være fedt, der skal dog tænkes lidt på begrænsningen af medlemmer i en stamme der selvfølgelig.

Men med lign. stil som den classic som lige er endt :cool:

Sir Angelo prøv og kig i de tråde hvor foly og skole skev om hvad instilinger man kunne få
også smid et bud på det

hemliheder tor jeg også kunne bruges hvis man samtidig kunne gøre noget så de små ikke røg i starten så der bliv fleger på serven til sidst de server der har hvaret med hemliheder indtil nu er mest spillet som alle ander server alle vil lige rang 1 og derfor nakker de alle de små
og har fred med de store så kunne det løses så kunne det hvare et godt bud
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Og King of the Hill.

Har hørt om det før, men aldrig uddybbende. Må du da meget gerne sige mere om SUN :)
Er det ikke noget med, at der er forskellige byer, man kan lave super nukes fra ? (Meget udvidet farm plads).

Jeg har aldrig spillet med det selv, så de der har prøvet det er meget velkommen til at uddybe :)
Men kort fortalt er det en variant af spillet der oftest benyttes i speed-runder. Det har bl.a. været brugt til Scandinavian Wars i de "gode gamle dage".
Der findes en leg, hvor man vinder ved at blive King of the Hill (KOTH)..det vil sige man skal kæmpe om højen og være den der holder den i slutningen af legen. Det er lige sådan i tribal wars.
Der er faktisk to versioner af KOTH der benyttes i speed, men den efter min mening mest interessante er denne: En eller flere KOTH-byer placeres på en server, de er oftest bygget ekstra op så de har ekstra forsvar og der er smidt dejligt mange tropper i så det kræver lidt ekstra at komme igennem. Nu skal stammerne på verden forsøge at erobre den/dem og de skal holde den/dem til runden er forbi. Den stamme der besidder KOTH-byen eller flest af dem når runden er forbi er vinderen.
Det kræver altså at medlemmerne af stammen kan samarbejde om at tage KOTH-byen og kan samarbejde om at holde den.
 
Top