får vi en Runde #3

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Føler med det TC :( Det er så svært for mig at læse dine beskeder hehe - men prøver!

Selvudbyggende barbarlandsbyer: Inaktiv
Bonus landsbyer: Inaktiv

Der er da stadig BB-byer med de indstillinger ?! Bare med få points.
Og hvad med de spillere der stopper ? Bliver deres byer ikke til BB-byer ? Eller fjernes de helt ifølge dine settings ?

Læste ikke dine indstillinger, da jeg regnede med at du som sædvanligvis kunne lide BB-byer(snarere mig der er for doven til at læse andres meninger om en ny server), men det er da flot at du ikke vil have BB-byer - jeg kan personligt godt selv klare mig uden BB'er tror jeg da, farmer da bare en spillerby og vupti - så mister vi nok endnu en spiller eller ? :laugh:
Og hvad med Farm Assistenten ? Vil den så gå spildt, når der ikke længere vil være BB-byer(som du nok mener) ? Ingen Farm Assistent = færre penge til Inno endnu en gang :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
:O) spiller der stopper vil selfølig blive bb byer men serven skal ikke starte med bb byer

og man kan jo farme bare meget lidt prøv og læs skoles indlæg hvis jeg forstår det rat kan serven stilles til man kan farme 100 første dag og 200 næste dag 300 3 dag osv.

det gør man kan farme meget til sidst men da det er starten der betyder noget om man kommer op eller ikke så vil det ikke betyde så meget hvis man kan farme en del efter en måned så er dem der vil spille kommet op og vil kunne klare sig med et amenlidt aktivatnevo

og ja elsker bb byer da man nemt kan følge med ved at tage dem problemet er bare hvis man er den enste i stammen der gør det da det er antalet af byer man vinder på da det betyder fleger tropper så nytter det ikke fjende stammen har 100 byer hvis ens ejen stamme kun her 50 så taber man

men lad os da få en uden mulihed for at farme meger ind alle kan nå at farme hvad man kan om dagen det betyder også man ikke kan miste sine stoffer fordi man bliver farmet
og dermed vil folk kunne komme op igen efter et angrib

og der vil ikke hvare den store fordel i dual for at farme 24/7 det vil give doppelt så mange gode kontoer som alle forsøger og vinde og de vil blive nødtil at holde henanden nede for ikke at tabe
ved at lade de ander få fred

i vil få en server med meget kamp og mange fleger spiller der kan deltage i kampen
fleger bliver meger modig hvis de kan se selvom de mister ders off så kan de byge det op hurtig igen

ps jeg ved godt jeg staver af lordt men spør hvis der er noget i ikke forstår det har folk gjort de sidste 14-15 år jeg har skevet på de værse forums :O)



Ingen Farm Assistent = færre penge til Inno endnu en gang :)
men fleger med plus og kontomanisor som koster meget meger og hvem køre med Farm Assistent
det er da kun folk der ikke er meget på ellers køre folk med bogmærker eller schribt da det tager under den ½ tid at farme med forholdt til Farm Assistent
 
Senest redigeret:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hey venner, hvad sker der i denne tråd :laugh:

The-Cleaner nu har jeg læst hele tråden igennem, og synes godt nok du tuder lidt over de indstillinger de andre har kommet med :rolleyes:
Forstår stadig ikke hvorfor du vil fjerne fordelen ved at være meget aktiv, det er jo en del af spillet og lad dog folk kunne få den hvis de vil :rolleyes:
Jeg er selv en af dem der har brugt sindsyge mange timer på dette spil, fordi jeg synes det er sjovt at der hele tiden er noget og lave ;)

Kuntz13 out :cool:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg tuder ikke tor jeg bruger lige så meget tid som dig eller meger jeg er på 24/7 så
det hanler ikke om mig og det er der mange her i det her spil der tinger mig mig og kun mig

nej lad os nu få alle med igen der hvor engan at når en server starte kom der 4000-5000 spiller på de første par dage fordi folk føldtede kunne følge med ogstadig havde et liv med arbejte skole og børn og havde og hvad nu de fleste nomale har her i dk det er ikke alle som er så heltige som mig at konen spiller lige så meget

og hvad betyder det med en server hvor man ikke kan farme hvis minerne giver det meger
det enste der sker er at jers nabo også har tropper og i rent faktisk kan risiker og få lidt modstan
og i skal til at tinge over hvem og hvorndan i angriber spillet vil blive meget meger åben

og nu har jeg hørdt på gemmen rigtig mange server der ingen fordel er ved at hvare dual og hvad der ellers er brugt til at frame spillet så lad os se folk kan spille spillet som det burte spilles
og få alle op så servern bliver taktisk og ikke bare en ned slagtning af alle små også de store går
på henanden efter og hvor det så bare er den der har taget flest små der vinder


de enste jeg ser tuder her inde er dem der er bange for ikke at havde en fordel fram for ander
inten er man en dårlig taber ellers er man bare bange for at tabe ved det ikke men modstan tør man åbenbart ikke da det kræner gan i den øverste halvdel for så at komme fram


men har også tingt over der kunne hvare en anden løsning og det hvor 3 server i en speed der gør man kan lukke dem på 1½-2 måneder lige efter henanden som kan ald det i ønsker
farme masser af bb byer aldt men man køre med samme navn og sanne stammer på alle 3 også skal man vinde 2 ud af 3 for at vinde det hele man skulle kunne lave nye iaper og forbund hvar gan men skifte stamme og navn skulle man ikke kunne det vil hvare en udfordning der vil blive stor nok til i ville
kunne få lov at få aldt andet som i vil men tør i det

Jeg er selv en af dem der har brugt sindsyge mange timer på dette spil, fordi jeg synes det er sjovt at der hele tiden er noget og lave ;)

Kuntz13 out :cool:

også lige til den her bare rolig du skal nok få noget at lave men med mine instilinger er det ikke at farme
men at din nabo rentfaktisk kan angribe dig lige så meget som du kan ham da i har det samme til rådihed

jeg siger jo ikke at vi skal køre speed 1 nej med sådanne en server skal man køre så minerne giver nok til at du kan byge det samme som når du nomalt farmer men igen det kan din nabo så også hvis de går på og bruger det de har på lageret

det er mest tud tud jeg tør ikke uden jeg har en fordel for så er jeg ikke god nok det er hvad jeg høre og læser
 
Senest redigeret af en moderator:

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvorfor vil du fraskaffe duals?

Tag følgende:

The-Cleaner online på sin konto 4 timer per dag, spiller alene.
Random dude online på sin konto 1 time per dag, spiller dog sammen med en dual der er på 3 timer om dagen = 4 timer per dag.

Hvis du fraskaffer duals, vil det jo stadig være ubalanceret, da ingen bruger ligeså meget tid om dagen på TW som den anden.

Selvfølgelig, en konto der bliver dækket 24/7 pga. af 3 duals, er rimelig heftigt. Men kan du jo så ikke stoppe, må man jo håbe de evt. vil søge mere udfordring og lade være med dette :D

ps. hvis du er så meget online, så prøv en taktik der ikke indebære at adle barbs. Tror faktisk du vil synes det rigtig sjovt
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
fordi jeg er så meget på så kan jeg tage bb byer og byge dem op lige så hurtig som ander kan byge ders cleaner op også står det deff i dem og ikke off så jeg skal ikke bekymer mig så meget om angrib da jeg for der meste har meger deff ind min nabo har off

nogen kan lige angrib ander kan lige deff jeg har altid hvaret deff og kan lige det

og ja jeg er nok en af dem der er mest på tros min konto kun er styret af mig men jeg er også en nørdt
og har alle hjelpe miler til det 2 pda 2 stationær og 1 bærbar og aldt noget der kan køre de fleste spil
fordi de spil jeg nomalt har spillet kræver noget af det man spiller på også er jeg vant til at skulle træne
fleger timer om dagen for at kunne følge med der hvor der sker tw er det spil jeg bruger minst tid på af alle jeg spiller og har spillet

men alivel vil jeg garne give afkald på det hele for at få alle med jeg ønsker bare vi ser server som vi gjore på 1 2 3 4 hvor der hvor folk på den gan hvor der også folk der kørdte med ting som de ander ikke kendte nu kender de fleste til tw nu er det kun onlign tiden det hele kommer andt på så lad os få den væk og lad os se hvad folk virklig kan

og i må garne flerne bb byer fra starten som jeg skiver det er jeg vant til i et ligne spil :)

så lav meget begranset farm mulihed og lav minerne give det meger og lad taktiken komme på banen igen
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Lang tid siden :wave: Synes jeg ikke gad at kommentere mere, men :D

og i må garne flerne bb byer fra starten som jeg skiver det er jeg vant til i et ligne spil :)

så lav meget begranset farm mulihed og lav minerne give det meger og lad taktiken komme på banen igen

WOW WOW WOW! Skrev du ikke at BB-byer var yt(hvad mener jeg nu med det:confused:) længere tilbage i tråden ?

men fleger med plus og kontomanisor som koster meget meger og hvem køre med Farm Assistent
det er da kun folk der ikke er meget på ellers køre folk med bogmærker eller schribt da det tager under den ½ tid at farme med forholdt til Farm Assistent

Jeg kører ikke personligt FA alene, da jeg synes man også skal bruge plus for at få det maksimale udbytte af FA'en.
Hvis man skal udvide sine farmsteder, så er det da meget nemmere med at større kort end et lille kort, når man skal udvide via kortet ?
2012-06-03_1113.png
****** på at mine fjender kan se det :p Ronz du kigger bare! :)

Brugte selv bogmærke farmningen et stykke tid på v8, men det er ikke det værd :) Siden den nye opdatering til FA'en er kommet, så man nu kan "Vis kun angreb, der er udgået fra denne landsby.", så er det blevet MEGET lettere at farme i sær med C-metoden(tak til Crazypark, som lærte mig det sent i stadiet af spillet, mens jeg stadig selv brugte A og B knapperne :eek:)

Script ? Mener du Farmscriptet ? Det følger da med når man har muligheden for at kører en pluskonto. Men farmscriptet er en meget tidskrævende farmmetode - tak til FA'en
StormSmiliesNoble.png
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Farm Assistent er nemt og bruge hvis man farmer 20 byer kun men farmer man 500 tager det aldt for lang tid og bruge

og man skal jo havde plus for at kunne bruge de ander måder og farme på også så forstår ikke hvad du mener
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Farm Assistent er nemt og bruge hvis man farmer 20 byer kun men farmer man 500 tager det aldt for lang tid og bruge

Gir da ingen mening.. Det er jo netop med 500 byer det er en fordel :huh:
FA = 1/2 Klik per angreb
Farm Script = 3 Klik per angreb

En ret simpel udregning, for ik at tale om man aldrig risikere at farme de samme byer flere gange, da man bare kan rykke videre på kortet :confused:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
bogmærker er det en knap og et klik på musen og du skal ikke ryge musen så vil tro jeg kan smide 100-200 angrib afsted på et min du kan ikke farme det samme så hurtig med fa jeg bruger det selv
i starten det er aldt for langsomt og farme med når man når over 20 byer

du skal køre med opera der kan du lave det så du bruger taster på tasterturet istet for musen
så er det bare tryke hurtig på de par taster og det kan du gøre meget hurtig

så de 30 plus poing fa bruger er inte forholdt til hvad folk ellers vil bruge men man kan så også sige er der begranset farmning så vil folk kunne bruge fa da de ikke kan farme så meget som bogmærker vil kunne
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Har farmet 3 mia med FA'en på v8, ville aldrig kunne have gjort det med Bogmærkefarmningen, da det tager alt for lang tid ifl. mig selv.

Men hver sin smag! Helt i orden, at nogle bruge det og andre bruger det andet :)
Hov VENT LIGE! :D Det tager jo også 1000000000 år at opsætte bogmærker! Og navngive dem endda - gjorde jeg selv hehe

Med FA'en er det bare at sætte alle BB-rapporter i en mappe, og så kan man sende uden at sende på de samme byer.

Hvis man farmer med Bogmærker så skal man også opdatere en gang imellem, især hvis man spiller med TC, da der er mange BB-adler now a days.

og man skal jo havde plus for at kunne bruge de ander måder og farme på også så forstår ikke hvad du mener

FA'en er meget dårlig alene! Man får for alle pengene, hvis man både køber FA'en for sig selv + en Pluskonto, for når du udvide dine farmarealer med FA'en, så er det da nemmere med et større kort ? Og man kan også se økserne på kortet, hvor man allerede har sendt et angreb - det kan man jo ??ikke uden en Pluskonto ?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hele diskosonen starte med om tw ville tjene meger eller minder ved folk ikke kan farme

lige meget hvad folk siger så vil det altid hvare hurtiger og farme med scribt eller indnu hurtiger bogmærker

men tw tjener meger på hvis fleger får plus og jo fleger der kan se muliheden for at komme op i spillet fordi de ikke kan farmes heldt vildt jo fleger vil købe plus og jo fleger vil komme med ind i kampen

så begranset farm og miner der giver meger vil få næsten alle med
 
Top