får vi en Runde #3

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Og vil gerne se en verden med 3 trins forsknings-reglen, kan man bruge HC taktikken hvis nogen kender den :D
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Vil gerne spørge dem fra JMH;

Synes i det var en sjov verden?

Og kan i lide udfordring, eller bare alt for at vinde?

Hvad er det lige du vil sige ?
Ja det var en sjov verden hvor 80% af alle stammer var med i krammeriet med SPAS men hvor vi overlevede pga mere onlinetid, din stamme var også der så ved ikke lige hvad det er du vil frem til?

der findes gode tabere som efter en krig indrømmer at modstanderen var bedre end dem selv og så findes der dårlige tabere som mener at fjenden har snydt for at komme til sejren....
Spørg lidt rundt og du vil måske se lyset eller blot accepter det der skete
 
Senest redigeret af en moderator:

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Vil gerne spørge dem fra JMH;

Synes i det var en sjov verden?

Og kan i lide udfordring, eller bare alt for at vinde?

Uha misundelse er en skidt ting, men ja det har været en sjov verden på den måde at vi har været rigtig meget online og gode venskaber er blevet etableret blandt os der er/var mest aktive i stammen. Ren spille mæssigt var vi kun i problemer en gang, og det var på det tidspunkt da stortset alle andre stammer ville gå samlet mod os, men vi var bedre end som så mht strategi, og derfor turde ingen lige pludselig angribe os :D

Vi har været MEGET aktive og vores aggresive spillestil har bevirket at rigtig mange af alle de andre spillere på verdenen blev def spillere. Det har så desværre den åbenlyse ulempe at ingen har tropper til at angribe os, så vi har "slagtet" store hære med masser af kata def. Nu har vi så efterhånden siddet nogle uger og bare skulle have taget nok byer til at verdenen lukkes....

Vil se frem til en verden hvor alle dem der kun snakker om at de er dygtige også viser det, så kan vi få nogle gode kampe i gang...
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Venligst vend tilbage til trådens emne. Vil I diskutere forløbet i Runde 2 så er i mere end velkomne til at oprette en tråd omhandlende netop dette. På forhånd tak :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Wow easy guys. :eek:
Var slet ikke for at stikke til nogen. Jeg leavede selv, følte det var spild af tid. Vil ikke kalde mig dårlig taber, for elsker gode kampe, bedst når man er omringet er fjenden. Bare forskel på kamp og massakre :p

Lidt ærgeligt i ikke kan se hvad jeg prøvede at komme frem til :), skal da nok lade være med at spørge mere ind til det nu i ikke gider tage en diskussion.

(ps. det et spil, slap seriøst af LOL)


Forslag til Runde 3#
Start; Slut August

Speed 3
Enhed 0.75
Få barbs (mange genstarter anyway og kommer der flere barbs)
Stammemedlemmer max 10, max 1 forbund og max 1 IAP
3-level tech
Pala uden våben
Ingen archers
Church er jeg lidt care med.

Ikke for at deraile mere, synes dog det ret relevant i forhold til en ny runde.

I runde #2 var der utrolig mange der leavede, også spillere der normalt bliver og kæmper selvom det ser sort ud.
De udenlandske spillere der var med, leavede også. Pænt sure over at have brugt penge på en verden der i deres øjne var ødelagt.

Sorry hvis i misforstod det som at "tage" sejren fra jer og påstå i ikke er gode.

Håber dog i måske lige tænker over hvad der skete i denne verden :)
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nu ikke for at blande mig og disse jeres drømme ang. næste runde..men med/uden buer eller kirker, er det virkeligt det vildeste I kunne forestille jer? :eek:
I må da af og til sidde, i jeres respektive chats og fora og snakke om hvad der kunne være SEJT! Kom nu ud af tw-skabet og del jeres VILDESTE fantasier (for indstillinger til en runde self!) ;)
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Jeg vil mene at det vi har set i de sidste 2 runder af Classic, der er der specielt 1 ting som gør at det nærmest er umuligt at få den afsluttet, og det er 20:1 reglen, den må bare ikke gælde ret længe. Maralen kræver bare flere off tropper, men hvis det f.eks. blev uden pala våben så tror jeg det ville blive en mere offensiv verden.
Ydermere kunne det være sjovt med en Classic runde med hemmeligheder :)
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
jeg ser gerne at kirke fortsætter i classic da der ikke er så mange servere der har den indstilling og syntes kirken gør spillet lidt mere strategisk !!
buer kan jeg ikke se vi kan undvære samt paladinen (selvom jeg typisk får kikkert samt scepteret som de første) så er paladinen med til at mindre spillere har styrke til at tage store styrker ud i startfasen
syntes den opsætning der var på cl2 var yderst tilfredsstillende og så kan hastigheden sættes lidt op eller lidt ned men samlet set syntes jeg at alt har været super på denne verden vi lige har spillet dog var der alt alt for mange barbarbyer

Ingen roser uden torne.... 20:1 reglen skal selvfølgelig være sat ud fra en server med en levetid på 3-4 mdr
Valdemar Atterdags tiltag på classic 1 blev også en lidt fesen affære da jeg ikke kunne angribe ham pga 20:1 og det var lidt skidt da det var derfor at han var kommet ind i spillet og på denne server sad vi i 7-8 dage uden at kunne angribe nogen men det var selvforstærkende for da en spiller blev "fri" så fik han sendt mange trains imod sig da tiden blev brugt til at lave mønter (men ikke særligt morsomt)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Et lille forslag fra mig og ja der er muligvis ting jeg ikke har tænkt på :)

Spilhastighed: 5
Enhedshastighed: 0.5
Nedriv bygning: aktiv
Moral: aktiv de første 60 dage
Grundforsvar: 20
Millisekunder: aktiv
Fake begrænsning: inaktiv
Forskningssystem: 3 trins forskning
Kirke: Aktiv
Medaljer: aktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer: aktiv (op til 3000 point)
Bonuslandsbyer: forbedrede bonuslandsbyer
Tidsfrist for at afbryde angreb: 5 Minutter
Tidsfrist for at afbryde handler: 2.5 Minutter
Natbonus: aktiv fra kl. 24:00 til kl. 08:00
Angrebsbeskyttelse for nybegyndere: 3 Dage
Maks. forhold Angriber : Forsvarer: 20 : 1 for de første 20 dage (Inaktiv efter 60 dage)
Bueskytter: Aktiv
Spejdersystem: Spejdere kan se bygninger og tropper i byen
Paladin: Aktiv
Priser for Adelsmænd: Guldmønter
Udbyg Adelsmand billigt: Inaktiv (Aktiv efter 60 dage)
Maksimal rækkevidde for adelsmænd: 200 Felter
Loyalitet falder pr. adelsmands angreb: 20-35
Stigning i loyalitet pr. time: 5
Medlemsgrænse pr. stamme: 15
Rangliste over besejrede modstandere: aktiv, går efter point
Angrebs/support gap: 0 ms
Farmregel: Aktiv (der kan farmes 2000 res om dagen gange (antallet af dage der er gået på serveren + dit antal af byer)
Kontorepræsentation: aktiv
Kontorepræsentationsbegrænsning ved varig kontorepræsentation: aktiv, fra over 10 dages kontorepræsentation inden for 20 dage dage
Fri handel: aktiv
Områdevalg: Inaktiv
Support udenfor egen stamme: Inaktiv

Sejrsindstilling: Hav alle Valtemar Atterdals byer (Stackede fra starten og antal byer kunne være f.eks 5 procent i forhold til antal spillerbyer, så han i realiteten kunne få flere byer, hvis folk tog barbarbyer eller startede forfra.) Tanken er at man så jo ikke "bare kan tage byerne" men må også tænke på at stacke dem etc.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi snakker ny c server ikke andet :O)

er ved at forsøge og lave en skabalon vi kan bruge hvor vi har de instilinger på foaly har forklaret så findt om men bær over med mig det tager lidt tid er ikke så hurtig :O) på et forum


<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">skæbelon-til-Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th>
<td>værdi
</td></tr><tr><th>Spilhastighed:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Nedriv bygning:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Moral:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Gård regel:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Grundforsvar:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Millisekunder:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Fake begrænsning:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Kirke:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Medaljer:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Selvudbyggende barbarlandsbyer:</td><td>værdi
</td></tr><tr><th>Bonuslandsbyer:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde angreb:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde handler:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Angrebsbeskyttelse for nybegyndere:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Maks. forhold Angriber : Forsvarer:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Spejdersystem:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Paladin:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Stigende priser for Adelsmænd:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Udbyg Adelsmand billigt:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Maksimal rækkevidde for adelsmænd:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Loyalitet falder pr. adelsmands angreb:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Stigning i loyalitet pr. time:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Medlemsgrænse pr. stamme:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Rangliste over besejrede modstandere:</th><td>værdi
</td></tr><tr><th>Angrebs/support gap:</th><td>værdi
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
sydens ikke 1/20 skal væk vinderkravet skal bare ned på c 2 havde det hvaret findt med 60% af alle byer
det havde gjort at alle de små kunne havde spillet en rolle

og man bliver nødtil at tinge på at man ikke selv må lade alle i stammen blive for stor

spiller ander ligne spil

der er det ikke onling tid og hvor meget man farmer om dagen der gør man vinder

men at man skal bruge hovdet og lave en taktik der holder

man skal havde den store spiller i stammen men man skal også havde den lille så alle kan angribes
man skal havde både deff og off i en stamme ogkan ikke kun starte med deff

jeg savner en server hvor man ikke kan farme (det fjerner fordelen ved meget onling tid)
også et vinder krav der er realistisk så det ikke skal ænders for at få serven færdig
også skal den havde en speed der gør dem som laver en fejl hurtig kan komme med igen
noget der giver folk lyst til at forsøge igen
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
her er Foalys gode beskivlse og under en skabalon i kan bruge så det er nemt og smide værdier ind
så er det bare og bruge quote og ratte der hvor der står værdi til det i ønsker

Spilhastighed: 3-4,5 i særlige tilfælde gives tilladelse helt op til speed 5
Enhedshastighed: bruges til at regulere enhedernes hastighed i forhold til spillets hastighed (den ovennævnte) speed 1 er normal hastighed og betyder at ved spilhastighed 5 når LK frem efter 2 min ved enhedshastighed 0.5 i samme tilfælde bliver det 4 min. enhedshastighed bør derfor afpasses efter spilhastighed og er i reglen aldrig over 1
Nedriv bygning:
aktiv/inaktiv
Moral: aktiv/inaktiv tror ikke længere der bruges andet end tids og pointbaseret moral. mener ikke de bliver opdelt længere uanset hvad serveren siger.
Gård regel:
aktiv/inaktiv ved aktiv vælges der hvor mange tropper gården kan supporte pr trin den er i. med trin på 1000 mand på din by vil der maks kunne forsvares effektivt med 30.000 mand. det sætter lidt højere krav til samarbejde stammen imellem og tvinger spillerne til at tænke mere over hvor meget de kalder ind og hvortil
Grundforsvar: 20 ændres normalvis aldrig
Millisekunder: aktiv ændres normalvis heller aldrig
Fake begrænsning: inaktiv/aktiv ved aktiv vælges der i hele procent
Forskningssystem: 3 trins forskning og mønt systemet. så vidt jeg husker er 3 trins akademiet det samme som pakkesystemet
Kirke: Aktiv/inaktiv
Medaljer:
aktiv/inaktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer: inaktiv/aktiv ved aktiv vælges hvor højt byerne kan bygge sig op
Bonuslandsbyer:
forbedrede bonuslandsbyer/bonuslandsbyer eller ingen bonuslandsbyer almindelige bonuslandsbyer har en lavere bonus end dem vi er forvænt med på .dk
Tidsfrist for at afbryde angreb: bør maks være 10 minutter
Tidsfrist for at afbryde handler: bør maks være 5 min
Natbonus:
standard er fra midnat til klokken 8 om morgenen, men det kan trækkes til 0100 - 0700
Angrebsbeskyttelse for nybegyndere:På normale verdener op til 7 dage. Men det vil ikke være så højt på en classic runde
Maks. forhold Angriber : Forsvarer:20 : 1 er standard forholdet og vi har indtil videre ikke leget med andet end hvor lang tid den skal vare. Den bør dog være forholdsvis kort på classic, da eksembelvis en måneds 20 : 1 er meget på en runde der kun varer forventet 3 måneder
Bueskytter: Aktiv/inaktiv
Spejdersystem: generelt er der 2 systemer. der hvor der kun skal en spejder til at udforske en BB og der hvor der skal 4 til. Den første kræver paladin med våben aktiveret så vidt jeg husker
Paladin: Aktiv med eller uden våben/inaktiv
Stigende priser for Adelsmænd: guldmønter/pakker/trin på akademiet hvis jeg husker ret
Udbyg Adelsmand billigt:inaktiv/aktiv så vidt jeg husker kan en adelsmand genbygges billigt indenfor en kortere frist såfremt det er en du lige har mistet til fx et snipe. ved ikke om den stadig er mulig
Maksimal rækkevidde for adelsmænd: standard er vidst 100 Felter, men man kan da lege med ideen om hvor langt væk man skal kunne farme. ligger man centralt i danske verdener er standarden vidst så høj at man reelt kan adle alle
Loyalitet falder pr. adelsmands angreb:20-35 er normalen. på den norske hygger de sig med 30-55, så der er mulighed her for at lege med ideen om at 4 adler i et tog ikke behøver at være standard i alle runder/verdener
Stigning i loyalitet pr. time: Normalvis sat til det samme som spilhastighed
Medlemsgrænse pr. stamme: her er der vel mere eller mindre frit slag, dog vil jeg sige at medlemslimit på 100 til danske verdener ikke er en god ide. personligt mener jeg imellem 10-40 er passende alt efter hvor mange man forventer joiner den pågældende verden
Rangliste over besejrede modstandere:aktiv, går efter point dette er standard indstillingen
Angrebs/support gap: På de norske servere er reglen om tog på under 150 ms udeladt. valgmulighederne hos dem er derfor enten med eller uden angrebs/support gap. gappet ligger som standard i trin pr 50 ms. Jeg vil ikke anbefale mere end 100 ms
Farmregel: aktiv/inaktiv ved aktiv vælges der hvor meget der kan farmes pr dag. husk at tage spilhastigheden med i overvejelserne. speed 1 med 1000 ress om dagen er betydeligt mere end 1000 om dagen ved speed 4. Mener meget aktive farmere når op imellem ½ og 3/4 mill ress om dagen på en måned ved speed 1. med speed 1000 om dagen er de begrænset til kun 30.000 efter en måned, hvilket er en meget stor reduktion.
Kontorepræsentation: aktiv/inaktiv ved inaktiv vælges der normalvis sovemodus. sovemodus er dog normalvis kun noget der benyttes på speed og betyder at man kan sætte sin konto i på hvil så man ikke kan angribes i det valgte tidsrum. Tvivler på vi kan få lov til dette på en classic runde
Kontorepræsentationsbegrænsning ved varig kontorepræsentation:normalt er aktiv og begrænsning efter x antal dage. antallet af dage sættes i forhold til en rundes forventede længde
Fri handel:aktiv/inaktiv ved inaktiv kan man ikke sende råstoffer til hinanden uden om markedet, hvilket stærkt vil begrænse muligheden for at booste andre. Frihandel bliver som regel først slået efter x tid
Områdevalg: aktiv/inaktiv inaktiv gør selvfølgelig at man ikke kan sikre sig at ligge ved sine normale venner og man vil muligvis tvinges til at spille sammen med andre end man plejer ;)
Sejrsindstilling: hemmeligheder/X antal point/flest point efter tid/ X% kontrol over verden/flest byer efter tid/x antal byer/ x antal king of the hill byer. Generelt alt der kan måles i spillet

Kommer lige med et par ekstra senere samt der vil evt blive rettet en smule i indlægget efterhånden som jeg får be og afkræftet de ting jeg ikke er helt sikker på.
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">skæbelon-til-Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Nedriv bygning:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Gårdregel:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Grundforsvar:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Millisekunder:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Fake begrænsning:</th><td> Værdi</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td> Værdi</td></tr><tr><th>Krike:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Selvudbyggende barbarlandsbyer:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde angreb:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde handler:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Maks. forhold angriber/forsvarer:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Spejdersystem:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Paladin:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Stigende priser for adelsmænd:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Udbyg adelsmænd billigt:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Maksimal rækkevidde for adelsmænd:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Loyalitet falder pr. adelsmand:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Stigning i loyalitet pr. time:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Medlemsgrænse pr. stamme:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Angrebs/support gap:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Farmregel:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Kontorepræsentation:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Frihandel:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Områdevalg:</th><td>Værdi</td></tr><tr><th>Sejrsindstilling:</th><td>Værdi</td></tr></table></div>
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
for at få mit navn væk nå i kommer med et bud så slet =The-Cleaner;31148

mit bud på en ny c

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">skæbelon-til-Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><td>4</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0.5</td></tr><tr><th>Nedriv bygning:</th><td>Akiv</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Gårdregel:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Grundforsvar:</th><td>20</td></tr><tr><th>Millisekunder:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Fake begrænsning:</th><td> 2%</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td> 3 trins</td></tr><tr><th>Krike:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Selvudbyggende barbarlandsbyer:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde angreb:</th><td>10 minutter</td></tr><tr><th>Tidsfrist for at afbryde handler:</th><td>5 minutter</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00.00 - 08.00</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>3 dage</td></tr><tr><th>Maks. forhold angriber/forsvarer:</th><td>10:1 de første 14 dage, derefter 20:1</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Spejdersystem:</th><td>Simpelt</td></tr><tr><th>Paladin:</th><td>Aktiv, uden våben</td></tr><tr><th>Stigende priser for adelsmænd:</th><td>Trin på akademiet</td></tr><tr><th>Udbyg adelsmænd billigt:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Maksimal rækkevidde for adelsmænd:</th><td>100 felter</td></tr><tr><th>Loyalitet falder pr. adelsmand:</th><td>20-35</td></tr><tr><th>Stigning i loyalitet pr. time:</th><td>4</td></tr><tr><th>Medlemsgrænse pr. stamme:</th><td>20</td></tr><tr><th>Angrebs/support gap:</th><td>150 ms</td></tr><tr><th>Farmregel:</th><td>Aktiv (Skal holdes så man ikke når over 30.000 res om dagen, den første måned</td></tr><tr><th>Kontorepræsentation:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Frihandel:</th><td>Aktiv fra dag 1 (så man kan bytte nu, men ikke kan farme)</td></tr><tr><th>Områdevalg:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Sejrsindstilling:</th><td>55% af spillerbyer</td></tr></table></div>
 
Senest redigeret af en moderator:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Har rette begge dine HTML koder The-Cleaner.

Begge var skrevet forkert, og gjorde, at siden ikke kunne vises ordentligt.

Her er den rette HTML kode, for at kunne lave disse skabeloner:

HTML:
<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">skabelon til indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th {	width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr>
<th>Hastighed:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Enhedshastighed:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Nedriv bygning:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Moral:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Gårdregel:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Grundforsvar:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Millisekunder:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Fake begrænsning:</th>
<td> Værdi</td></tr><tr>
<th>Forskningssystem:</th>
<td> Værdi</td></tr><tr>
<th>Krike:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Medaljer:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Selvudbyggende barbarlandsbyer:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Bonus landsbyer:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Tidsfrist for at afbryde angreb:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Tidsfrist for at afbryde handler:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Natbonus:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Begynderbeskyttelse:</th>
<td>Værdi</td></tr>
<tr>
<th>Maks. forhold angriber/forsvarer:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Bueskytter:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Spejdersystem:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Paladin:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Stigende priser for adelsmænd:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Udbyg adelsmænd billigt:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Maksimal rækkevidde for adelsmænd:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Loyalitet falder pr. adelsmand:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Stigning i loyalitet pr. time:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Medlemsgrænse pr. stamme:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Angrebs/support gap:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Farmregel:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Kontorepræsentation:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Frihandel:</th>
<td>Værdi</td>
</tr>
<tr>
<th>Områdevalg:</th>
<td>Værdi</td></tr><tr>
<th>Sejrsindstilling:</th>
<td>Værdi</td>
                            </tr>
</table>
</div>

Når det hele så skal indsættes på forummet, skal alt stå i en enkelt linje!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det virkede netop ikke.
Hele din tabel var fyldt med ikke-lukkede HTML koder, hvilket gjorde at siden blev vist forkert. Halvdelen af nederste del af forummet blev vist forskudt i forhold til hvordan det normalt ser ud.
 

Sjakalen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan følge The Cleaners ønske til en ny verden langt hen af vejen.

Moral bør dog kun stige med 2 pr. time pga enhedernes rejsetid.

En natbonus på 200% kunne også være rart

Ser frem til en verden hvor det ikke kun er dual eller tripel spiller på de enkelte konti som vinder verden, som følge af at de farmer væsentlig mere end single spiller.

OGSÅ INGEN KØBE VERDEN SOM VERDEN 10
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ser frem til en verden hvor det ikke kun er dual eller tripel spiller på de enkelte konti som vinder verden, som følge af at de farmer væsentlig mere end single spiller.

Det er jo bare aktivitet ? Man kan jo ikke slacke en verden og så vinde. Det samme gælder når man skal spise om kamp :p Man skal lave noget ellers vinder man jo ikke :laugh:
 
Top