får vi en Runde #3

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Kan følge The Cleaners ønske til en ny verden langt hen af vejen.

Moral bør dog kun stige med 2 pr. time pga enhedernes rejsetid.

En natbonus på 200% kunne også være rart

Ser frem til en verden hvor det ikke kun er dual eller tripel spiller på de enkelte konti som vinder verden, som følge af at de farmer væsentlig mere end single spiller.

OGSÅ INGEN KØBE VERDEN SOM VERDEN 10


kunne du ikke prøve og lave en skabalon med dine instillinger de lyder ok


og til SaKzO sådanne et spil her skal ikke kræve man er arbejsløs eller kan spille fra sit arbejte for så dropper folk det og ingen spiller ingen intægt til spil ejern og der med ingen server
gør det noget vi får en server der tager et par dage meger hvor fleger kommer med i kampen
og hvor vinder krav er til at fuldføre uden det skal laves om til sidst

at hvare aktiv burte hvare engan om mogen en to ganne om dagen og om aften kanman instile serven så folk kan det så vil der komme mange på

det kræver miner der giver noget og natbonus fra 00:00 til 08:00 og en server hvor man ikke kan farme
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Så kan jeg jo bare skrive - mindre aktivitet = færre kampe = færre PP bliver brugt på halvering = færre penge går til Inno
Men en server kan også tage 100 år, hvis der er mangel på aktivitet, hvilket derimod vil give indtægt til Inno :)

Dette spil er til alle uanset alder, bopæl, status, køn og meget mere, så det er da ikke "de aktives" skyld at de ikke aktive ikke har tid til spillet ? Man bestemmer selv hvor meget tid man vil bruge på spillet, samme gælder med penge - kan bare ikke forstå hvorfor det skal gå ud over personer som mig :eek: at andre personer ikke "kan klare" tempoet :D

Men alt i alt, så er tribalwars jo et spil, hvor leverandøren skal tjene penge på bekostning af interesserede forbrugere som os spillere :wave:

Just my opinion :wave:

at hvare aktiv burte hvare engan om mogen en to ganne om dagen og om aften kanman instile serven så folk kan det så vil der komme mange på

Hvor har du det fra ? Er ret sikker på at ALLE vil være på TW, når de har chancen for det med mindre tiden kalder, så er ret sikker på at aktivitets niveauet er toppet her i DK og ikke længere kan/vil toppes på grund af at man ændrer noget.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du tager fejl alle de folk der ikke er på 24/7 har ikke indtil nu haft mulide hed for at holde ders by
og skal de starte om fleger ganne har de ikke plus og de bliver minder serijøse

man skal kunne klare sig med at kige til spillet engan om mogen et par ganne om dagen og om aften kan man ikke nøjes med det skare i alle dem fra med et liv og dem er der trosalt flest af

der er ikke mange der kan kige til spillet mens de er på arbejte eller i skole

mange ligne spil tager højte for det og der er folk på med plus og der er fleger kampe da der er fleger der når og byge op
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Vil nødig fylde tråden med spam, men her er mit sidste "spam indlæg"

Nævn mindst tre spil, der har en regel for et max antal login muligheder :)

Hver et klik på TW om det så er bygninger eller lignende skulle gerne give cash, med mindre jeg tager fejl
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol du forstår vist ikke hvad jeg mener

jeg mener det er ikke mange der har tid til og hvare på tw 24/7 og slet ikke nu vi går mod sommer

de fleste har tid til lige kige engan om mogen en to ganne om dagen de fleste efter kl 15:00
også nogen ganne om aften

og tw har instilinger der nemt kan tage højte for det du må garne logge på 700 ganne om dagen
men du skal bare ikke kunne farme meger ind ham der er på 4-5 ganne om dagen
du ville kunne byge meger uden kontomanager

i ligne spil kan ingen farme og miner giver godt det gør ham der ikke er på så meget kan byge op
stortset lige så hurtig som ham der er meget på ham der er meget på vil nok få by 2 et par dage hurtiger fordi han er på og kan ryke sit off væk hvis der er angrib hvor ham der ikke er meget på
nok mest har deff


her i tw er 1/4 af alle nystarte starte om igen inden 4 uger fordi de liger op af en der farmer dem
og de spiller kommer som rel aldig op igen og vil der med ikke bruge penge på spillet

og med en server som jeg ønsker vil det kræve hovdet og spille ikke kun flest tropper og hvare mest på

det skal så hvare en speed hvor folk føler der sker noget
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ønsker man et spil hvor stor aktivitet og hårdt arbejde betyder fremgang, så er Tribal Wars lige stedet :cool:
Ellers er der som nævnt en hel del gange, "lignende spil" derude, hvor man bare kan bygge op, knap behøver at kæmpe og skal være meget uheldig for at skal starte forfra :)
Disse "lignende spil" er helt sikkert noget, for de under 7 år og spillere der ikke håndtere at tabe i spil særligt godt :)

Personligt keder "lignende spil" mig så voldsomt, at jeg heller vil vaske loftet af, pille fnuller af alle mine strikketrøjer og stryge alle mine sokker inden jeg overvejer at spille dem :)
Vær sin smag ;)

Jeg håber classic3 bliver med høj hastighed og gerne indstillinger der ikke har været på .dk før. Måske endda lidt udfordring!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
så hop du ind og spil ka hvis du kender det da det er det jeg kalder ligne spil det er en lupi at tw
hvor der bare ikke er bb byer og hvor der er lige så mange angrib som på tw
men folk er bare meget meger lige fordi der ikke er en der farmer 1 mil og 90% at de ander spiller på serven farmer fra 10000 til 30000 om dagen

tw er ikke et type spil der kan træke mange af de folk der bruger 24/7 på spil der er nogen men
det er et meget lille mindretal og dem kan tw ikke leve af

og ved at få alle med vil alle få meger kamp der vil komme fleger tropper på servern som er lige med kamp

og kan så sige at hvis du tor at tw ikke er for de heldt unge så hop lige rundt og kig på gemensnit aldern i spilne tv og tw er de spil med de yngste i

hvis folk mener de er så gode og alle har altid sagt det betyder indte med onling tid det er skils de vinder på så lad os da få det bevist giv os en server hvor man ikke kan farme
og hvor det er meger eller minder umulidt og angribe mellen kl 00:00 til 08:00

jeg er selv en af dem der spiller rigtig meget og har mulihed for at gå på løbet af dagen
og jeg vil stadig rigtig garne havde alle med og havde en server hvor det ikke er tiden man er på der er aldt afgørende


men lav dog dine instilinger the pretender som du mener de skal hvare der er lagt en beskivlse ind der er rigtig fin og der er en skabalon du kan skive dem ind i
de fleste instilinger skulle hvare der
 
Senest redigeret:

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu tror jeg måske jeg forstår hvad du vil, undskyld jeg var så langsom :eek:

I stedet for tribal wars skal "ligne" de andre spil du sammenligner med, så skal det ændres til en NØJAGTIG kopi af dem :rolleyes:
Det lyder som en genial idé, lad os med det samme fjerne barbarene og alt andet der gør det anderledes. Det skal helt sikkert nok få flere spillere til, for hvorfor skulle de dog ikke ønske at spille et spil der er en tro kopi af et andet spil?? :huh:

Mit ønske til indstillinger: Lad ikke ham fyren der lige har skrevet herover vælge dem og dermed fjerne alt der kendetegner tribal wars. PLEASE!! :(
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det du siger er du tør ikke spille uden bb byer eller farm muliheder :) skal det forståes sådanne

du vil ikke havde den udfordring det giver at ikke få fleger stoffer ind alle ander
men vil holde det der har kenetegnet tw gemmen lang tid dual og 24/7 timers onling tid
vinder med magt og ikke med taktik

tw har så mange muliheder for at give en rigtig udfordring

kan vi ikke blive enig om som serverne har kørdt indtil nu er set og prøvet og fra jeg starte på server 2 er det kun gået ned for tw forholdt til antal spiller på serverne kunne det hvare fordi
folk ønsker sig lidt hvor man ikke vinder med magt/onlingtid men med taktik

det kan lade sig gøre og udline forskelen mellen ham der er på 24/7 forholdt til ham der er på 10-15
6-7 ganne om dagen han skal dog så blive på hvis der er angrib for det hjelper det siger sig selv

men ½ eller meger af serven vil havde lige mange tropper til 2-3 by er taget det giver både meger kamp og fleger der føler de har mulihed for at komme op og lyst til at bruge lidt ekster på spilet både til og penge


ps tw vil aldig komme til at line det spil jeg snakker om da sidter i det er minst 2 dage eller ikke og man må inte bruge i det ( t metode bogmærker script) :O) aldt skal gøre på amenlig vis og man kan max åbne i to faner :O)
 
Senest redigeret:

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg siger, at du vil finde laveste fælles nævner i stedet for at hæve niveauet :p
Og at du tydeligvis har en eller anden tårn i siden på meget aktive spillere og gerne ser dem stoppe spillet, ved at fuldstændig fjerne hvad der gør det interessant ;)

Mange af dine udtalelser, tyder mest på du ikke bryder dig om tribal wars :eek:
Hvad er skills egentlig for dig? At kunne bygge mest def og få stacket flest byer i stedet for at lære at snipe og dodge? Måske at kunne bruge bb-koder som et maks? Lyder sjoooooovt :rolleyes:

Du vil indtil nu:
- Fjerne barbarene (men hvad skal du så adle? :eek:)
- Fjerne gevinsten ved at være meget aktiv (jubiiiii, bliver skægt når kun alle de der logger ind 3 gange om dagen spiller :laugh:)
- Fjerne scripts og dvs. andre hjælpemetoder (YES! For det har ikke været en del af tw siden starten ^^)

Lad os i runde 3, bare lave én stor stamme, hvor alle logger ind 3 gange om dagen og smiler til hinanden, bygger et nyt niveau på minerne og alle er lige. Alle for én og INGEN må være bedre end andre!

Ny velkomst hilsen ved start af verdener:
Er du aktiv og har brugt tid på at lære lidt om spillet og dens muligheder - PIL DOG AF MED DIG!!
Det her er TC-style, her keder vi os alle lige meget!!! :mad: Fy skam dig for at bruge tid på spillet :laugh:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan selv godt lidt at spamme - så bliver vel bare ved :laugh:

Hvordan kan det være at du er så god til at snakke for andre TC ? Synes du bliver ved med at skrive men ikke ordret "hvis vi indfører disse regler, så vil der komme flere spillere".

Der er da mange der spiller på .net med de indstillinger vi har her i DK, det har da intet at gøre(my opinion) med at spiller A farmer mere end spiller B.
Du vil gerne indføre nogle regler som passer din spillerstil, det er vel okay - men du er også en af de spillere som elsker BB-byer ? Så måske skulle du se at spille agressivt og stoppe adlingen af BB-byer ?

vinder med magt og ikke med taktik

Hvordan ser din taktik så ud for at vinde en verden ? Mass adling af BB-byer ? Ingen farming ? Masse af stamme venner + akademier ?
Er ret sikker på at der INGEN taktik er i browser spil men kun magt! Man kan slf. lave en taktik med fjenden og sige "hey skal vi backstappe min stamme? :)"
Men vil helt klart gerne se en taktik fra dig, for jeg har gennem min tid på V8 ikke brugt en eneste taktik men kun magt og personlig fritid(+ min elskede dual, som ikke farmer :() til at komme, hvor jeg nu er på serveren

Du vil indtil nu:
- Fjerne barbarene (men hvad skal du så adle? :eek:)

Han vil ikke fjerne dem, men have at man ikke kan farme et hvis antal resurser - manden elsker jo sine BB-byer, så hvorfor fjerne dem ? :laugh:
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Han vil ikke fjerne dem, men have at man ikke kan farme et hvis antal resurser - manden elsker jo sine BB-byer, så hvorfor fjerne dem ? :laugh:

Jeg undskylder, efter at have slået the-cleaner op på tw-stats og set at han på flere verdener overhovedet ikke har adlet andet end barbare og på resten hovedsageligt adle dem og internadlet, kan jeg godt se jeg tog fejl :(

Fint her er MIT forslag, hvis vi skal begrænse farmning (jeg kan godt leve med limited haul så længe det er sat fornuftigt, dvs. så der ER mulighed for at hente en ekstra indtægt derfra men også så der rent faktisk kan mærkes der er en grænse), så lad os også begrænse eller stoppe adlingerne af barbare ;)
Jeg hører fra en der spiller på beta, at der er rygter om en indstilling der gør det muligt at stoppe adling af barbare. Den indstilling kan the-cleaner vel ikke protestere mod? Så vil alle jo være nød til at tænke og planlægge angreb i stedet for bare at adle barbare i søvne uden mindste modstand :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
som jeg siger spiller et andet spil der liner tw bare uden bb byer og ser du de instilinger
jeg har sadt ind så er det uden bb byer og meget begranset farming

så kom bare med sådanne en server

når der er bb byer skal de kunne tages ellers skal de bare heldt væk
bb byer skal ikke hvare der for dem der er på 24/7 bare kan farme dem


hvorfor behøves ekster hvis man er god til spillet så må man da kunne byge op
og lige sin taktik efter man ikke får meger ind alle ander

jeg glæder mig til at se folk spille spillet taktisk og ikke bare med magt fordi de er meger på ind alle ander

også læs lige mine instilinger før man formoder noget

Han vil ikke fjerne dem, men have at man ikke kan farme et hvis antal resurser - manden elsker jo sine BB-byer, så hvorfor fjerne dem ?
Selvudbyggende barbarlandsbyer: Inaktiv
Bonus landsbyer: Inaktiv
 
Senest redigeret:

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hvis du spørger mig, så er der intet med magt at gøre, hvis man blot kan farme en smule. alle har jo faktisk chancen for at farme lige meget (især hvis der kommer en cap på) at man så heller ikke kan finde tid til at farme, hvor farmningen er blevet sat ned, sådan så de aktive ikke får en MEGA stor fordel, men derimod at man stadig kan farme, og få en lille fordel stadigvæk...

som sagt er jeg ikke glad for dine idéer Cleaner... men det er så også bare fordi jeg altid har kunnet lide at farme så jeg havde råstoffer både til bygninger og tropper.....
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
sydens også man skal kunne farme lidt men ikke meger ind dem der er på 3 ganne om dagen også kan nå og farme op til loftet

derfor skal minerne så også give det meger man kan jo nemt havde en instiling
der gør du kan byge som du pleger men hvor intægten mest kommer fra miner

det gør at alle får intægten lige og kan byge lige meget og alle kan følge med med første by


har forhørdt mig lidt på v 10 og de fleste der farmer 2-3 ganne om dagen der inde farmer 40000-50000 også er der dem der farmer 800000 om dagen som vi kan se i dagens røver
jeg farmer selv meget men når slet ikke der op

dem der er nabo til dem der farmer så meget kan jo lige så godt stoppe de byger jo kun op til dem

og på en c server hvor der er så stor forskel på hvad folk farmer så får vi til sisdt de samme 50 spiller til at kæmpe på alle server og folk gider ikke starte på c da man ved hvondan den ender

nej lad os prøve noget nyt
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Nu er classic til dem med lidt mere erfaring, som syntes almindelige verdener går for langsomt... Eller det er i hvert fald hvad jeg har hørt.

Men jeg tror det du leder efter er dette.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Cleaner, det der med at det er de samme 50 spillere, kan jo udelukkes blot ved at ændre indstillingerne for at de ikke selv kan vælge hvor de starter op... så er de fleste af de gode spillere jo spredt fra start af, og bliver nødt til at gå i alliancer de ikke plejer at være i, da de ellers ville være udsat fra et masse angreb..

selv en rigtig god spiller kan have problemer når 5-10 spillere angriber samtidig...

Bieberfan88 - nice one med det link :laugh:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
med det antal spiller vi er på en c server og den fardt tropper løber i
og hvis man gå på inden for den første ½ time serven har kørdt betyder det inte hvor man liger
folk kan nemt gå sammen alivel

og det med en c server kun er for de meger arfaren spiller ??????? hvondan har man lige fået det ind i hovdet det er bare endnu en fantasi nogen har tw er for alle og tw kan nemt undvære de såkalte gode spiller men de kan ikke undvære rasten 50 mand kan ikke betale for en server
der skal fleger til

i siger heletiden i vil havde udfordninger

men i vil havde det i pleger bb byer farm aldt som det pleger

kom nu lad os få en server hvor de arfarnen også skal tinge sig om hvor det ikke bare er om man kan t backtime og snipe og har mest onligntid til at farme

men en server man dør på hvis man kun køre off det får man ved at en off spiller ikke kan farme
ligemeget hvor meget han er på

vi vil komme tilbage til taktik spil igen på den måde og de folk der indtil nu ikke har kunne klare sig
fordi de ikke lige kan komme på kl 08:00-09:00 fordi de har et liv (arbejte skole) de vil kunne byge op hurtig og hvare med i kampen


alle kan hvad tw kan men ikke alle har tiden til det kan man pluse og minuse lidt med tid
så kan alle de ting der skal til for at spille tw der er jo ikke så meget i det
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og du misforstår noget det er jo meger krig mellen mange fleger spiller jeg søger ikke den savanlige krig mellen de samme 50 spiller der bare nakker aldt ander først også bekrier henanden der efter
det er set prøvet og kelidt nu

du kunne jo se på den c vi lige har spillet vi viste vi ville vinde og det hvor der mange spiller der gjore også som skulle hvare de meger arfaren spiller de stoppet
fordi de pluslig fik det som flegertalet pleger og få det urimlig kramp det hvor tabt på forhånd det er ikke måden og få fleger folk på tw servene på



Nu er classic til dem med lidt mere erfaring, som syntes almindelige verdener går for langsomt... Eller det er i hvert fald hvad jeg har hørt.

Men jeg tror det du leder efter er dette.
 
Senest redigeret:
Top