Første krig i verden 10 :)

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
side 1 XWAR med 2576 i TS mod Titans og DBB med tilsammen 11.858 point
Så hvis der skulle være en stamme eller 2 til at oprette lidt på forskellen tager vi da gerne imod hjælp :)

På forhånd tak :)

Noobi @ Leder @ XWAR
 

Dinozzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Krig før nobels og katapulter virker altid lidt nytteløst.. men held og lykke :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er sgu for svagt, at de allerede har meldt krig, for hvad hjælper det? Vi har ingen adler endnu :eek:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er sgu for svagt, at de allerede har meldt krig, for hvad hjælper det? Vi har ingen adler endnu :eek:


ja det er svage. men de var kloge nok, for der var da en del der flygtede da de erklæret krig.. :wave:

hvordan gå det eller i den krig der..
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja det kan være so wie so med de tidlige krige - jeg husker eksempelvis en mindeværdi en af slagsen, hvor en stamme erklærede min stamme krig inden deres medlemmers begynderbeskyttelse var udløbet - et sek efter at deres begynderbeskyttelse udløb blev vores katapulter sendt afsted - den stamme holdt i 36 timer fra den første af deres folk mistede sin begynderbeskyttelse :laugh:

Det kan have de mest beskynderlige konsekvenser med tidlige krige - det er ret uforudsigeligt.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja det er svage. men de var kloge nok, for der var da en del der flygtede da de erklæret krig.. :wave:

hvordan gå det eller i den krig der..

Der skete ingenting i stammen, og når man får bedre tilbud, så tager man da i mod dem :huh:
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ser ud til XWAR vandt da Titans åbenbart har valgt at lukke tihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wave:
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Lol, det ble bare utrolig stille i stammen og ledelsen gjorde ikke noe med det. Folk begynte å leave stammen fordi de syntes andre fikk poeng for sakte. Var flere erfarne med i stammen, b.l.a nåverende leder av v1 på .no .

Men, men dere vant på en måte. :rolleyes:
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jo da de havde forbund med titans og blandede sig i krigen :) ser lige det er mig der har skrevet forkert det er IKKE DFP men DBB :)
my bad sorry :)
 
Top