Godkendt FA Keypress

keeper31

<b>Tidligere supporter</b>
Reaktionsscore
0
Kode:
javascript:cookieName="fakeypress";$.getScript('https://dl.dropboxusercontent.com/s/tu9h5bqs5t6biim/fakeypress.js');void(0);

77f9c888388da1209d0632f458e62f10.png


Med FA Keypress, har du nu mulighed for at sende Tropper ved at trykke tildelt tasterne på tastaturet. Som standard er de Farmmetoder taster sat til "a", "b" og "c", som at klikke på A, B, og C-knapperne hhv. Standarden Spring ovre nøglen er "J", som giver dig mulighed for at springe denne ovre. Du kan også springe til næste eller forrige landsby, men ved hjælp af højre eller venstre tasterne hhv. FA Keypress kan du også udpege tildelte nøgler til tropper og springe ovre nøgler; redigering af Forrige og Næste nøgler er ikke tilladt (måske v2.0). Kun én enkelt nøgle er tilladt at blive udpeget. Du kan ikke bruge en kombination af taster, såsom Atl + A. Du kan redigere en nøgle ved at klikke på den tilsvarende knap på knapperne række, og trykke på en tast på et tastatur. At ændre den tast på A-knappen og tildele »g« nøgle, vil du klikker på knappen selv, og tryk på 'g' på tastaturet. Jeg anbefaler stikning til de grundlæggende taster såsom alfabetet.

Indført med v1.7 var mulighed for at inkludere indstillinger såsom siden loader og forskellige filtre. Disse er de mest basale filtre, og flere filtre vil blive indført i v2.0.

Også i v2.0, vil Master-knappen aktiveres. En detaljeret beskrivelse af Master-knappen vil blive oprettet på et mere passende tidspunkt. Venligst nyde.

Jeg skabte ikke dette script, heller ikke jeg har til hensigt at tage æren for dette script. Dette script blev udviklet af crimsoni, og jeg udstationering denne tråd med hans tilladelse. Hvis du har problemer med scriptet, kan du kontakte ham på Skype ved at tilføje "dislocated.". (med den periode).
 
Top