Godkendt FA script KeyPress

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Dette script kan ikke beskrives med ord.
Just wauv.
Et script som burde havde været der fra starten af tribal wars ^^

Tjek http://forum.tribalwars.net/showthread.php?270283-FA-KeyPress

Kommer nok til at få en lille dumflad fra min stamme på V18. For Vlr farmer vist allerede 10x mere end resten af verdenen og nu ser de dette script :p
Synes dog dette script skal ud til alle. Erfarne som noobs, inaktive som aktive.
Tak ham Crimson der har lavet scriptet, hvis nogen får chancen.

Det er tilladt på tribalwars.net, og regner stærkt med det er på .dk.
Support hvad siger i? Gerne hurtigt svar, så man forhåbentligt kan bruge dette script :D
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som jeg læser det, så er det stadig én aktion pr. handling og ingen automatisering. Der er heller ingen mulighed for at benytte det i stedet for en af vores egne premium-funktioner.

Det er godkendt.

Og ser rigtigt smart ud!
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Fedt og tak for hurtigt svar ^^

Vil i ikke tage til overvejelse at indbygge dette i FA.
Eller hvertfald gøre folk, specielt de nyere spillere, opmærksom på dette script?

Scriptet er ikke den mest effektive måde at farme på, men det stadig utroligt game ændrende (dette er selvfølgelig min egen mening, en del vil dog kunne sige ja til dette hvis der brug for opbakning, før i vil bruge tid på noget). Og giver store fordele til aktive kontoer. Er dog positivt game ændrende, folk der spiller solo eller bare folk der generelt ikke har så meget tid til at trykke med musen konstant i FA, har faktisk lyst og føler de har tid til at farme med nu pga. dette script.

Det burde virkelig komme ud til alle, ellers giver dette script en lidt for stor fordel til dem der har styr på scripts, kontra dem der ikke helt kender til scripts. I forvejen er man ren føde hvis man ikke kender til basale scripts som tagger script, dog behøver man ikke gøre springet længere.

Vil lige nævne at en del af disse ting, er skrevet efter en god drøftelse med Madlung (f.eks. hans gode forslag ang. at scriptet burde være indbygget i FA).
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg overvejede faktisk selv, da jeg læste hvad scriptet gør, at sende et forslag til udviklerne om at tilføje mulighederne i det i spillet. Ville bare lige teste det lidt ekstra først, for at se nøjagtigt hvordan det virker :)
Men hvis jeg har det som et forslag her på forum og kan vise det er en idé der er opbakning til, så vil der være større sandsynlighed for at få det igennem :)
 

putin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Helt igennem genialt script... når det er sagt, så er jeg er helt enig med Baulerss, Scriptet skaber et endnu større gab mellem øvede spillere og nybegyndere. Jeg oplever endda at flere spillere med godt fodfæste i spillet, har svært ved at håndtere scripts, dvs. ligge den ind og bruge dem.
At scriptet er godkendt kommer klart mig selv og min stamme på v18 til gode, men det modsiger innogames' forsøg på hele tiden at lokke nye og flere spillere til. De der kommer til, vil kun være føde for os øvede spillere. dette kan vi selfølgelig ikke kun beskylde dette farmscript for, men man kan prøve at gøre spillernes vilkår ens, ny som øvet. -evt som ovenstående ved at indbygge scriptet i FA, eller også forbyde det helt.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Enig med Putin. Dette vil bare skabe et større mellemrum mellem de mindre gode og de mere gode xD

specielt fordi nye spillere nok kan finde sådanne scripts og kvikbar en smule forvirrende i første øjesigt :p men yderst genialt script. gør jo egentlig TW sjovt igen! (ikke fordi det hele tiden har været sjovt jo :eek: )
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ohøj folkens.
Det er muligt det her script kan gøre at dygtige spillere, som ikke har så meget tid, kan have en større chance for at blande sig i toppen. De kan nu farme og derved hente ind på dem der har tiden til at sende løs.
Når det er sagt så er jeg helt enig i at scriptet her er med til at gøre at de bedste 10% af TW ( måske lidt flere ) kommer til at få en kæmpe fordel overfor resten. Altså, de store spillere brugere jo også scriptet, så de stikker helt af pga de har mange tropper og kan udnytte det fuldt ud.
Men de små spillere, der ikke fatter at bruge scripts, de står nu overfor en umulig opgave. og hvis jeg selv var startet, og ikke fik hjælp, ville jeg da hurtigt stoppe og give op xD
Selvom jeg blankt erkender jeg bruger scriptet mens det er der, så er jeg klart modstander af det er blevet godkendt :)
Når det er sagt, så syntes jeg det ville være en glimrende tilførelse til FA, således at alle spillere har mulighed for at kunne bruge det. Så ville man både optimere spillet da man ikke skal bruge så meget tid på at sidde og klikke, men istedet lege byggemandbob i byerne og smadre fjender - og dels ville man mindske afstanden mellem øvede og noobs xD

/ Madlung
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man kan efterhånden lige så godt gøre det opligatorisk at have plus konto for at kunne spille tribalwars. Så man slet ikke kan spille længere uden at betale for det. Hvorfor gøre alting så automatiseret? Så kan vi bare programmere computeren til at gøre alting for os. Hvad skal man gøre for at gøre spillet mere lige? Det er sådan set ret simpelt, Og langt de fleste er enige om det. Begrænset farming og mulighed for at støtte spillere man ikke er i stamme med. Lav fremtidige verdner som verden 16, bare ikke nødvendigvis som en flagverden.
 

carsten1643

Nybegynder
Reaktionsscore
0
i har ret i det giver et større gap mellem ny og gamle spillere..
hvis det skulle være en lige verden for alle, skulle der slet ikke være tillat at bruge script over hovedet.
men hvor gør dette script det dejligt nemt at farme.
 
Top